Гендиректор GSC розповів, що оптимізувати S.T.A.L.K.E.R. 2 для Xbox було значно простіше, ніж для ПК. Студії допомогла Microsoft

Розробники з GSC Game World не вважають, що створення версії S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl для Xbox Series S стало проблемою. Ба більше, оптимізувати гру для консолей Microsoft було значно простіше, ніж для ПК. В цьому команді допомагали представники корпорації.

Такими подробицями поділився генеральний директор GSC Євген Григорович під час розмови з Tech4Gamers. Журналісти вказали на проблеми з продуктивністю у S.T.A.L.K.E.R. 2 і в цьому контексті запитали, як розробники оптимізували гру, особливо для Xbox Series S.

«По-перше, Xbox має значну перевагу над ПК: однакову конфігурацію апаратного забезпечення для всіх гравців. Використовувати цю перевагу можна, лише досконало знаючи апаратне забезпечення. Навіть прості налаштування можуть дати значний приріст продуктивності», — відповів Григорович.

Читайте також

Далі керівник розповів, що Microsoft надала GSC Game World широку підтримку в різних сферах. Це стосується й оптимізації S.T.A.L.K.E.R. 2 на Xbox Series S. Представники корпорації співпрацювали з українською командою в режимі реального часу.


«Наша найпродуктивніша співпраця відбулася, коли вони відвідали наш офіс, щоб протестувати гру, створити її профіль та усунути неполадки, допомагаючи нам шукати рішення», — додав Григорович.

Нагадаємо, нещодавно ми писали, як S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl отримала статус почесного амбасадора у сфері цифрової дипломатії. Це відбулося в межах заходу «Почесний амбасадор 2024. Воля до перемоги».

А хтось з вас проходив S.T.A.L.K.E.R. 2 на Xbox? Чи були проблеми з продуктивністю? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Граю на клаві і миші на xbox sx. Дуже задоволений. На пк нажаль були трабли з запуском. В мене відеокарта дискретна від Інтел. Далі компіляції справа не пішла. А на xbox все чудово!

В мене відеокарта дискретна від Інтел.

если это троллинг, то очень толсто )

Intel A730M на 6 gb в складі міні пк від minisforum . Дискретна, нє тролінг

О, то це тепер і під пк оптимізують, щоб на 3050 йшло не з 0.5 фпс?

Камон, 3050 то навіть не середній рівень

В цілому все добре було пара вилітів за все проходження, і на одної місії з босом підлагувала картинка через події на фоні

Основна фіча сталкера, за яку можно простити і графіку і лаги і баланс — це а-лайф, коли всіх мобів у загальному безшовному світі сталкера контролює алгоритм, який слідкує за їх поведінкою, незважаючи на те, як далеко головний герой від локації.
Коли всі моби та нпц існують, можливо навіть щось роблять. А не спавняться в 3 метрах від тебе, коли ти затриггерив квест.
Це і робить атмосферу живого світу навколо тебе, а не ще одним шутером

Дуже раздражает, что интерфейс настолько заточен под геймпад, что мышкой даже проскроллить журнал нельзя. Это ж насколько лень было доделать даже такие простые вещи...

Це якесь збочення грати на клаврмиші на Xbox, я взагалі не розумію навіщо на Xbox така функція доступна...

я граю на PC, в житті ні разу не тримав геймпад, і не розумію навіщо для PC цей інтерфейс не можна змінити зовсім

Питания, нахера тоді придумували ті низько-рівневі апі, якщо консоль потужністю з флагманський смартфон тягне ігри краще ніж у 2-3рази дорожчий пк????

Підписатись на коментарі