Ексхудожник Naughty Dog і Respawn назвав пʼять причин, чому деякі ігри анонсують дуже рано з коротким тизером

Дев Вокер працював як провідний художник в Naughty Dog та Respawn Entertainment. Зараз він обіймає посаду в комітеті з ігрової репрезентативності в BAFTA. Нещодавно фахівець пояснив, чому деякі ігри анонсують надто рано, демонструючи лиш короткий кінематографічний тизер.

Вокер опублікував пост на власному акаунті в Х. Художник виділив пʼять причин, чому компанії розповідають про свої майбутні проєкти на початковій стадії виробництва.

«Фінансування. Іноді тизери спрямовані на те, щоб завоювати довіру інвесторів або видавців. Якщо кількість переглядів на YouTube буде достатньо високою і з’являтимуться коментарі, тоді директори зможуть отримати більші інвестиції або виправдати той шалений бюджет, який вони запросили», — написав Вокер.

Другою причиною художник назвав залучення талантів. На досвідчених спеціалістів полюють всі провідні компанії в індустрії. Тому потрібно показати, що команда працює над дійсно цікавим проєктом. Це зможе переконати фахівців переїхати в інше місто чи навіть країну, щоб допомогти створити чудову гру.

«Протидія витокам. Іноді 12-секундний тизер гри задає тон. Це завжди вплине на настрої краще, ніж розмитий витік незавершеної моделі з першим коментарем на YouTube: „Йоу, вау, це схоже на дупу!?!“.

Контроль очікувань. Якщо студія працює над чимось новим, вона хоче бути впевненою, що її фанати не витратять чотири роки на „очікування“ не тієї гри. Я не хочу чути, як ви та ваші друзі кажете: „Не можу дочекатися SpaceHunter 2“, якщо я створюю [умовну] „Ninja Legend“. Зворотна реакція може стати головним болем», — продовжив Вокер.

А остання причина — це позиціювання на ринку. Наприклад, відома компанія сигналізує, що створює масштабний космічний екшен. І конкуренти будуть зважати на існування проєкту. Вони зможуть уникнути розробки гри зі схожим стилем та концепцією або витримати певну паузу, щоб релізи не перетиналися.

«Очевидно, що є й інші причини, такі як створення хайпу, організація спільноти або просто пощастило отримати слот на The Game Awards. Але ви зрозуміли, що я маю на увазі. Цикли відеоігор не схожі на цикли фільмів, тому іноді потрібно починати раніше», — підсумував Вокер.

Нагадаємо, в ААА-секторі є чимало проєктів, які були анонсовані коротким тизером. І після цього офіційна інформація про них не надходила. Серед прикладів — Marvel’s Wolverine, Wonder Woman, OD, Silent Hill f та багато інших.

А як ви ставитеся до ранніх анонсів ігор на початковій стадії розробки? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі