Гендиректор GSC розповів, що оптимізувати S.T.A.L.K.E.R. 2 для Xbox було значно простіше, ніж для ПК. Студії допомогла Microsoft
Розробники з GSC Game World не вважають, що створення версії S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl для Xbox Series S стало проблемою. Ба більше, оптимізувати гру для консолей Microsoft було значно простіше, ніж для ПК. В цьому команді допомагали представники корпорації.
Такими подробицями поділився генеральний директор GSC Євген Григорович під час розмови з Tech4Gamers. Журналісти вказали на проблеми з продуктивністю у S.T.A.L.K.E.R. 2 і в цьому контексті запитали, як розробники оптимізували гру, особливо для Xbox Series S.
«По-перше, Xbox має значну перевагу над ПК: однакову конфігурацію апаратного забезпечення для всіх гравців. Використовувати цю перевагу можна, лише досконало знаючи апаратне забезпечення. Навіть прості налаштування можуть дати значний приріст продуктивності», — відповів Григорович.
Далі керівник розповів, що Microsoft надала GSC Game World широку підтримку в різних сферах. Це стосується й оптимізації S.T.A.L.K.E.R. 2 на Xbox Series S. Представники корпорації співпрацювали з українською командою в режимі реального часу.
«Наша найпродуктивніша співпраця відбулася, коли вони відвідали наш офіс, щоб протестувати гру, створити її профіль та усунути неполадки, допомагаючи нам шукати рішення», — додав Григорович.
Нагадаємо, нещодавно ми писали, як S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl отримала статус почесного амбасадора у сфері цифрової дипломатії. Це відбулося в межах заходу «Почесний амбасадор 2024. Воля до перемоги».
14 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів