«Сеньйорний рівень знизився». Половина команди Assassin’s Creed Shadows раніше ніколи не працювала над іграми

Марк-Алексіс Коте, віцепрезидент і виконавчий продюсер Ubisoft, поділився інформацією про кадри в команді Assassin’s Creed Shadows. За його словами, після пандемії знизився «сеньйорний рівень». Зʼявилося більше молодих людей, а близько половини колективу творців раніше ніколи не розробляли ігри.

Такими даними Коте поділився під час виступу на External Development Summit 2024 (XDS24). Керівник розповів, що в штаті Ubisoft Quebec зараз працює багато джуніорів. І їм потрібно пояснювати, мовляв, на певних етапах попередні версії проєкту можуть виглядати жахливо. Та в фіналі все складеться в якісний продукт.

«Одна з речей, яку я помітив після пандемії, — це те, що в наших командах багато молодих людей. Стаж роботи знизився. Напевно, половина команди, яка створює Assassin’s Creed, створює гру вперше.

Ви повинні пояснити їм, що навіть якщо вони зараз грають у гру і думають, що це найгірша річ, яку вони коли-небудь бачили, вона буде хорошою», — розповів Коте.

Нагадаємо, раніше ми писали, що Assassin’s Creed Shadows перенесли з 15 листопада на 14 лютого 2025 року через необхідність доопрацювання. Гра одразу вийде в Steam на фоні недостатньо успішних показників Star Wars Outlaws.

Раніше Коте також заявляв, що нова частина серії зможе змінити наратив про «непостійну якість» проєктів Ubisoft. Команда не хоче повторити історію з AC Unity.

Минулого року у нас також виходило інтервʼю з керівницею Ubisoft Ukraine Ольгою Сендзюк. В ньому вона заявляла, що «створювати команду джуніорів — контрпродуктивно».

Як гадаєте, спільното, чи варто похвалити Ubisoft за те, що вона дає можливість молоді розкритися? І чи повпливає кількість джунів в команді на якість Assassin’s Creed Shadows? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
що в штаті Ubisoft Quebec зараз працює багато джуніорів.

#нікогданєбилоівотопять

ЗЫ: і шо їм ще й платять як за сіньорів чи так?

Оця штука — коли вже етапі тестування, ясно що вийшла какашка і треба щось робити, керівник який чхати хотів на якість — аби в строки та бюджет вкластись видає щось по типу «У фінальній версією усе буде виглядати чудово» це така класика жанру. Сказав би як є «дорого і довго робити у мене нема бюджету», натомість сказав «у мене в команді забагато молоді».

Такої проблеми немає в багатьох компаніях. Як це зрозуміти — «з’явилося» більше молодих людей. Найняли випадкових чуваків на зупинці автобуса? Чи це компанія не контролює ніяк?
Мабуть справа в тому що не хочуть платити синьорам, а безкоштовно вони не працюють чомусь )

Цікаво було скільки в них взагалі і до цього працювало людей за 30 ? Game Dev та out source теж завжди і були джуніорвілями и та складались із комсомольських команд. Саме через зарплату в першу чергу, бо її завжди в таких типах бізнесу зажимають. З молоді люди часто про креатив, безмежний креатив і якщо їм допомагають досвідчені спеціалісти із фундаментальних знаннями — він розкривається.

Скласти команду флагманського проєкту компанії із джунів. Що ж може піти не так?

Цікаво куди ділись досвідчені розробники, невже сплавились вниз по Сені?

Плинність кадрів давно проблема для великих компаній в геймдеві.

Досвідчені розробники глянули рейти в веб ентерпрайзі і сказали: «Ну його на.. ваш гейдев»

бо геймдев то не за гроші імхо навіть на доу десь стаття єсть і то певно не одна

Дивлячись для кого, власники студій реально можуть заробляють сотні мільонів і навіть мільярди. Такі проекти як: Il-2, серія S.T.A.L.K.E.R, Корсари, World of Tanks, DCS World зірвали банк свого часу.
В деяких студіях була концепція збереження експертизи в середені, в деяких народ звалив робити Metro 2033 бо у бізнесу була аутсорс концепція мінімізації витрат, відпочатку бізнес стратегія — що ми беремо джуніора він в середньому за три роки від нас піде і ми візьмемо іншого. Коротше усе те саме, що і по усій іншій ІТ індустрії.
В Америці усе те саме насправді, десь підхід Apple чи Id Software (компанії дуже сильно дружили), а десь Netflix чи Electronic Arts.

Я так зробив свого часу, як би з джуніра С++ став Junior Java (хоча мене цікавила Java ME спочатку і апплети) і зарплатня стала в півтора рази більша одразу, а через півроку в два з половиною рази більша.

сплавились вниз по Сені?

ніт це канада у них там якась хитра система озер до однім кінцем воно впадає з ніагарського водоспаду у великі озера а іншим кінцем у баренцеве море і гренландії

Підписатись на коментарі