«Ми цього боялися». Гендиректор GSC очікував, що S.T.A.L.K.E.R. 2 досягне «значно меншого успіху» через баги

Генеральний директор GSC Game World Євген Григорович не очікував, що S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl досягне такого значного успіху на релізі. Він розраховував на значно скромніший результат через баги. При цьому команда не збирається зупинятися. Розробники бажають отримати 90% позитивних відгуків в Steam.

Євген Григорович і креативний директор GSC Марія Григорович поспілкувалися з виданням IGN. Керівники згадали про виклики, з якими досі стикаються члени команди через війну.

«Ми не можемо сказати нашим гравцям, що кожного дня половина нашої команди тиждень за тижнем взагалі не має електрики. І деякі з наших людей не можуть спати вночі через безпілотники, через ракети. І це відбувається щодня. І як люди взагалі можуть вижити, коли вони не можуть спати? Не можуть працювати через електрику», — розповіла Марія Григорович.

Гендиректор додав, що GSC знала про баги в фінальній версії. Саме через них керівник розраховував на значно менший успіх S.T.A.L.K.E.R. 2 і прохолодне сприйняття гри. А вчергове перенести проєкт для полірування студія не могла, тому що не мала фінансових можливостей і сил для цього. Як раніше казав Євген Григорович, команда не витримала б ще один марафон.

«Я очікував набагато меншого успіху, ніж ми отримали від аудиторії. Ми цього боялися... ми знаємо, що гра вийшла в такому стані, в якому ми хотіли б її покращити. Коли випускаєш гру, завжди є якісь баги. Ми знали, можливо, половину з них. Ми знаємо, що хотіли б мати більше часу, але це наше обмеження», — зізнався Євген Григорович.

Зараз GSC продовжує активно випускати патчі та латати найбільш критичні помилки. Розробники хочуть досягнути позначки в 90% позитивних відгуків у Steam.

«Як творчі люди ми хочемо отримати досягнення, що ми зробили гру, яка сподобалася 90% людей, не 85, не 83, не 86. Ми хочемо 90», — підсумував Григорович.

Нагадаємо, всього за два дні з моменту релізу продажі S.T.A.L.K.E.R. 2 перевищили мільйон копій. І це з урахуванням, що проєкт доступний у підписці Game Pass.

Як гадаєте, скільки часу знадобиться GSC, щоб відполірувати гру до гарного стану? Пишіть версії в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось11
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Хаха це точно. І 100 лямчиків не коштує розробка

Хейтерс гонна хейт. Сталкер топ

Графік виходу стабільної версії Сталкера співпадає з графіком оновлення моєї техніки для гри в Сталкер. Я задоволений, лайк, підписка, розробникам і Григоровичу теплий респект.

перший реліз то завжди бета тест, я чекаю стабле, думаю через місяць допилять

Зіграв 6 годин є проблеми, але гра сподобалася. Обнови йдуть це добре. Чекаю поки пофіксять і буду жив в тій грі. 10 років чекали то ще трохи можна потерпіти.

буду жив

— ви вмаєте на увазі що будете в ній жити чи жили?

Цікаво, казали ж що Григорович пішов зі студії і вже не гендир

Це Євген, молодший брат

Ви чудово попрацювали,все буде добре.Сталкер стримлять на ютубі,дуже багато знаменитих гравців,це успіх.

«Ми не можемо сказати нашим гравцям, що кожного дня половина нашої команди тиждень за тижнем взагалі не має електрики. І деякі з наших людей не можуть спати вночі через безпілотники, через ракети. І це відбувається щодня. І як люди взагалі можуть вижити, коли вони не можуть спати? Не можуть працювати через електрику», — розповіла Марія Григорович.

Де безпілотники? В Празі? Карточка жертва пожалійте нас. Випустити кривий сирий продук в альфі за фулл прайс. І ок, якщо гра була би у ранньому доступі, 0 питань. Але це продають дорожче за БГ3 у нашому регіоні. А щодо оцінок, то і 90% буде позитивних. Українці активно пушать відгуки. Тільки 90% гра не заслуговує. Ніяк!

ти спецом зарегався сьогодні, щоб виказати своє фе? ану скажи ПАЛЯНИЦЯ)

є пруфи що вся команда на 100% в Празі?
та й в загалом, не розумію, чого так бомбить та пригорає? не подобається — не купляй. чекай фіксів

Українці активно пушать відгуки.

Не скаже він «паляниця». Про незаконний переворот 2014 року скоріше розповість...

без електрики так, погано працювати, кажу як программіст

Коли буде в грі трасування променів ? І нові длс . І мені несподобалось як покромсали мій улюбленний Юпітер і перенесли кудись в самий бік радар тож не центр зони . І чого 2 локації в тумані .про длс знаю тому мовчу. Як на мене то все ок. Дайте вже інструментарій я локації поправлю для себе бо янтар радар юпітер болото багато хто не на своему місті.

Відкрий карту київської області і побачищ, що зараз все стало на свої місця

Я спочатку подивився огляд, мені сподобалося, дійсно в тематиці першого Сталкера, гарна гра. Кажуть:"там багато аномалій".
Починаю грати, якась фігня відбувається, я і думав, що то аномалії через радіацію, фіча) а то просто баги були :)
Звичайно, хотілось би ідеальну гру, але дуже добре спрацювала команда 8/10 на релізі абсолютно заслугавано

Молодці !!! У москалів в усіх місцях пече незнають ,що ще негативного написати! )) Дякую за неймовврну гру !!

Бажаю розробникам наснаги та номінацію «Гра року» на TGA 25!

Прохладненько. Наглухо забагованным на релизе был и первый «Сталкер», и «Чистое небо» (это вообще отдельная песня) — а тут, понимаешь ли, война помешала.

Интерес к игре нужно поддерживать. О великий PR.

Дано:
Intel Core i5-11400F, 4200 MHz (42×100)
32гб оператива ддр4-3200
відюха NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti (6 Гб)

Перші півтори години гралося ідеально на середніх. Після цього — фрізи люті. Спробуйвав зберегтися і перезайти — файл збереження кораптед, викидає. Ок, завантажив автозбереження, що було раніше — фрізи прям сходу. А, ну і з верогідністю відсотків в 50 викидає на етапі завантаження. Кожен раз заходити і кілька хвилин чекати поки воно зкомпілює шейдери — кайф.
Поставив налаштування на низькі, поставив розширення 720, поставив оптімізейшн мод — до сраки все.
Я звісно розумію, що залізо далеко не топове, але хоча б на низьких повинно підходити під системі вимоги.
З того, що спочатку на середніх було ок, роблю висновок, що оптимізація не просто просрана, а дуже знатно просрана.

В мене релізна вилітала за менше ніж 5 хвилин, з 5 годин на сейві було 40 хвилин. Intel 11800H, AMD RX 6600 xt, 16 gb RAM. Тепер з патчем 1.0.3 не вилітає абсолютно, грається чудово як на вінді так і на лінуксі. Із сейвами бувають проблеми коли заходжу з іншої ос, фріз при заході у табір теж нікуди не дівся.

а як же:

«Зовсім не було сил». GSC пояснила, чому вирішила не відкладати S.T.A.L.K.E.R. 2 заради виправлення багів

gamedev.dou.ua/forums/topic/51479

Ми були втомлені, нам було страшно, але бажання підняти бабла на хайпі пересилило.

Ми не можемо сказати нашим гравцям, що кожного дня половина нашої команди тиждень за тижнем взагалі не має електрики

Не знав, що в Чехії такі проблеми з енергохарчуванням... 🤷🏻

Ти ідіот? Більше половини команди працює з Київа....

«енергохарчування»- энергопитание ,тут одразу зрозуміло хто пише цей коментар 😂 болотна тварина

енергохарчування — мем. а от анонім з одним коментом — хммм. схоже на бота болотної тварини, ізнт іт?

наче «електрохарчування» в оригіналі було )

все так, телефон виправив калічно трохи, а я не догледів )

електрохарчування

as it is )

Наскільки я знаю офіс свій вони вивезли до Чехії. Виходить не весь?

Ну-ну, расскажите, как в Киеве неделями нет электричества.

У мене по три години світло було, Шевченківський район

По три часа [в день] — это не «неделями не было».

шо ти нукаеш, кацап, навіть 4 години то дратує неймовірно...
а "

неделями нет электричества

" було у 22

Не знав, що в Чехії такі проблеми з енергохарчуванням... 🤷🏻
енергохарчуванням

О как патриотизмом запахло =)
gufo.me/dict/ruuk/электропитание

Электропитание — електроживлення

Все на часі. 33 роки незалежності це один великий мем

Цікава стратегія — знати про баги, вивалювати продукт на реаліз і надіятись на хороші відгуки.

Ніхто і не надіявся, це не тільки в статті, це в заголовку написано! Чи очі віл самогону відняло.

я знав що доу для розумововідсталих, але щоб читати не вміти це вже занадто

Ми хочемо 90

Перечитай ще раз, дебіл

Дурник, прямим текстом:"Ми хочемо доробити гру до 90″ — що не зрозуміло може бути?

Я ж і кажу, що вивалили сирий продукт сходу, а тепер хочуть 90.
Що не ясно, тупачок?

Чому ти зайшов сюди повоняти якщо гра не цікава?

Боти GSG, другого сталкера у мене нема.
Але перша трилогія висить на аккаунті в стіму.
За вашу тупу поведінку — отримаєте негативний відгук.

Негативнк відгук в коментах в статті про другий сталкер тому що GSC як ти кажеш боти і в тебе немає взагалі гри? Дуже цікавий метод обґрунтування ситуації і а цілому

Награв вже 20 годин і жоден з багів не вплину на гру, буває мертві цілі відлітають з шаленою швидкістю але це весело! Я б не хотів щоб цей баг пофіксили.

Згадайте той же скайрім який вийшов сирий с перших днів , да і навіть ті самі баги були вже в легендарному ізданії , але все одно краще зачекати з рік і насолодитися ідеальною грою

Да той же відьмак3, був забагований і деякі квести не давали далі йти по сюжету, в підсумку гра десятиліття

Ну нахіба ти брешеш про софтлоки в відьмаку 3?

Не розумію чого люди так завелись.
Я пограв кілька годин в нового сталкера, ніяких багів не зустрів (тільки кровосісів).
А навіть якби і були, ну буває.
Патчі вже викатують, і будуть викатувати далі, тому все гуд!
Якщо комусь критично, може почекати ще троха)

Тільки підари випускають ПЗ з багами. А інші підари видаляють коментарі.

Клієнт протестує....

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

На мою думку такий світ гри буде мати аномалії (баги) весь час свого існування.
Так як і справжній....

Та вже давно три патчв вийшло і більшість багів давно пофіксили, і оптимізацію краще зробили

Підписатись на коментарі