Подорож у світ Cyberpunk 2077 та смерть Цирі. Модери зібрали всі ідеї, які не увійшли у фінальну версію The Witcher 3

Модери під псевдонімом Moonknight, Ferroxius, Crygreg та Glassfish склали документ з ідеями, які не увійшли у фінальну версію The Witcher 3: Wild Hunt. Він містить 584 сторінки деталей та нарисів, задуманих в прототипах гри. Ми вирішили зібрати найцікавіше з того, що вдалося дізнатися ентузіастам.

Автори документа створюють на його базі серію роликів під назвою What Lies Unseen. В них модери розповідають про всі відкинуті ідеї, які їм вдалося знайти. Перше відео з циклу тривалістю три години вже доступне на каналі xLetalis.

«Великий прорив стався у 2024 році, коли CD Projekt RED випустила REDkit для The Witcher 3. У комплекті з цим набором інструментів була база даних рядків, що містила майже кожен рядок тексту, який був написаний між найпершою та останньою точкою в розробці „Відьмака 3“. На основі цієї бази ми спільно працювали над тим, щоб перетворити дані на реальний конспект, який складає основну частину цих документів», — розповіли модери про свою роботу.

Ентузіасти зібрали деталі про прототипи The Witcher 3 з 2012 по 2015 рік. Найменше інформації доступно про ранню версію. У 2012-му розробники активно використовували заповнювачі замість моделей і текстур, хоча деякі подробиці все ж вдалося дістати.

Ідеї, які не увійшли до фінальної версії The Witcher 3

  • Проходження всього сюжету повинно було зайняти 150 годин.
  • Початковий підзаголовок звучав як A Time of Sword and Axe — «Час меча та сокири».
  • Деякі короткі сюжетні лінії планувалося розкривати протягом кількох актів і аж до фіналу. В результаті окремі персонажі отримали б більше екранного часу.
  • Історія змушувала частіше подорожувати між ключовими регіонами.
  • Планувалося повернути Йорвета і повʼязати з ним серію квестів про пограбування в Новіграді. Він міг би стати союзником Ґеральта при обороні Каер Морхена.
  • Залежно від вибору між Трісс та Йеннефер, одна з чаклунок зникала в останній третині, віддаляючись від Ґеральта.
  • Історія, повʼязана з Кривавим Бароном, була зовсім іншою і тягнулася до кінця.
  • Фінали в грі відчувалися більш неоднозначними та сумними. Наприклад, в одному з них Цирі могла загинути.
  • В окремому квесті Ґеральт мав відвідати Найт-Сіті зі світу Cyberpunk 2077.
  • Початково «Гвинта» не було в грі, а натомість планували додати армреслінг та покер на кубиках з першої частини.
  • В бойовій системі хотіли запровадити аналог VATS, який дозволяв би цілитися в окремі частини тіл монстрів.
  • Пошуки серійного вбивці в Новіграді мали б розкрити існування прихованої вампірської спільноти — щось на кшталт кланів із Vampire: The Masquerade. А допомагати з розслідуванням повинна була Шані. Згодом ці ідеї переглянули в доповненні «Кров та вино».

Нагадаємо, раніше ми писали як модер відтворив з файлів The Witcher 3 розширений фінал. В ньому Йеннефер зрадила своїх сестер з Ложі чародійок.

А які б з цих ідей ви хотіли побачити у фінальній версії? Розповідайте в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі