Директор Marvel Rivals вважає, що Concord «не принесла жодної унікальної цінності», щоб переманити гравців
Таддеус Сассер, директор розробки Marvel Rivals, поділився думками про провал Concord від Sony та вже закритої Firewalk Studios. Він вважає, що гра «не принесла жодної унікальної цінності» і тому не змогла переманити користувачів від конкурентів. Йдеться в першу чергу про аудиторію Overwatch.
Сассер відвідав подкаст VideoGamer, де висловився про ситуацію навколо Concrod. За його словами, в сучасній ігровій індустрії складно зацікавити користувачів, щоб вони покинули свій улюблений проєкт і спробували щось нове. За це доводиться платити.
«Існує ціна переманювання. Я вже інвестував в Overwatch, у мене є 15 скінів для Фари, я нікуди не збираюся йти», — зімітував думки користувачів Сассер.
Далі він сказав, що зараз неможливо точно визначити майбутні результати проєкту. Багато ігор, яким прогнозували провал, ставали надзвичайно успішними. І є не менша кількість зворотних випадків.
«Як розробник ігор, ви завжди хвилюєтеся, поки аудиторія не відреагує. Правда в тому, що я не думаю, що хтось може це точно передбачити, інакше ігрова індустрія сьогодні була б радикально іншою. Є багато ігор, які виходять, і люди кажуть: „Це буде гарно“, — а потім вони провалюються. Або люди виходять і кажуть: „Це буде провал“, — а вони досягають дивовижного успіху. Тому я думаю, що дуже важко сказати заздалегідь, і ти завжди хвилюєшся з цього приводу», — продовжив Сассер.
На думку директора, головне — це розуміти, чому люди захочуть пограти у ваш проєкт. Marvel Rivals зробила ставку на можливість перевтілення в образи супергероїв.
«Я хочу бути цими героями у грі, це звучить приголомшливо. І, звичайно, я одразу ж подумав про всі круті можливості, які можна з цим пов’язати. Це те, що, на мою думку, також приверне увагу людей. Якщо ми добре виконали свою роботу, їм сподобається те, у що вони грають, і вони захочуть пограти ще», — підсумував Сассер.
Подкаст був записаний до релізу Marvel Rivals і зараз вже відомо, що проєкт став успішним. Піковий онлайн гри у Steam перевищив 480 тисяч осіб, а на момент написання матеріалу в ній розважаються понад 310 тисяч. Таким результатам частково посприяла умовно-безплатна модель поширення.
7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів