Босс Larian на TGA 2024 розповів про «до нестями просту формулу», як зробити гарну гру і розкритикував керівництво компаній

Минулої ночі на сцені The Game Awards 2024 зʼявився гендиректор Larian Studios Свен Вінке. Він оголошував переможця в категорії «Гра року». Але перед цим керівник висловився про ситуацію в геймдеві. Вінке пояснив, в чому полягає «до нестями проста формула» створення гарних проєктів. Директор прозоро натякнув, що проблема полягає у ставленні керівників компаній до своїх розробників.

Промова Вінке тривала майже три хвилини. Він почав з жарту, що має певний кредит на висловлювання з минулого року. Директор мав на увазі курйоз на TGA 2023, коли організатори сказали представникам Larian поспішити під час виступу на честь отримання головної нагороди.

«Оракул сказав мені, що гру 2025 року зробить студія, яка знайшла формулу, щоб зробити її тут, на сцені. Вона до нестями проста, але чомусь продовжує губитися. Студія робить гру, тому що вона хоче зробити гру, в яку хоче грати сама. Вони [розробники] створили її, тому що вона не була створена раніше. Вони не робили її для того, щоб збільшити частку ринку. Вони не робили її для того, щоб служити бренду. Їм не потрібно було досягати певних цілей продажів або боятися бути звільненими, якщо вони не досягнуть цих цілей.

Ба більше, відповідальні особи заборонили їм наповнювати гру чимось, єдиною метою чого було збільшення прибутку і що не слугувало ігровому дизайну. Вони не ставилися до своїх розробників, як до цифр в електронній таблиці. Вони не ставилися до своїх гравців як до користувачів, яких можна експлуатувати. І вони не приймали рішень, які, як вони знали, були недалекоглядними, залежно від бонусу або політики. Вони знали, що якщо ви ставите гру і команду на перше місце, то прибуток буде наступним.

Ними керував ідеалізм, вони хотіли, щоб гравцям було весело, і розуміли, що якщо розробникам не буде весело, то не буде весело нікому. Вони розуміли цінність поваги, що якщо вони добре ставитимуться до своїх розробників та гравців, ті ж самі розробники та гравці пробачать їм, коли щось піде не так, як планувалося. Але перш за все вони дбали про свої ігри, тому що вони люблять ігри. Це дійсно так просто», — заявив Вінке.

Нагадаємо, у нас вийшов матеріал зі всіма анонсами з TGA 2024. Там є чимало сюрпризів. А дізнатися переможців у кожній з категорій можна в окремій новині.

Як гадаєте, скільки студій зараз дотримуються формули, яку описав Вінке? Перелічімо їх в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Сподіваюсь його почули.

Людина, що ходить в офісі в обладунках, фігні не скаже.

Людина буквально сказала «роби по кайфу, по кайфу буде». 100% згоди

Підписатись на коментарі