Ініціатива маркетолога. GSC пояснила, чому після релізу зі сторінки S.T.A.L.K.E.R. 2 в Steam зникла згадка A-Life 2.0
Після виходу S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl користувачі почали розмірковувати, чи дійсно в проєкті існує A-Life 2.0. Через баги штучний інтелект часто поводився некоректно, а в цей момент згадку системи ще й прибрали зі сторінки в Steam. Гравці почали висувати теорії, мовляв, взаємодію між субʼєктами ШІ не встигли реалізувати, і тепер розробники замітають сліди. Та з’ясувалося, що це лише помилка одного з маркетологів, який перевищив свої обовʼязки.
У гілці S.T.A.L.K.E.R. 2 на Reddit можна знайти багато топіків, де користувачі запитують про існування A-Life 2.0 і вказують на видалення згадки системи в Steam. Останній факт викликав резонанс серед фанатів, тож GSC Game World вирішила прояснити ситуацію.
В інтервʼю BAFTA креативна директорка проєкту Марія Григорович розповіла, що рішення прибрати інформацію про систему прийняв один з маркетологів. Причому він зробив це на власний розсуд, заявивши, що «з’явиться багато нових гравців, які не знають, що таке A-Life».
«Він зробив це без жодних обговорень чи дозволу. Він не питав: „Чи є у нас якісь баги з A-Life абощо?“. Тому що вони були. Ми це знали. Це дійсно величезна і складна система. Але коли він зробив це перед релізом, для мене це було несподіванкою, тому що я помітила це завдяки Reddit», — розповіла Григорович.
Директорка розуміє, що таке пояснення може звучати як вигадка. Проте це правда. За її словами, видалення інформації ніяк не повʼязане з технічними проблемами ШІ в S.T.A.L.K.E.R. 2.
«Люди думають, що це пов’язано з тим, що ми випустили гру зі зламаним A-Life. Але це не так», — підсумувала Григорович.
Нагадаємо, після релізу GSC прокоментувала проблеми з A-Life 2.0. Розробники запевнили, що система присутня в грі, проте вона не працює належним чином.
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів