S.T.A.L.K.E.R. 2: мій досвід і враження (увага! трішки спойлерів)

Сьогодні нарешті довантажив, зіграв всього три години, встиг пройти інтро та пару місій. Це тільки пре-фідбек, оскільки повної картини ще не бачив, але уже маю ± певне уявлення.
Читайте також
Почну з поганого:

  • Інтро, порівняно з першим де ти дізнаєшся про «містичні автобуси» з мерцями і ти бачиш цю картину саспінсу, у новому «Сталкері» це більше похоже на конфлікт між двома 14 річними хлопчиками.
  • Атмосфера в діалогах, знову ті самі 14-річні хлопчики вирішують хто із них пі*ар, відігруючи відповідно (багато експресії, мінімум адеквату).
  • Деколи управління відпадає (Скіф просто перестає рухатись, тільки стріляти та оглядуватись).
  • Перестрілки з ворогами, на мою думку АІ в цій грі не враховують маскування. Мені потрібно як мінімум 15 секунд, щоб зрозуміти де саме ворог, натомість ворог закидує мене гранатами ще тільки на підході, навіть якщо я оббіг та сховався у місцевій рослинності, де вони мене в теорії не могли бачити. (але це думаю персонально, є великий шанс, що я просто нуб).
  • Не дуже критично, але лицеві анімації явно відстають від того самого кіберпанку, що можуть деколи псувати атмосферу.

Тепер про хороше:

  • Зона боляче бє по яйцях за пройоби, що включає голову на тим що відбулось, що більше тебе занурює у гру.
  • Локації, якщо коротко то ці 3 години грав з ментальним стояком).
  • Геймплей, на висоті, постійні репозиції та врахування твоїх ресурсів та місцевості, що теж заставляє включати голову.
  • Зона міняється.

+ атмосфера краща в анг озвучці, чомусь в українській перші два погані пункти тільки підсилюються.

А ви вже встигли пограти? Як вам гра?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Уважно обходиш локацію як сталкер, всіх зачистив, заліз через дирку, через драбину на кришу, натискаеш кнопку по квесту, бац на криші поруч вже два ворога.
Що це за херня така?

Біжить за тобою собака, ти такий добігаєшь до драбини, залазиш — а собаки і нема вже, причому взагалі нема.
Злізаеш, тільки ногу на землю поставив — гавкає, вже поруч.
Що це за херня така?

Це абсолютно вбиває бажання користуватись снайперкою, бо просто нема в кого стріляти — вороги спавняться чи поруч, чи їх просто нема до тригера.
Це вбиває суть стелс-проходження.

Треба фіксити, бо це — майже основа суть сталкера — логічність та цілістність навколишнього світу та openworld

та все збс
ну є глюкі та дебільні моменти с балансом ремонту та луту
але я заліп дуже не погано і вже думаю за друге проходження
на хбоксі технічних проблем не так богато, більш достають біті квести і мали зайоби типа npc заблочив проход

Якби ще був режим експлорера
Без стрілянини досліджувати мапу

Розчарований. Замість понурення у гру, змушений звикати до незручного призначення клавіш. Намагання перейти на звичний розклад невдалися, працює вибірково, довелося скинути за замовченням. Альтернатива розкладу повинна бути і працювати без нарікань, замість цого, як знущання, велика кулькість непотрібу, що можно було згорнути у окрему категорію для задротів

Ну фсьо, тєпєрь заживьом.
Анонсували патч, повинен вийти на цій неділі.
Тепер патчі анонсують )))
Злі язики кажуть, що скоро за патчі будуть гроші брати.

укр. озвучка — дуже класна! просто на голову краща ніж анг. (дивився на ютубі, порівнював). Театрально, суржик? А чого в зоні не можуть розмовляти нормальною українською мовою, ви всерйоз пишите — що ось не природньо, в житті так не говорять — так це ви так не говорите, бо болотяні навязали «культуру» бидла, руськага язіка і матюків (хоча мати там є). Це виключно проблема у вас в головах і виховання, а не проблема гри. Може хоча би гра допоможе вивчити українську мову деяким зросійщиним нашим громадянам))) А який суржик хочете? Може давайте закарпатський, в деяких селах лютий мікс польської, угорської і ще Бог зна якої, так буде краще? Бодай би шлях трафив як сє ніц не втелепаєте, йо?! ))) Ні! Тому в грі абсолютно логічно зробили нормальну літературну українську мову!

