Дослідження показало, що геймери більше дивляться відео про ігри, ніж грають самостійно. Ви теж так робите?
Нове дослідження показало, що геймери більше часу витрачають на перегляд відео та прямих трансляцій, присвячених інтерактивним проєктам, ніж грають самостійно. Йдеться про ролики та стрими на YouTube, Twitch та інших платформах.
Звіт з такими даними опублікувала компанія Midia Research. Згідно з опитуванням, користувачі проводять в іграх 7,4 години на тиждень. А дивляться всілякі матеріали про улюблені проєкти — 8,5 години.
Дослідники вважають, що це «підкреслює невикористаний потенціал для видавців, що дозволяє їм залучати відеоконтент у власні екосистеми». За даними Midia, 24% серед користувачів ПК та консолей дивляться відео на ігрову тематику. А серед тих, хто купляє внутрішньоігровий контент, таких 48%. Останніх у звіті називають «геймерами, які витрачають багато грошей».
У звіті зроблено висновок, що ігрові видавці втрачають значні можливості отримувати додатковий дохід. Особливо це стосується коштів за перегляд реклами, наявної в роликах. Гроші йдуть відеоплатформам, у той час, як «ринок ігор стикається з проблемами зростання».
«Настав час для видавців ігор думати про внутрішньоігрове відео як про щось більше, ніж просто маркетинг. Відновлюючи взаємодію з відео, видавці мають потенціал для розблокування нових потоків доходів, таких як реклама, і стимулювання зростання», — заявив Різ Елліотт, ігровий аналітик MIDiA Research.
34 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів