Як ми створюємо Armageddonica — «Diablo за некроманта на максималках», яку щойно показали на Games Gathering
Привіт! Я Данило, засновник української незалежної студії Templar Order. У серпні ми анонсували нашу першу гру — Armageddonica, демо якої минулих вихідних представили на Games Gathering.
У цьому дописі я розкажу, з чого почалася розробка Armageddonica та що робить її унікальною. Також одразу хочу запросити вас до нашої нової спільноти в Discord. Ми скоро починаємо закрите тестування і будемо раді вашим відгукам!
Що таке Armageddonica?
Armageddonica — це поєднання жанру роуґлайк-слешера з елементами RTS. У грі ви стаєте командувачем армії Раю, яку ведете у битву проти демонів на руїнах планети, що колись називалась Земля.
Ми любимо жартувати, що Armageddonica — це Diablo за некроманта на максималках. Ви граєте за могутнього героя-полководця, що особисто веде своїх солдатів в бій. Коли нас просять порівняти Armageddonica з іншими іграми, ми зазвичай згадуємо щось з початку нульових — на кшталт Sacrifice або Overlord.
В Armageddonica гравці створюють базу, збирають загін з різних юнітів і адаптують свою тактику під час коротких
Ми віримо, що гру визначають емоції від її геймплею. Геймплей Armageddonica має дарувати гравцям відчуття, що вони — не просто герої, а лідери. Вони керують боєм, але водночас залежать від свого війська і без нього швидко загинуть.
З чого починалася розробка
Ідея «Diablo за некроманта на максималках» в нас з’явилася понад 20 років тому. Підлітками ми захоплювалися Diablo, грали за некроманта та експериментували з його здібностями. Десь у 2009 році в нас навіть були перші дизайн-документи!
Гру ми тоді так і не створили, але ідея залишилася. Кілька років тому частина нашої команди випустила PvP-проєкт Tyran, який частково втілив оригінальний задум — але лише частково.
А потім у світ вийшла Vampire Survivors. Ми побачили, що гра, яка (віддалено) схожа на нашу, може бути дуже популярною у гравців. Шалений успіх Vampire Survivors надихнув нас повернутися до ідеї PvE-гри з масштабними битвами.
Влітку 2023 року ми офіційно розпочали роботу над Armageddonica. Тоді ми зробили кілька прототипів — звісно, спробували поєднати наші ідеї з механікою Vampire Survivors на хвилі її популярності. Але швидко зрозуміли, що це не працює. Протягом другої половини 2023 року ми багато експериментували — додавали елементи базобудівництва, наближали гру до класичних RTS.
Це все було весело розробляти. А ось грати — не дуже. Тому ми вирішили спростити механіки та зробити геймплей героя більш динамічним і схожим на Hades. Цей підхід став основою Armageddonica у її нинішньому вигляді.
Як працює геймплей Armageddonica
Armageddonica — це роуґлайк, в якому ви проходите одну велику кампанію, поділену на окремі карти-рівні. Між рівнями гравці відкриватимуть нових юнітів, скіли та героїв, а також отримають доступ до нових частин світу гри та ознайомляться з сюжетними сценами.
Герої
У грі буде кілька героїв різних класів: танк, маг, лучник тощо. Вони розпочинають зі своїми базовими здібностями, але можуть додавати нові з кожним збільшенням свого рівня. Ми даємо обрати з трьох різних скілів після кожного левелапу. Деякі з них з’являються лише для героїв певного класу, а інші доступні всім.
Ця система гнучка і дає змогу експериментувати зі своїм білдом. Ми тут хотіли певним чином відтворити те почуття, коли ви грали в Diablo за некроманта-мілішніка — тобто створювали клас, який, можливо, не зовсім логічний, але грати за який дуже весело.
Армія
Керування юнітами працює не напряму. Кожен юніт має власну логіку поведінки, але орієнтується на дії гравця. А ось ви вирішуєте, хто буде у вашому загоні та куди піде ваша армія.
Юнітів на вибір багато, і у кожного є свої сильні та слабкі сторони. Хтось вміє телепортуватися, хтось ставить щити. Усе це треба навчитися комбінувати із здібностями свого героя та адаптувати під виклики ворогів на карті — армія, яка на одному рівні була непереможною, на наступному рівні може взагалі не мати сенсу.
Карти та бази
Під час ігрової сесії гравець будує базу, захоплює ключові точки на карті, виконує квести та планує свій маршрут, щоб уникнути надто сильних ворогів на ранніх етапах гри.
Кожна карта генерується процедурно, для їх структури ми надихаємося PvE-рівнями з WarCraft III. А ось система будівництва схожа на Red Alert — ви просто обираєте місце для нової споруди в межах своєї бази. З кожним новим рівнем у вас з’являтимуться нові варіанти споруд — це те, що залишилося від Vampire Survivors.
Що далі
Ми дуже відкриті до критики, бо вважаємо, що головне у грі — це ті емоції, які вона приносить. Зараз ми створили щось, що подобається нам. Але ми прагнемо, щоб Armageddonica захоплювала кожного.
Зараз ми активно залучаємо гравців до тестування ранньої версії гри. Якщо хочете спробувати, долучайтеся до нашого Discord-сервера — так ви зможете першими пограти в демо Armageddonica та допомогти її розвитку. Будемо раді познайомитися!
Ми продовжуємо експериментувати з різними механіками. Наприклад, нещодавно в нас виникла ідея додати до гри захист баз, який буде схожим на Thronefall. Ми ще не знаємо, чи буде така механіка вдалою в Armageddonica, але зробимо експериментальний білд, щоб спробувати її в грі, і теж протестуємо з гравцями в нашому діскорді.
Слідкувати за новинами розробки можна в нашому Twitter та Bluesky — там ми постійно ділимося новими скриншотами та артами, а зовсім скоро покажемо і перший відеоогляд геймплею. Також будемо вдячні, якщо ви додасте гру до свого списку бажань, це дуже допомагає з просуванням у Steam.
Armageddonica має вийти наступного року. Дякуємо за підтримку!
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів