Директор Marvel Rivals вважає, що Concord «не принесла жодної унікальної цінності», щоб переманити гравців

Таддеус Сассер, директор розробки Marvel Rivals, поділився думками про провал Concord від Sony та вже закритої Firewalk Studios. Він вважає, що гра «не принесла жодної унікальної цінності» і тому не змогла переманити користувачів від конкурентів. Йдеться в першу чергу про аудиторію Overwatch.

Сассер відвідав подкаст VideoGamer, де висловився про ситуацію навколо Concrod. За його словами, в сучасній ігровій індустрії складно зацікавити користувачів, щоб вони покинули свій улюблений проєкт і спробували щось нове. За це доводиться платити.

«Існує ціна переманювання. Я вже інвестував в Overwatch, у мене є 15 скінів для Фари, я нікуди не збираюся йти», — зімітував думки користувачів Сассер.

Далі він сказав, що зараз неможливо точно визначити майбутні результати проєкту. Багато ігор, яким прогнозували провал, ставали надзвичайно успішними. І є не менша кількість зворотних випадків.

«Як розробник ігор, ви завжди хвилюєтеся, поки аудиторія не відреагує. Правда в тому, що я не думаю, що хтось може це точно передбачити, інакше ігрова індустрія сьогодні була б радикально іншою. Є багато ігор, які виходять, і люди кажуть: „Це буде гарно“, — а потім вони провалюються. Або люди виходять і кажуть: „Це буде провал“, — а вони досягають дивовижного успіху. Тому я думаю, що дуже важко сказати заздалегідь, і ти завжди хвилюєшся з цього приводу», — продовжив Сассер.

На думку директора, головне — це розуміти, чому люди захочуть пограти у ваш проєкт. Marvel Rivals зробила ставку на можливість перевтілення в образи супергероїв.

«Я хочу бути цими героями у грі, це звучить приголомшливо. І, звичайно, я одразу ж подумав про всі круті можливості, які можна з цим пов’язати. Це те, що, на мою думку, також приверне увагу людей. Якщо ми добре виконали свою роботу, їм сподобається те, у що вони грають, і вони захочуть пограти ще», — підсумував Сассер.

Подкаст був записаний до релізу Marvel Rivals і зараз вже відомо, що проєкт став успішним. Піковий онлайн гри у Steam перевищив 480 тисяч осіб, а на момент написання матеріалу в ній розважаються понад 310 тисяч. Таким результатам частково посприяла умовно-безплатна модель поширення.

А ви вже спробували Marvel Rivals? Діліться враженнями від гри в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

на начальном этапе тут сработало marvel + free-to-play

хотя, если бы игра была гавно, люди бы в ней не задерживались
поэтому игру тоже надо нормально делать )

У марвел є одна з найбільших фанатських баз у світі, і це треба враховувати. Думаю якби гру випустила ноунейм студії з ноунейм героями вона б не стала такою успішною. І яку ж таку «унікальну цінністы» приносить Marvel Rivals?

Купа ігор по всесвіту Марвел від великих студій провалились, так що на одній фанбазі не виїдеш.

Марвел Рівалс дала гравцям ПвП командний шутер з короткими сесіями та різноманітним геймплеєм. На ринку таких ігор небагато. Старенький Тім Фортрес 2, вбитий менеджерами Овервотч та недолугі Паладинс.

І що там по часу на катку? Від сорока хвилин до трьох годин? Ви не дуже уважно читали мій коментар.

у Valorant звичайно гра йде десь від 20 до 30 хв, 40- це у випадку якщо серед команд рівний скіл і йду заруба, але це не часто. + у Valorant є режим SwiftPlay, а це короткі сесії)

CS GO, Need for speed, Call of Duty це я продовжую ваш список, бо це абсолютно інші ігри які не схожі на Marvel Rivals

Підписатись на коментарі