Skyrim популяризувала відкриті світи, але люди стомилися від ігор на 100 годин, вважає ексдиректор з дизайну Bethesda
Вілл Шен працював директором з дизайну у Bethesda Game Studios протягом 14 років. Він доклав руку до всіх проєктів компанії, починаючи із The Elder Scrolls V: Skyrim. На думку фахівця, саме ця гра популяризувала віртуальні відкриті світи. Проте зараз люди стомилися від масштабних продуктів, в яких можна провалитися на понад 100 годин.
Шен дав інтерв’ю автору YouTube-каналу KIWI TALKZ. Розробник вважає, що мода на проєкти з відкритими світами розпочалася саме після виходу Skyrim та Fallout 4. За його словами, у таких іграх можна розважатися «вічно».
«Зараз ми досягли точки, коли велика частина або все більша частина аудиторії втомлюється інвестувати 30+ або 100+ годин у гру, тому що вони вже мають це (багато ігор на 100 годин, — примітка). Додати ще одну до цього списку — дуже складне завдання», — сказав Шен.
На думку розробника, зараз спостерігається тренд на відродження коротких проєктів. Як приклад він навів Mouthwashing від шведської студії Wrong Organ. Вона проходиться за три години, і це збільшує залученість спільноти. Тому що «кожен з фанатів пройшов її до кінця».
«Коротка тривалість дозволяє кожному повністю взаємодіяти з усім продуктом», — підсумував Шен.
Нагадаємо, раніше ми писали, як директор розробки Borderlands 3 та The Elder Scrolls Online Пол Сейдж розповів про ситуацію з ААА-іграми. Під час створення таких проєктів керівники бояться ризикувати, тому відкидають креативність та повертаються до перевірених механік.
46 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів