Творці S.T.A.L.K.E.R. 2 запевнили, що в грі дійсно присутня система A-Life 2.0. Однак вона не працює належним чином

Після виходу S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl у користувачів виникли сумніви, чи дійсно в гру додана система симуляції життя у відкритому світі A-Life 2.0. Розробники поспішили запевнити, що вона присутня в проєкті. Однак в GSC також визнали проблеми з цим аспектом шутера. Зараз система не працює коректно, і творці пообіцяли її виправити.

У гілці Reddit, присвяченій S.T.A.L.K.E.R. 2, можна знайти багато постів на тему A-Life 2.0. В цих публікаціях користувачі не впевнені, що система існує. Ось один з них, до прикладу.

GSC відреагувала на публічне обговорення й розвіяла всі сумніви. A-Life 2.0 реалізована в грі, проте зараз вона не функціонує коректно. Розробники пообіцяли внести необхідні зміни, щоб виправити ситуацію.

«Є кілька відомих проблем з системою A-life 2.0, про які ми знаємо і працюємо над виправленням/покращенням. Ми знаємо, що ця система дуже важлива для того, щоб Зона мала захопливу атмосферу, і ми зробимо все можливе, щоб виправити відомі проблеми», — написав в офіційному Discord-каналі Community Manager GSC Game World під псевдонімом Mol1t.

Схоже повідомлення розробники лишили в Х. Вони запевнили, що працюють над покращеннями гри, куди входить розв’язання проблем з A-Life 2.0. Творці почули фідбек користувачів і перепрошують за не найкращий перший досвід у цьому аспекті.

Тим часом розробники вже опублікували список змін, які увійшли в перший патч. Оновлення виправить деякі ключові баги та технічні збої. Сюди входять маркери на карті, поведінка NPC, анімації в заставках та багато іншого. Велику увагу приділять помилкам, які блокують подальше проходження в основних завданнях.

На офіційному сайті гри присутнє наступне пояснення щодо A-Life.

Часто ігровий світ існує лише в полі зору гравця. A-Life 2.0 — це система симуляції життя в Зоні. Фракції та мутанти борються за життєвий простір, мігрують, захоплюють нові місця або відступають у безпечніші райони. A-Life — це те, що робить Зону по-справжньому живою та непередбачуваною.

Дізнатися, якою саме вийшла S.T.A.L.K.E.R. 2, можна з нашого детального огляду.

А ви стикалися з поведінкою ШІ в грі? Чи помічали ви сліди A-Life 2.0? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Мені здається більшість скарг на спавн мобів за спиною це про квестові івенти. Просто ходячи по зоні не помічав такого, навпаки натравляв на патрулі, котрі дость далеко були і не позаду

І ще коли помирав то більше патруля цього не було, можливо в цьому проблема, типу немає прив’язки до часу і зона живе не залежачи від сейву гравця

Зброя псується сама по собі. Носив снайперку і не стріляв ні разу. Заплатив за ремонт 3000 грошей. Не потрібну зброю залишаємо в скрині. Треба шукати безкоштовного майстра бо не можливо заробити нічого. Одне щастя на схованки журналіста. Але вони закінчуються. Я планую зависнути в зоні на багато років .....

Так вона псується від зовнішніх чинників, на це навіть апгрейди у техніка є

Носив снайперку в рюкзаку і не стріляв з неї ні разу. Бляха на ремонт пішло 3000 грошей. Не потрібну зброю залишайте в скрині. Бо псується зараза сама по собі.....

Той випадок коли STALKER 2 зкопіювали з попереднього, та забули добавити нове (це про персонажа та ботів). Боти та бої з ботами — це рівень початку 2000...
1. Спавн на відстані пострілу перед лицем
2. Спавн коли відвернувся
3. Постійний респ практично з тої самої групи ботів в одному місці
4. Постійний спавн по умові. Зайшов в будку, виийшой, на тобі
5. Постріли через кущі, коли не видно хто де
6. Пошук шляху ботів на деяких локаціях, зовсім поганий. Стають в дверях, в воротах, в заборах
7. Бій з ботами примітивний. Гранати гарно кидають, а все інше, ну зовсім не рівень...
8. Стелса хоч якогось, немає. Всі ті початкові зародки стелсу нівелюються моментально, коли ти просто приблизився, хоч і ніхто з ботів тебе не бачить
9. Боти не колайдяться одним з одним іноді, стоять один в одному
10. Фізика головного героя гірша чим в перших серіях. Підтримали мікро мувмент, добре, лазити по фізиці зонони ок. А так, немає ніякої інерції при довгому стрейфі та бігу. Не качає персонаж мінімально, тільки під водку крутить по осі z. Ну не живий персонаж — зомбак. Такого вже не роблять в FPS давно, бо нудно. Біг зашвидкий, ходьба заповільна.

Яка там A-life 2.0, вона не про це! Більшу частину з цього Не виправлять...нажаль...

А так, плюсів багато, гра визиває Вау-еффект. Зона-атмосфера, історія, діалоги, погода, зміна часу дня, квести. Це занадто гарно зроблено! ❤️ Дуже сподобалось!

Перед кптфх пишемо префікс «с», тому «скопіювати».

Глюків вистачає. Підвисання інколи, літаючий Мастиф, чуваки п’ють горілку з невидимої пляшки, глюк біля пошти і ще купа різних дрібних глюків.

Вороги дійсно спавняттся незвідки. Часто коли всіх перебив, з’являються нові за воротами/дверима, коли ти вже виходиш.
На якійсь військовій базі з парканом я завалив до 20 чоловік і плюнув, бо закінчились набої, а з-за паркану, або з лісу постійно вибігають нові. Може так треба було, щоб я поки туди не йшов.

Але найбільший глюк це баланс. Кровосісю вбити — це майже неможливий подвиг. Я поки не з’ясував скільки магазинів з АК на 45 набоїв треба в нього всадити, щоб він здох. Бо жодного вбите ще не вдалось, окрім зальотного якогось в пролозі.

А ще глюк — це вартість ремонту. Відремонтувати АК Валяна в Скадовську коштує близько 10к, тоді як новий АК Валяна коштує більше 7к купонів. Відремонтувати броню коштує 17к, а така нова броня коштує значно дешевше, чи за 20 можно купити набагато кращу. При цьому такі гроші заробити вкрай складно. Після виходу на завдання, лутання та збирання всього по дорозі, всі зароблені кошти йдуть на ремонт пошкодженого спорядження і в кращому разі на докупівлю набоїв. Тобто виходиш в нуль...

кровосісі живучі, але далеко не подвиг.
як зустрінете хімеру — приходьте, розкажіть свої відчуття :)

Кровосос відлітає з 5 куль дробовика в голову впритул. Найтяжче то дійсно химера — десь до 5-ти магазинів на неї пішли

Ну аім у всіх різний, 4-5 набоїв з Сайги в тіло і кровосіся мертвий, або 5 набоїв з Rhino в тіло й голову. В мене просто вдача потрапляти в лігва цих тварюк, 50разів натикався на 2 одразу і одного разу навіть на 4х. За те що з ніфіга ламається зброя, так вона ламається через аномалії та отриману гравцем шкоду, є параметр в прокачці «знос від зовнішніх факторів». А хімеру я через баг розстріляв але для задоволення можете на болотах знайти рпг7 і кілька кумулятивних.

Взяв в ангарі екзоскелет.передцим всіх перебив. Підбираю і спавнится на очах десь 12 ботів і начинають одне одного гасити. Нагадало спавн шкурок в фаркраї кидаеш кусок мяса прибігае звір валиш лутаеш .і так до бескінечності.

Чекаю коли модери зроблять самі . Наприклад з скадовська вийшли сталкери і пішли аж до бару по дорозі зустріли кабанів які вийшли з рижого лісу і мігрували до свалки я і тут вони зустрілися . Вони відбігли з боем в сторону якихось будинків там на них чекав кровосіся. Шось таке хочу ото буде алайф .а зараз це кіберпанк мент за спиной.

Нема алайфа навіть першого боти спавнятся через дію найшов арт . Хто грав моди той зрозуміе і побачить все. Тут Взяв арт .або хабар забрав появляются 3 бандоси. Як я це зрозумів локація армійські склади відкрив контейнер взяв речі 2 кровососи прилетіло. Завалив .поклав речі і взяв знов знову прилитіло 2 кровосісі. І так набив 8 .

Система вимкнута програмно, схоже до релізу не була готова. Але окрім A-life 2.0 існують куди більші проблеми.

Взагалі, осн проблема — це ну дуже помітний спавн «за спиною».

Йдучи від точки А до точки Б на одному і тому самому місці: зустрічаєш ватагу бандосів — помираєш — йдеш туди ж щоб зробити мстю — там тепер кровосіся заспавнився — помираєш — йдеш знову на ту точку — тепер там кабанів заспавнило. Не вистачає відчуття катарсису, коли ти зміг нормально помститися, бо гра кожен раз нову падляну підкидає.

Вітаю у Зоні, сталкере. Ти думав, що Зона створена для твоїх розваг? Ні, це ти існуєш, щоб розважати Зону :D

Така сама фігня як з тінями чорнобиля

Поки що не вдавались безшумні вбивства. Єдина атака ножем зі спини все одно здіймає тривогу, хоча це ніхто фізично не може бачити. Що тоді видає, стогін жертви?

Я зачищав базу варти пістолетом з глушником, навіть отримав досягнення

Отримав досягнення «мочканути увесь табір до оголошення тривоги», хедшотнувши одного тіпулю на воротах. Більше на локації нікого на той момент не було (а я сидів метрів за 50 від входу), коли вже проник за паркан і зайшов у якусь кібітку, на вхід до локації заспавнило десяток ворогів. Я так розумію, що вони там повинні були бути з самого початку?

Певно, що так) Я почав їх стріляти, коли вже всередині табору був

Пістолети немає сенсу міняти окрім Rhino мабуть, бо якогось *** приколи зі старого сталкеру лишились бо на баланс поклали болт і явно не той що ми в аномалії та npc жбурляємо. От якого бляха Пістолет Скіфа та інші ПМ з пістолетним калібром 9×18 наносять шкоди більше ніж 5.45 та 5.56? Пробиття змінюється і все. Міняти ПМ і качати інші пістолети це юзлес бо скіфський в 80% ваншотить в голову. Доречі люта їбанина коли НЕзомбований без шолома (в капюшоні або шапці) ловить стан від кулі з пістолета або навіть автомата.я на ветерані граю і це п**ц якийсь

ще будо б добре, аби вони не бачили і стріляли через рослинність

а чути через рослиність і стріляти їм теж не можна? чи якщо ти будеш знати що противник десь в кущах, але ти його не бачиш, а просто чуєш, то теж не будеш по ньому стріляти? не по пацанскі це ?

Ну да, але ти стріляєш навмання і мазаєш. А от вони зі 1000 метрів валять колібрі в цюцюрку із обріза.!

Чекаю мод як в ГТА, щоб всі з рпг-7 ходили.

Вони через стіни з дробовика ш’ють

Підписатись на коментарі