П’ять важливих порад, як стати майстром «гавnо коду»
Дарова-дарова-дарова! Сьогодні ми продовжимо вивчати мистецтво створення гавnо коду. Якщо ти хочеш писати так, щоб твої колеги мріяли звільнитися — ти на правильному шляху. Погнали!
Пиши змінні незрозумілими і скороченими
Хороший код:
[SerializeField] private float speed;
Гавnо код:
[SerializeField] private float sp;
Нехай наступний розробник витратить пару годин, розбираючи, що означає sp!
НЕ розбивай код на окремі модулі
Хороший код:
WinController, LoseController, PauseController, UIController
Гавnо код:
GameManager
Один монолітний «бог» має керувати грою, UI, звуком і гравцем!
Хардкодь свої залежності
Хороший код:
private IDoor _door;
Гавnо код:
private Door _door;
Інтерфейси? Поліморфізм? Це занадто складно. Хардкодь типи напряму, щоб у майбутньому кожна зміна залежностей розбивала весь проєкт(Team Forest 2))))
Пиши гігантські методи
Хороший код:
private void InitializeGame()
{
InitializeUI();
InitializePlayer();
InitializeEnemies();
}
Гавnо код:
private void InitializeGame()
{
// 500 рядків коду
Debug.Log("Starting game...");
Player player = new Player();
Enemy[] enemies = new Enemy[10];
for (int i = 0; i < enemies.Length; i++) { /* створення */}
// Ще 400 рядків
}
Довгі методи — твої друзі. Розбивати на дрібні методи? Це ж для тих, хто думає про зрозумілість.
Ігноруй архітектуру проєкту
Хороший код:
├── Controllers/ ├── Models/ ├── Views/
Гавnо код:
├── Scripts/ ├── OldScripts/ ├── new_script (1).cs ├── GameManager.cs ├── temp/
Усе в текe Scripts. Чим більше хаосу, тим краще. А Temp — це просто ідеальне місце для «важливих» скриптів!
Висновок
Не важливо, де ти зараз. СЯДЬ і ПИШИ код! Нехай він буде легендарним. Нехай він ламає команди. Нехай він виводить всіх із себе ;)
41 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів