«Зовсім не було сил». GSC пояснила, чому вирішила не відкладати S.T.A.L.K.E.R. 2 заради виправлення багів
Технічний стан став головною причиною критики S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Саме через баги та проблеми з оптимізацією гра отримала порцію негативних відгуків в Steam та низькі оцінки від деяких видань. Проте GSC Game World більше не могла відкладати проєкт, щоб внести виправлення. За словами керівника студії Євгена Григоровича, команда просто не витримала б ще один марафон.
Директор дав інтервʼю виданню Eurogamer, яке у своєму огляді звинуватило S.T.A.L.K.E.R. 2 в надлишковому націоналізмі через коробку сірників. Григорович заявив, що чергове перенесення дати релізу могло зламати розробників.
«Ви перебуваєте в дуже інтенсивному робочому процесі протягом багатьох місяців до релізу, і ви працюєте над тим, що зазвичай можете робити, і в максимально можливому стресі... У вас зовсім немає сил, і ви вирішуєте: «Чи варто нам брати ще один марафон?», — заявив Григорович.
Студія не могла собі цього дозволити. Тому було прийнято рішення випустити проєкт в тому технічному стані, якого вдалося досягти до моменту запуску.
«Ти настільки втомився, що просто помреш, якщо скажеш: «Пробіжімо ще один марафон». У нас не було можливості сказати: «Зробімо це ще раз». У нас був лише шанс «зробімо до цього моменту — дати релізу — стільки, скільки зможемо», — підсумував Григорович
Нагадаємо, раніше ми писали, чому на сторінці S.T.A.L.K.E.R. 2 зникла згадка A-Life 2.0. GSC пояснила, що її видалив один з маркетологів за власною ініціативою. Насправді система присутня в грі, проте зараз вона не працює належним чином.
66 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів