Ініціатива маркетолога. GSC пояснила, чому після релізу зі сторінки S.T.A.L.K.E.R. 2 в Steam зникла згадка A-Life 2.0

Після виходу S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl користувачі почали розмірковувати, чи дійсно в проєкті існує A-Life 2.0. Через баги штучний інтелект часто поводився некоректно, а в цей момент згадку системи ще й прибрали зі сторінки в Steam. Гравці почали висувати теорії, мовляв, взаємодію між субʼєктами ШІ не встигли реалізувати, і тепер розробники замітають сліди. Та з’ясувалося, що це лише помилка одного з маркетологів, який перевищив свої обовʼязки.

У гілці S.T.A.L.K.E.R. 2 на Reddit можна знайти багато топіків, де користувачі запитують про існування A-Life 2.0 і вказують на видалення згадки системи в Steam. Останній факт викликав резонанс серед фанатів, тож GSC Game World вирішила прояснити ситуацію.

В інтервʼю BAFTA креативна директорка проєкту Марія Григорович розповіла, що рішення прибрати інформацію про систему прийняв один з маркетологів. Причому він зробив це на власний розсуд, заявивши, що «з’явиться багато нових гравців, які не знають, що таке A-Life».

«Він зробив це без жодних обговорень чи дозволу. Він не питав: „Чи є у нас якісь баги з A-Life абощо?“. Тому що вони були. Ми це знали. Це дійсно величезна і складна система. Але коли він зробив це перед релізом, для мене це було несподіванкою, тому що я помітила це завдяки Reddit», — розповіла Григорович.

Директорка розуміє, що таке пояснення може звучати як вигадка. Проте це правда. За її словами, видалення інформації ніяк не повʼязане з технічними проблемами ШІ в S.T.A.L.K.E.R. 2.

«Люди думають, що це пов’язано з тим, що ми випустили гру зі зламаним A-Life. Але це не так», — підсумувала Григорович.

Нагадаємо, після релізу GSC прокоментувала проблеми з A-Life 2.0. Розробники запевнили, що система присутня в грі, проте вона не працює належним чином.

А що ви думаєте, спільното, чи справді видалення інформації та проблеми з ШІ у S.T.A.L.K.E.R. 2 — це збіг обставин? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

*креативний директор проєкту Марія Григорович

Я бачив коментар Дмитра Ясенева, автора оригінального Alife, який зазначив, що в новій частині гри ця система досягла нового рівня. Тому я впевнений, що вона є, але інше питання — вона не працює. Найімовірніше, її вимкнули та замінили варіантом зі спавном на певний час, ІМХО.

Я теж схильний довіряти панові Дмитру, він дуже досвідчений розробник.

Підписатись на коментарі