В Digital Foundry протестували S.T.A.L.K.E.R. 2. Експерти поскаржилися на продуктивність та технологію Lumen, однак похвалили текстури та український дубляж

Команда Digital Foundry протестувала S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Експерти дійшли висновку, що від потужності процесора залежить продуктивність гри. На деяких пристроях навіть поза насиченими сценами рівень FPS коливається в межах 20-30 кадрів.

Примітно, що ця проблема актуальна і для Xbox Series. На версії X в режимі «Продуктивність» DF отримали в середньому 40-50 кадрів в секунду. Однак у великих таборах чи поселеннях є стабільні провисання. Якщо ж говорити про версію S, то роздільна здатність у грі ​​в діапазоні від 648p до 864p (з реконструкцією до 1080p). В режимі продуктивності Series X ці показники коливаються в діапазоні від 864p до 1152p з масштабуванням до 4K.

Окремо оглядач зазначив проблеми з тінями від джерел світла. Останніх в грі дуже багато, однак лише деякі з них створюють тіні. За словами експерта Digital Foundry, в цьому аспекті навіть перша частина гри на голову попереду сиквелу. Наприклад, в організації дійшли до висновку, що від ліхтарика головного героя немає тіней.

«Моя найбільша проблема до візуальної частини в грі стосується технології Lumen. S.T.A.L.K.E.R. 2 має типові проблеми „Люмена“, які загострюються від використання програмного забезпечення цього пакету, що своєю чергою багато покладається на інформацію простору екрану і використовує її для розсіяного світла та віддзеркалень», — йдеться у відео.

Читайте також

З іншого боку, в Digital Foundry високо оцінили текстури та матеріали в грі, їхню різноманітність та рівень виконання. Наприклад, експерти звернули увагу, що на колесах неймовірний рівень деталізації. Ще один плюс, який вони відмітили — моделі зброї. Оглядач зазначив, що вся зброя, яка йому траплялась, виглядала і звучала відмінно.

Здивувала експерта DF і система погоди. При цьому не тільки традиційний дощ, але й аномальні шторми, що притаманні виключно Зоні. Також він тепло відізвався про катсцени в грі, порівнявши їх з аналогічними ігровими елементами в сучасних частинах Call of Duty. Окремо оглядач зазначив, що для по-справжньому автентичного досвіду грати потрібно з українською озвучкою.

Як ваші враження від технічного стану S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl? Які найсмішніші баги ловили? Чи були у вас критично помилки, через які ви не змогли нормально пройти якусь частину гри? Діліться думками в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі