«Розробка дорожчає в геометричній прогресії». Екскерівник PlayStation вважає, що геймдев врятують коротші ігри
Шон Лейден, ексдиректор Sony Interactive Entertainment, поділився думками про проблеми в геймдеві та шляхи їх розвʼязання. На його думку, основний виклик для індустрії — це вартість розробки, яка дорожчає в «геометричній прогресії». Колишній керівник метафорично порівняв виробництво інтерактивних проєктів з будівництвом соборів у XVIII столітті. Він вважає, що допомогти вийти зі скрутної ситуації може випуск коротших ігор.
Лейден дав інтервʼю виданню Eurogamer. За його словами, в часи пандемії COVID-19 зростанню доходів сприяли саме старі фанати ігор, а не новачки, які в той час тільки почали пробувати інтерактивні розваги. Отож основна загроза в тому, що компанії намагаються «отримати більше грошей від одних й тих же людей».
Як розповів Лейден, у віці до 23 років ці геймери були «багаті на час і бідні на гроші» А зараз, коли їм десь біля тридцяти, ситуація змінилася.
«Можливо, ти не багатий на гроші, але ти точно бідний на час», — сказав Лейден.
Проте індустрія не пристосовується до цієї реальності. Виходять тривалі проєкти, які забезпечують аудиторію контентом на довгий час. Вартість розробки таких ігор зростає і стає «вибуховою».
«З кожним поколінням створення гри обходиться вдвічі дорожче. Те, що коштувало мільйон доларів на PS1, потім коштувало два, потім чотири, потім 16. Це відбувається в геометричній прогресії. У поколінні PS4, яке було останнім, з яким я пов’язаний, розробка ігор коштувала 150 мільйонів, якщо ви хочете бути на вершині. І це ще до маркетингу. Отож, за цією математикою, ігри для PS5 мають зрештою сягнути
300-400 мільйонів, і це просто не витримує жодної критики», — розповів Лейден.
Далі ексдиректор застосував метафору з будівництвом соборів у XVIII столітті. Він дав зрозуміти, що кількість довготривалих проєктів, яка виходить зараз, не потрібна користувачам.
«Чи можемо ми продовжувати будувати ці масивні споруди для Бога, витрачаючи на це неймовірну кількість праці та часу? Чи ми повинні просто побудувати чотири стіни та дах, і це буде церква, так? Я боюся, що ми перетворили ААА-ігри на своєрідний соборний бізнес, і він просто не може рости далі. Насправді він, мабуть, вже зайшов занадто далеко», — вважає Лейден.
Керівник вказує на коротші ігри як розвʼязання ситуації. Тому що проходження сучасних проєктів займає надто багато часу.
«Я хотів би бачити світ, де можна повернутися до
18-23 годин ігрового процесу, але з таким захопливим ігроладом, що не захочеться відкладати контролер. Я хочу, щоб вся гра була схожа на той момент в Resident Evil, коли бісові собаки залазять у вікно, і ви від страху кидаєте контролер. Я хочу більше таких ігрових моментів, якщо ми зможемо зменшити масштаб і розмах», — підсумував Лейден.
Нагадаємо, раніше Том Гендерсон заявляв, що видавці поступово відмовляються від
19 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів