Дослідження показало, що геймери більше дивляться відео про ігри, ніж грають самостійно. Ви теж так робите?

Нове дослідження показало, що геймери більше часу витрачають на перегляд відео та прямих трансляцій, присвячених інтерактивним проєктам, ніж грають самостійно. Йдеться про ролики та стрими на YouTube, Twitch та інших платформах.

Звіт з такими даними опублікувала компанія Midia Research. Згідно з опитуванням, користувачі проводять в іграх 7,4 години на тиждень. А дивляться всілякі матеріали про улюблені проєкти — 8,5 години.

Дослідники вважають, що це «підкреслює невикористаний потенціал для видавців, що дозволяє їм залучати відеоконтент у власні екосистеми». За даними Midia, 24% серед користувачів ПК та консолей дивляться відео на ігрову тематику. А серед тих, хто купляє внутрішньоігровий контент, таких 48%. Останніх у звіті називають «геймерами, які витрачають багато грошей».

У звіті зроблено висновок, що ігрові видавці втрачають значні можливості отримувати додатковий дохід. Особливо це стосується коштів за перегляд реклами, наявної в роликах. Гроші йдуть відеоплатформам, у той час, як «ринок ігор стикається з проблемами зростання».

«Настав час для видавців ігор думати про внутрішньоігрове відео як про щось більше, ніж просто маркетинг. Відновлюючи взаємодію з відео, видавці мають потенціал для розблокування нових потоків доходів, таких як реклама, і стимулювання зростання», — заявив Різ Елліотт, ігровий аналітик MIDiA Research.

А ви переглядаєте відео та прямі трансляції про ігри у вільний час? Чи витрачаєте ви на ролики більше часу, ніж граєте самостійно? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Давно так роблю із-за браку часу. Десь зайшов, 20-30 хвилин глянув летсплей на ютубчику, закрив і далі працюєш, приділяєш час сім’ї. Я останній раз зі Стіма щось встановлював, десь, півтора роки тому.

Ще з часів ігровух, подивишся потім є розуміння в що цікаво пограти — а в у що ні.

Умовну доту я краще буду дивитися турнір, ніж грати в неї. Є ютубери, котрі роблять контент по старим іграм в які 95% випадків вже не пограю. А так, більше граю в ігри чим споглядаю.

смотреть турниры по старкрафту 2 бывает интересно, очевидно, по причине того, что играют профессионалы, либо просто потому что используются какие-то нестандартные подходы и тактики. Именно это и интересно

А твоєму мозку пофіг — граєш ти безпосередньо чи дивишся як хтось грає. Шо там шо там виділяється той самий гормон який має виділятись. Та ж сама причина, чому люди не досягають певних цілей, бо у себе в голові вони їх вже досягли і мозку тепер ліньки напрягатись реально, вже ж отримав дозу. От і з іграми так

Що за маячня? Мені от наприклад дивитись і грати не однаково. І дивлюсь тільки коли робити немає чого, а грати чи взагалі чимось іншим займатись сил немає. Або десь в дорозі час скоротити. А так звісно краще самому грати. А то як то кажуть відчуття не ті )))

У звіті зроблено висновок, що ігрові видавці втрачають значні можливості отримувати додатковий дохід. Особливо це стосується коштів за перегляд реклами, наявної в роликах. Гроші йдуть відеоплатформам, у той час, як «ринок ігор стикається з проблемами зростання».

Треба терміново рятувати ринок ігор. Тепер хай пхають рекламу прямо в усі ігри: граєш 5 хвилин — і тут вилазить 1хбет, потім через 5 хвилин слотокінг, а як тільки дійшов до головного боса — азіно три топора на 15 хвилин!
Я вже не кажу що набої в усіх іграх треба продавати виключно за реальні гроші. Не має чим платити — вилазь з-за компа у реальний світ, позбирай пляшок — і вистачить на ствол аби проходити далі.

Добрый день, на связи HR директор Ubisoft. После детального анализа Ваших предложений мы рады предложить Вам позицию директора по стратегическому развитию. Оклад 100500 евро в секунду ваучерами в нашем новейшем Assassin’s Creed. Ваше согласие не требуется, ждём Вас в понедельник.

