Творець Kingdom Come відзначив, що в його грі 7-літньої давнини онлайн більший, ніж у новій Dragon Age. За це його розкритикували
Даніель Вавра, творець дилогії Kingdom Come: Deliverance, нещодавно порівняв онлайн у першій частині серії, яка вийшла сім років тому, та в Dragon Age: The Veilguard. Він звернув увагу не те, що в його проєкті розважається більше людей, ніж у новинці від BioWare. Проте окремим користувачам така публікація не сподобалася.
Вавра виклав скриншот з порівнянням в Х. Він показав, що піковий онлайн за добу у Kingdom Come: Deliverance в Steam на дві сотні осіб більший, ніж у Dragon Age: The Veilguard.
Після цього фахівець потрапив під критику від частини користувачів. Люди в коментарях почали звинувачувати Вавру в «непрофесіоналізмі» через такий пост. А інші відзначили, що Kingdom Come: Deliverance вже багато разів продавалася з великою знижкою, наприклад, на нещодавньому осінньому розпродажі в Steam.
«Я міг би сказати кілька слів про KCD, але я надто ввічливий. Я скажу, що нерозумно порівнювати себе з франшизою, яка випускає вже
4-ту частину і все ще залишається такою сильною, попри минулі невдачі. Побачимо, чи вдасться Kingdom вийти з такими ж показниками, але я пропоную 🤐 поки що», — написав користувач під псевдонімом amplified_giuly.
Вавра відреагував на критику. Він не очікував такої бурхливої реакції, тому що просто хотів порадіти за гарні показники онлайну в Kingdom Come: Deliverance.
«Мушу сказати, що я не очікував такого розриву, бо був щасливий, що після стількох років у нас напрочуд добре йдуть справи. Заспокойтеся всі», — написав Вавра.
Нагадаємо, раніше керівник Warhorse Studios назвав Assassin’s Creed Shadows «корпоративним продуктом». Це було в контексті майбутньої конкуренції з проєктом Ubisoft. Kingdom Come: Deliverance II мала вийти на три дні раніше, але проєкт перенесли на тиждень вперед — з 11 на 4 лютого.
15 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів