Творець Kingdom Come відзначив, що в його грі 7-літньої давнини онлайн більший, ніж у новій Dragon Age. За це його розкритикували

Даніель Вавра, творець дилогії Kingdom Come: Deliverance, нещодавно порівняв онлайн у першій частині серії, яка вийшла сім років тому, та в Dragon Age: The Veilguard. Він звернув увагу не те, що в його проєкті розважається більше людей, ніж у новинці від BioWare. Проте окремим користувачам така публікація не сподобалася.

Вавра виклав скриншот з порівнянням в Х. Він показав, що піковий онлайн за добу у Kingdom Come: Deliverance в Steam на дві сотні осіб більший, ніж у Dragon Age: The Veilguard.

Після цього фахівець потрапив під критику від частини користувачів. Люди в коментарях почали звинувачувати Вавру в «непрофесіоналізмі» через такий пост. А інші відзначили, що Kingdom Come: Deliverance вже багато разів продавалася з великою знижкою, наприклад, на нещодавньому осінньому розпродажі в Steam.

«Я міг би сказати кілька слів про KCD, але я надто ввічливий. Я скажу, що нерозумно порівнювати себе з франшизою, яка випускає вже 4-ту частину і все ще залишається такою сильною, попри минулі невдачі. Побачимо, чи вдасться Kingdom вийти з такими ж показниками, але я пропоную 🤐 поки що», — написав користувач під псевдонімом amplified_giuly.

Вавра відреагував на критику. Він не очікував такої бурхливої реакції, тому що просто хотів порадіти за гарні показники онлайну в Kingdom Come: Deliverance.

«Мушу сказати, що я не очікував такого розриву, бо був щасливий, що після стількох років у нас напрочуд добре йдуть справи. Заспокойтеся всі», — написав Вавра.

Нагадаємо, раніше керівник Warhorse Studios назвав Assassin’s Creed Shadows «корпоративним продуктом». Це було в контексті майбутньої конкуренції з проєктом Ubisoft. Kingdom Come: Deliverance II мала вийти на три дні раніше, але проєкт перенесли на тиждень вперед — з 11 на 4 лютого.

Як гадаєте, спільното, чи коректне порівняння зробив Вавра, і чому його розкритикували? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ну, KCD зараз в топі виключно через майбутній недалекий реліз другої частини — це автоматично відновило/підігріло інтерес і до першої
Запостив би він стату в NDA період відсутності хайпу, було б набагато менше

«Я міг би сказати кілька слів про KCD, але я надто ввічливий. Я скажу, що нерозумно порівнювати себе з франшизою, яка випускає вже 4-ту частину і все ще залишається такою сильною, попри минулі невдачі. Побачимо, чи вдасться Kingdom вийти з такими ж показниками, але я пропоную 🤐 поки що», — написав користувач під псевдонімом amplified_giuly.

А тепер по фактам, dragon age, нікому не потрібна франшиза, вона з’явилась в момент коли було популярне фентезі, тобто це період 1995 по 2016 рік, коли все було фентезі, вийшла перша трилогія джексона, трилогія приквелів зоряних війн, вийшов гарі потер, вийшли хроніки нарнії, вийшла гра престолів, друга трилогія джексона вийшли моровінд, облівіон і скайрім який зірвав куш, балдура, готіка чисто епоха фентезі, і в ЕА вирішили заробити бабла, віддали це все діло біоваре, а біоваре не справились. Вже на другій частині звідти повтікали розробники, а на інквізиції біоваре взагалі загнулись, і з’явились нові біоваре, яки зробили прекрасну андромеду і не менш прекрасний веілгард.

З іншої сторони маємо чехів з THQ Варву і Кліму які працювали над мафіями і армою, і обидві серії живі і популярні. На рахунку тільки цих двох дві мафії які мають легендарний статус, і 3 арми які також мають легендарний статус в мілітарі ком’юніті. В Армі 3 2013 року онлайн більше ніж у веілгарда.

знову сжв сміття критикують і вони ображаються на факти))))

Чи хотів Вавра потішитись успіхами власної гри??
Так.
Чи хотів Вавра потролити новий Dragon Age??
Однозначно так.
А нова гра від біоварів,це насправді сором.

А нова гра від біоварів,це насправді сором.

Останні кілька років вони випускали виключно сором, чому цього разу мало б були інакше?

Я певен що Veilguard народ купив в основному тому що це Dragon Age, а не тому що це шедевр.

Мені здається, що будь-хто міг би опинитись в подібній ситуації. Мені здається, що з Деном стався ефект, коли не мав наміру когось скривдити. Формально, можна знайти купу старих ігор, де онлайн вище, ніж в новому Dragon Age. А критика правильна, бо він не хто-небудь, а голова студії

Він просто викатив відповідь в помсту за те, що його гру в 2018 діставали сжв клоуни, чого в середньовічній Богемії нема чорних.

Він правильно відповів бо в 2018 році його першу гру зацькували чому це в середньовічній Чехії гуситів нема негрів, що взагалі було таким же смішним як й про Відьмака 3.

Я скажу, що нерозумно порівнювати себе з франшизою, яка випускає вже 4-ту частину і все ще залишається такою сильною, попри минулі невдачі.

Оо DA всё ещё сильная?
Первая часть да, шедевр
Уже вторая часть была очень спорная, хотя лично мне зашла.
Третья ну норм, но ничего такого.
4-ка, ну показатели сами за себя говорят.

Хотя на счёт KCD что-то у меня тоже сомнения есть, ничего прям концептуально нового пока что не показали

Четверка як по мені вже нічого спільного з драгон еджом не має. Це як з ME Andromeda, наче теж космос є, наче є персонажі є, але якось от не то. Тут для мне абсолютно теж саме. Наче дракони подекуди є, персонажі теж є якісь, компанйони теж є, але не то. Просто якась гра з елементами рпг, та й усе. Назвали її би просто Veilguard.

Ох ці уж міряння піпіськами в кого більше))

Завжди були і будуть)

це — гроші, це — значущість, це — визнання. На цьому тримається весь світ «entertainment-у». не зрозуміле твоє юління на стулі

Підписатись на коментарі