граєш 5 хвилин — і тут вилазить 1хбет, потім через 5 хвилин слотокінг, а як тільки дійшов до головного боса — азіно три топора на 15 хвилин!

І не просто подивитися, але ще скласти невеличкий тест по засвоєному з реклами.

дійшов до головного боса — азіно три топора на 15 хвилин!

Тоді боссом має бути гральний автомат, а три топора це його підручні. Спочатку громиш по одному, потім граєш поки не випаде три лимони, і тільки тоді з середини автомату вилазить саме босс зі словами «Меня будить???»

(визнаю — я дивився відео, як грались в High on Life, але тільки для того, щоб вирішити, чи хочу я її купляти після апгрейду компа/ноута)

Стадіони який дивиться як 21 мужик ганяють м’яча по полю, або скажімо кидають м’ячика на чувака з палкою і бігають по базах — теж усі ізвращенці ?

В якійсь мірі — саме так.
Але чому 21?

Так і роблю, дивлюся трансляції кіберспорту регулярно, а сам граю мало

видео хоть можно забесплатно смотреть, а что делать с коллекцией купленных игр в стиме, из которых играл от силы в каждую четвертую? )

та нема часу (

Як це знайомо( Купа всього, і це я ще доволі немало граю.

потому что хорошие игры с большими скидками )

Ох плюсую. Недавно решил не покупать пока хоть половину библиотеки не пройду, так теперь в вишлисте под 150 разных xD

Так і треба робити. З часом цей вішліст буде зменшуватись. І не через те, що ти купуєш ігри :)
А знижки як були, так і будуть.

Для мене було шоком, коли я подарував племіннику ігровий комп і пошарив з ним свій Стім, але він ніколи не грав, тільки дивився стріми як інші грають в ці ігри )))

Сумнівні дані, так як багато хто включає стріми як фоновий звук коли чимось зайняті. А також є люди в яких ігри запущені 24/7, найпростіший приклад це гра банан. Цікаво як саме збиралися дані

+1 часто відкриваю твіч на 2ому моніторі поки працюю. Причому часто не важливо яку гру стрімлять — частіше йду на людину котра до того сподобалась як стрімер/особистість. Ну і довжина перегляду звісно іноді може добряче набігти, за робочий день так-то, але це не те щоб прям активний перегляд і не те що ’б самої гри. Хоча й можу залипнути як хтось грає в конкретну гру в котру граю я, бо цікаво поспостерігати за більш майстернішими /винахідливішими гравцями ніж я .
+Періодично можу зайти на якесь відео по грі подивитись як хтось проходить певний момент гри

зумери, шо з них взяти

Ігрова імпотенція, чи тут все складніше? При доступності обох варіантів, важко уявити людину, як вибере подивитись на гру, ніж самій взяти в ній участь.

ну крім разеру ніхто ще не випустив ігрові сральні відра, тому час на горшку віддається відосикам. те саме про транспорт, їжу, роботу і т д.

висуваю припущення — якщо цей звіт буде сприйнято серйозно (серйозно, хто його сприйме серйозно) то ігрові студії і видавці винесуть в відеоконтент частину інформації з гри. І будете ви аж бігом дивитися відосики від еа щоб узанти, які маніпуляції треба зробити, щоб випала синя карта. А будьте певні — технології вже дозволять прив’язатися до конкретно вашого перегляду, щоб комбінація спрацювала.

Я частiше дивлюсь одного стримера Fortnite нiж граю сам. По-перше я це можу робити в лiжку, а ps5 в iншiй кiмнатi, по-друге вiн класно це робить, краще нiж я на контролерi. Ну а по-третє менi просто набридло грати, але все ще цiкаво що нового випускають у Fortnite.

Все просто:
Ігри виходять надто часто, самі вони досить дорогі і вимоги до системи досить високі
В більшості людей нема на них ні часу, ні грошей на саму гру, ні нормального сетапу, щоб хоча б їх запускати.
Це можуть собі дозволити хіба ігрові fulltime стрімери, того й залишається дивитись

Підписатись на коментарі