Ентузіаст видобув характеристики зброї з файлів S.T.A.L.K.E.R. 2 і вказав на важливі проблеми

Користувач під псевдонімом SMGJohn_EU вирішив встановити справжні характеристики всіх одиниць зброї в S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Він видобув інформацію з файлів гри GSC та згрупував в табличку. А паралельно вказав на декілька важливих проблем.

SMGJohn_EU опублікував пост на Reddit в гілці українського проєкту. Він взявся за цю ініціативу, коли помітив, що вказані в S.T.A.L.K.E.R. 2 характеристики зброї не «мають ніякого сенсу». І це перша проблема, на яку звернув увагу користувач.

Він дослідив файли, видобув з них всю необхідну інформацію та згрупував в Google-табличці. SMGJohn_EU додав 69 одиниць зброї, а також параметри всіх наявних у грі боєприпасів. Серед характеристик є вага, шкода, запас міцності, пробивна здатність, дальність враження та інше. Загалом ентузіаст виділив 14 показників для кожної зброї.

При цьому у списку немає унікальних зразків арсеналу та ще декількох додаткових одиниць. А причина в тому, що вони не відрізняються за показниками від стандартних варіацій, на яких базуються. Тобто характеристики у звичайної та спеціальної версії конкретної зброї — однакові. Змінюються лише встановлені модифікації та зовнішній вигляд. І це друга проблема, зазначена SMGJohn_EU.

«Якщо зброї немає у списку, це тому, що немає різниці у статистиці між нею та зброєю, на якій вона базується. Більшість DLC та унікальної зброї — це скіни з попередньо встановленими пристосуваннями», — написав SMGJohn_EU.

Нагадаємо, нещодавно ми писали, що керівник GSC Game World Євген Григорович розраховував на менший успіх S.T.A.L.K.E.R. 2 через баги. Команда знала про них, але більше не могла відкладати проєкт.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
вказані в S.T.A.L.K.E.R. 2 характеристики зброї не «мають ніякого сенсу»

Формулювання виглядає незрозумілим. Ви можете пояснити, що саме не має сенсу і для кого?

ну з 3м патчем нерфнули пістолет Скіфа, він все такий же убійний, але тепер розліт більш менш адекватний як для базової пушки з початку гри. Раніше можна було хедшоти ставити за пів ангару ізі, а зараз — фіг.

Ну в Тесака більша шкода ніж ram 2. Це ж одна й та сама пушка здається

Моди поставили таку високу планку, що С2 сам відчувається як глобальний мод.

Не може бути такого. Цеж богоподібний ждалкер 2. Сам григорович брав участь в розробці 😂

Баланс зброї в грі взагалі дуже дивний. Це відверто тупо, коли 9×18 наносить більше шкоди ніж 5.56 чи 5.45. Ну і бандити з голою башкою танкують іноді по 2-3 хедшоти.

ну це Зона, ви ж розумієте

Так так і є в реальності на маленькій відстані. Пістолетний постріл ефективніший по живій цілі. 5ки пролітають на виліт і не так розносять нутрощі. Інша справа з бронею і різновидами набоїв. Але все це врахувати, треба на полігоні не менше ніж за розробкою сидіти. Наздоженуть, думаю, і вирівняють більшою кількістю змінних в характеристиках.

до чого тут відстань, якшо я кажу буквально про цифру дамагу в описі зброї? і якшо 5 пройде на виліт через голову — є малеееенька підозра, що вистачить і однієї.

Може, колись був пістолет тт в нього 7,62 калібр, так діло було в тому що люди зі смертельними пораненням могли деякий час ще рухатись, і через те перейшли на 9 мм, куля по всім параметрам гірша за 7,62 окрім зупиняючої дії, вона і перекривала все!!!

А причина в тому, що вони не відрізняються за показниками від стандартних варіацій, на яких базуються.

Прикиньте, так і є в житті. Чи він думав що встановлений глушак та ручка переносу вогню добавить х2 дамагу?)

Ну бо випрацювався такий паттерн в людей з інших ігр. Дійсно, вдягнув глушак — точність краща, спрей кращий, тихіша зброя. Вдягнув коліматорний приціл, все, точність збільшилась і влучність :) Ну шо ви рвете шаблони ;)

Зазвичай глушак зменшує швидкість, зміщує точку прицілювання і, або покращує, або навпаки вбиває кучність ( і це залежить від багатьох змінних, від самого глушника до довжини ствола, нарізів, набою та іншого). Тож додає чи віднімає вже як повезе)) Глушить і добре. Так саме з усіма іншими приблдами в реальному житті. Тому це не Сталкер кривий, це шаблон у геймерів плюшевий🙂

Ну почекай, в них є такі чудові варіанти, чк унікальний чейзер-13 з встановленим артефактом виверт. І це абсолютно вписується у лор

Одна з головних проблем гри це множник шкоди в голову! В голову з пістолета, без шолому після пострілу противник не вмирає

А в щелепу, в лоба чи в скроню? 😁 Бо у мене всі як стовпчики лягають, якщо шолома немає 🙂 Не помітив проблеми. Навпаки дуже економно спокійно відстрілювати в голову ніж настпати з автоматичної.

Підписатись на коментарі