Гра дуже крута, і доволі хардкорна, це вам не легкі прогулянки, це зона. Все що бігає — хоче тебе з’їсти, всі хто стріляють — готові тебе застрелити. Баги то таке, то поправлять патчами, й так гра явно робилась в диких умовах війни, тому її порівнювати з іншими проектами — ну дуже тупо! Може фалаут робився в умовах війни? Чи метро? Звісно війна наклала серйозні фінансові витрати по зрозумілим причинам — переїзд, пожежа, закриті кордони і т.д... тому десь і схалтурили, не варто чекати від такого масштабного проекту з релізу — відсутність багів, це абсурд. Ну ок, забагована, ок, відкладіть гру на рік, допилять, в чому проблема.

Монстри — вони шикарні, через те що з них нічого не падає — включайте голову — тікайте від них, а не намагайтесь їх завалити, з них нічого не падає, для чого на них витрачати б-к, самі собі робите проблему, вроді програмісти але чомусь про це ніхто не написав)

Анімації — ну так є проблеми, погоджуюсь, взагалі не критично.

Локації — оргазм, просто оргазм, як переробили старі локи. Коли забрів в село новачків — десь 2 години обдивлявся кожну будівлю, кожну травинку,

музика — не люблю музику в іграх, але тут це щось неймовірне, олди зрозуміють, вона дуже в тему ще і по руским окупантам пройшлась декількома піснями, в болотяних аж пригоріло що їм нагадали які вони сволочі і хто почав війну і цілком можливо їх будуть саджати на пляшку за те що грали в цю гру!

звук — проблеми є, напр. коли розбиваєш скло ножом і т.д., не критично, але портить враження нажаль

шутінг — тут все супер, взагалі супер, а це головне в шутері

сюжет — не для мене взагалі, не люблю вникати в лор, скіпаю всі діалоги, мені так цікавіше потім посидіти потупити, а шо я маю робити, так веселіше мені особисто)))

графоній — на моїй 3080 в 2к, йде 60+ FPS (є лок на рівні драйвера в 60 кадрів, видяха не шумить взагалі) на середьно-високих, з модами на твіки (без модів все погано звісно), знову таки, небачу нічого страшного в цьому, пошукати моди, покрутити налаштування. Ви як до цього грали в сталкер без модів? Оригінал бігали всі ці роки? Ну вибачайте, ви тоді явно не прониклись. Хоча погоджусь — з коробки мають бути гарні показники FPS, а не модами, явно допилять доволі швидко. Взагалі дивіться моди, їх повно, на вагу, графоній, монстрів, економіку і т.д., затюнити можна під себе дуже легко і швидко, якщо гра вас карає на кожному кроці)))

AI — дуже забавна річ, він дуже веселить, не дає розслабитись, а часто створює несподівані фанові ситуації. Його також будуть правити, але і ця забагована версія викликає масу емоцій і породить купу мемів

чого не вистачає:
1. бінокля!!!!
2. ліхтарика з декількома режимами, а краще щоб були різні і ПНБ треба
3. хочеться більше артів, кожен арт майже унікальний, але і цінується по своєму, нічого не продаю, бо невідомо який буде потрібен взагалі, і схоже вони не відроджуються (можу помилятись)
4. економіка тут дивна, у всіх поламані пушки, ремонт дорогущий — також має право на місце, але налаштування економіки могли би і зробити як це є в модах. На перше проходження хочеться побачити гру і мінімізувати мікроменджмент, але і оригінальна економіка дуже виважена!
5. дуже мало спальних місць, нема як скіпнути час, але вроді писали що недоробили, тому чекаємо патчів
6. репутація, вона тут взагалі є? абсолютно не очевидно
7. мінімапа, дуже звик до неї

чекаємо патчів, в цілому гра дуже класна, але хто звик до аркадний шутерів — вас будуть карати, не вмієте думати як і що зробити — вас гра покарає, не вмієте розподіляти ресурси — вас гра покарає, не вмієте тікати і виживати — вас гра покарає, не запамятали де сховатись від монстрів — вас гра покарає, насолоджуйтесь!)

Монстри — вони шикарні, через те що з них нічого не падає — включайте голову — тікайте від них, а не намагайтесь їх завалити, з них нічого не падає, для чого на них витрачати б-к, самі собі робите проблему, вроді програмісти але чомусь про це ніхто не написав)

Сталкер це також санітар зони, монстри повинні зникнути. І це можно було б робити снайперкою здалеку, але неможливо, бо вони заскриптовані на триггер спавнитись на балконі за 2 метри від тебе, після того як ти все обшарив.
AI відсутній. Єдине що, супротивники-люди стали набагато небезпечнішими ніж монстри. Але це тому, що в них не закінчуються гранати, і вони тебе бачать скрізь двері, кущі, дерева, вночі і бьють без промаху з двостволки за 50 метрів, коли ти зі снайперки не встигаєшь поцілити

4.є звуки по яким чутно де ворог, так же вони чують тебе, так ще з першої частини працювало, а ще часто люди фонарь включають, а потім дивуються «а як це так AI знає де я»...

ну таке відчуття що вони сови, бо відносно мого звуку фігачать прямо по мені, навіть в темноті з вирубаним ліхтарем)

Буду чекати на обзор від amsalat (www.youtube.com/@amsalat/videos)

рілі? огляд від росіяніна на українську гру? навіщо, шоб шо

ага, настільки не росіянін, що веде російський boosty і канал російською і смута як вішенька на торте

РАЗБОР ГРАФОНА | СМУТА | ПОЧЕМУ ТАКАЯ ГРАФИКА?

ти бл*ть серйозно?

Не дуже зрозумів до чого тут це?

А ось і огляд від amsalat
Доречі як він каже сам модель зроблена з нього теж є у грі.

перше правило сталкера — не грати у першу версію, бо то є бета-тестування

судячи зі стрімів AI там взагалі якийсь аркадний- гравець веде вогонь по НПС, а він відвертається ходить туди-сюди секунд 10, потім атакує, потім знову втикає в іншу сторону... Здоров’я НПС схоже ніяк не впливає на його фізичний стан, механіка смерті нудна... тільки що був як рембо поки висаджували в нього обойму, потім ще одна куля і хоп вже мертвий і падає як камінь. Було б куди цікавіше, якби не було такої чіткої грані життя/смерті у монстрів, щоб він міг впасти замертво, але міг і трохи ожити, щоб додавало хорору.

AI взагалі дивний капець.

Бачить через зарослі та паркани, дуже влучно стріляє чуть не через всю локацію заводу наприклад.

Але при цьому може, прям біля вас стоячи, втикати в іншу сторону і не помічати вас.

Після мережевих боїв у батлі або колді де кожні мікросекунди на вагу то тут перестрілки прям якась дичина на галявині.

Багато заскриптованих дверей які відчиняються чітко по сюжету, це капець як ламає типу відкритий світ зони.

Але все одно гра затягує))

Сьогодні нарешті довантажив, зіграв всього три години, встиг пройти інтро та пару місій

Так может стоит хотя бы чутка пройти игру? Сам сюжет ±40 часов

Про украинскую озвучку «театральную» смешно читать. Если бы добавили чуть-чуть суржика, вы бы тут все плевались первые «фуу, услышал русское слово фууууу».
Я, например, кайфанул что наконец-то могу послушать украинскую озвучку в играх. Я даже не помню когда последний раз её слышал (в метро наверное).

Есть конечно проблемы, например баланс экономики и резкие спавны врагов за спиной. Не сомневаюсь, всё будет фикситься патчами и в GOTY версии будет так как надо.

знову ті самі 14-річні хлопчики вирішують хто із них пі*ар, відігруючи відповідно (багато експресії, мінімум адеквату).

Эта игра — олицетворение жизни. В реальной жизни у нас точно такая же ситуация. Все поехали давно кукухой.

Так может стоит хотя бы чутка пройти игру? Сам сюжет ±40 часов

це тільки пре фідбек

Про украинскую озвучку «театральную» смешно читать.

там і справді деколи говорять не відповідно, атмосфера у якій є зона у яку ідуть не від хорошого життя та всі люди які говорять літературною це трішки перебір як на мене

Если бы добавили чуть-чуть суржика, вы бы тут все плевались первые «фуу, услышал русское слово фууууу».

це твітерні комсомольці постійно таке пишуть, більшість адекватів норм відноситься якщо суржик гарно вписаний

Я, например, кайфанул что наконец-то могу послушать украинскую озвучку в играх.

я теж, але краще б проводили конкус на озвучку серед ветеранів, де люді дійсно відчули емоції втрати та відчуття того що таке пекло. Як ми знаєм зона це жорстоке місце.

Есть конечно проблемы, например баланс экономики и резкие спавны врагов за спиной. Не сомневаюсь, всё будет фикситься патчами и в GOTY версии будет так как надо.

100%, порівняно з кіберпанком це повністю готова гра)

Эта игра — олицетворение жизни. В реальной жизни у нас точно такая же ситуация.

ну я не берусь поки говорити, але наскільки я знаю у нас цілий спектр різних людей, зона відповідно була б теж різною, або хитрі щурі які хочуть нажитись на всьому незалежно від моралі, або сталкери які пройшли пекло та мають суровий вигляд, і тд і тп

Все поехали давно кукухой.

чому?

Озвучка українською мені не зайшла, в перших частинах було атмосферніше, ну не віриться що так в реальності можуть розмовляти, занадто театрально.
Друге це механіка ремонту, дуже дорого ремонтуватись, немає портативних рем комплектів.
Трете занадто швидко змінюється час, вночі майже нічого не видно, а спальника немає, щоб скоротати час.

В іншому гра подобається, вперше за довгий час було стремно в щось грати, атмосфера крута.

Трете занадто швидко змінюється час,

це так, як на мене продовжити на третину відношення ріал тайму до ігрового було б круто

вночі майже нічого не видно

зато атмосферно, але брокен спавни звісно привносять зайвий дискомфорт

а спальника немає, щоб скоротати час.

а у реальность ви б теж кинули спальник посеред зони?))
думаю з цим усе гуд

Можно було б знайти закинуту будівлю, підвал чи просто біля костра з іншими сталкерами

закинуту будівлю, підвал

ну впринципі це ок, але при умові можна закритись та прокинутись якщо кровосіся виламує двері. але це доп механіка думаю у них і так часу було обмаль

просто біля костра з іншими сталкерами

а якщо вони підуть?)

Гра страшенно не оптимізована.
На rtx3080 прийшлось виставляти 2к монітор щоб отримати стрибки від 50 до 70 fps.
Між низькими настройками та ультра майже нема різниці в fps.
Заходиш в будинок fps падає, виходиш на відкритий простір і він піднімається. Хоча повинно бути навпаки.
Ждем патчі.

Але гра затягує, останній раз таке було аж в 2012 коли грав в DeusEx.

Гра страшенно не оптимізована.

Це напевно така візитна картка усієї серії.

+ прошу модерів не добавляти додаткового тексту та перефразовувати, це ламає органічність)

А ви вже встигли пограти? Як вам гра?

я такого не писав

Ліпше вже дерев’яні анімації рівня Фолаут, аніж бездарний левел-дизайн, як у Кіберпанку.

на мою думку лицеві анімації можуть портити атмосферу на фоні крутих локацій

які всі ніжні, раніше в текстові РПГ грали, і думали які там персонажі, а тут анімації «не ті». Смішно читати

це питання контрасту, локації які зроблені ювелірами під супровід мертвих лиць (порівняно з кіберпанком) явно задають відчуття переходу, що призводить до розуміння що ти у грі.
бтв, це не критично

Пропоную згадати лицьові анімації в кіберпанку через 4 дні після релізу гри :DDD

Я б іще добавив з мінусів що трішки підбішують дохріна кровососів зі хрін зна яким спавном. Вчора як грав десь за 500 метрів пройденого шляху заспавнилось 4 кровососа по черзі. І це не перший раз таке. Ало. Плюс як на мене поломаний спавн противників на базах. Якщо у відкритому світі ок з цим, то переспавн противників на базах з розряду шо за нах... Вчора зайшов на одну з баз, перестріляв усіх притивників, повертаюся щоб вийти з ворот і тут вони переспавнились. Що за хрінь як на мене.А, ну і ціни на починку у техніка якісь конські. Все інше мені норм. Українська озвучка подобається. Ну а атфосфера круто зроблена як на мене.

Плюсую, є таке. Типу зайшов в умовний табір бандитів, перестріляв усіх, а поки лутав — то прийшли вже інші і почали стріляти. Хоча також час від часу поруч з ними спавняться і бійці «Варти» і починається бійка.
Те ж саме з мутантами, коли поруч з кровососом спавниться умовний кабан чи псевдоплоть і вони починають битись. Вболіваєш за обидві сторони і або даєш драла, або чекаєш поки один з них загине, щоб добити іншого

теж думаю що спавн поламаний, забув про це написати
у мене була така ситуація
спавниться 2 кровососа і 4 бандита зліва від мене, логічно що це симуляція активності в зоні, типу бандити проти кровосісь, але бл*, вони всі проти мене)
+ спавно занадто частий

Вчора буквально теж доволі схожа ситуйція була. Взяв якусь квест побічний. Підхожу до локацій а там 7 плотей гуляє. Роблю перший постріл з дробовика і сзаду в метрах 100 спавняться 4 бандита. Думаю ну ок переб’ють один одного. Ніт блін, всі на мене. Капець я як та курка бігав по карті.

Я б іще добавив з мінусів що трішки підбішують дохріна кровососів зі хрін зна яким спавном.

дико плюсую, спавн явно поламаний

А, ну і ціни на починку у техніка якісь конські.

ну думаю це ок, за бутилку у Кардана уже не вийде)

" Геймплей, на висоті, постійні репозиції та врахування твоїх ресурсів та місцевості, що теж заставляє включати голову." — про що тут йдеться мова?

постійно потрібно міняти позиції з розумом, бо похілятись\перевязатись посеред бою на поганій вибраній місцевості це приведе до екрану загрузки, та і потрібно враховувати аномалії з укриттями

Українець пропонує грати англ., коли англомовні рекомендують грати українськую...

я грав у двох озвучках, і таке відчуття що анг версія краще передає атмосферу

Озвучка и правда какая-то неестественная что-ли, так люди не говорят, тем более так не говорят люди которые могли бы попасть в Зону.

Підписатись на коментарі