«Ідея клас, але дуже шалена». Олег Гороховський розповів, як у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl з’явився звук поповнення з monobank
Співзасновник monobank Олег Гороховський розповів, як звук поповнення коштів в його сервісі потрапив у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Він додав, що це вже друга великодка про monobank в грі.
«Щоб почути, треба виконувати у торговців найдорожчий квест (за винятком того, що на пошук артефактів). Саме цей звук започаткував наше знайомство з розробниками Сталкеру, GSC Game World. Колись ми подумали: „У Сталкері ж буде багато оплат, а давайте туди поставимо наші звуки? Ніби mono обробляє всі платежі“. Звучить як неможлива ідея, але чом би не запропонувати?
GSC відповіли: „Ідея клас, але дуже шалена. Для кожної оплати не поставимо — це псуватиме досвід занурення у світ гри. Треба думати, як додати це тонше“
Через пару місяців вони показали нам цю великодку зі звуком. А ще самі відмалювали нашого кота, додавши його до гри як наліпку. Це ж вау! Ми розтанули і зробили максимум контенту в mono: і картку, і одяг кота, і навіть особливий звук КПК для оплат ігор. Ось такі взаємні жести поваги між двома українськими компаніями. Якщо я скажу, що ми нічого не платили за інтеграцію в гру, ви ж мені не повірите? А дарма — це правда;)», — розповів Гороховський.
Нагадаємо, що раніше ми зібрали добірку великодок в «Серці Чорнобиля». Серед них відсилання на Dark Souls, Call of Duty та «Гаррі Поттера».
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів