«Ми цього боялися». Гендиректор GSC очікував, що S.T.A.L.K.E.R. 2 досягне «значно меншого успіху» через баги
Генеральний директор GSC Game World Євген Григорович не очікував, що S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl досягне такого значного успіху на релізі. Він розраховував на значно скромніший результат через баги. При цьому команда не збирається зупинятися. Розробники бажають отримати 90% позитивних відгуків в Steam.
Євген Григорович і креативний директор GSC Марія Григорович поспілкувалися з виданням IGN. Керівники згадали про виклики, з якими досі стикаються члени команди через війну.
«Ми не можемо сказати нашим гравцям, що кожного дня половина нашої команди тиждень за тижнем взагалі не має електрики. І деякі з наших людей не можуть спати вночі через безпілотники, через ракети. І це відбувається щодня. І як люди взагалі можуть вижити, коли вони не можуть спати? Не можуть працювати через електрику», — розповіла Марія Григорович.
Гендиректор додав, що GSC знала про баги в фінальній версії. Саме через них керівник розраховував на значно менший успіх S.T.A.L.K.E.R. 2 і прохолодне сприйняття гри. А вчергове перенести проєкт для полірування студія не могла, тому що не мала фінансових можливостей і сил для цього. Як раніше казав Євген Григорович, команда не витримала б ще один марафон.
«Я очікував набагато меншого успіху, ніж ми отримали від аудиторії. Ми цього боялися... ми знаємо, що гра вийшла в такому стані, в якому ми хотіли б її покращити. Коли випускаєш гру, завжди є якісь баги. Ми знали, можливо, половину з них. Ми знаємо, що хотіли б мати більше часу, але це наше обмеження», — зізнався Євген Григорович.
Зараз GSC продовжує активно випускати патчі та латати найбільш критичні помилки. Розробники хочуть досягнути позначки в 90% позитивних відгуків у Steam.
«Як творчі люди ми хочемо отримати досягнення, що ми зробили гру, яка сподобалася 90% людей, не 85, не 83, не 86. Ми хочемо 90», — підсумував Григорович.
Нагадаємо, всього за два дні з моменту релізу продажі S.T.A.L.K.E.R. 2 перевищили мільйон копій. І це з урахуванням, що проєкт доступний у підписці Game Pass.
63 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів