Стережіться спойлерів. Деякі гравці вже отримали доступ до S.T.A.L.K.E.R. 2 і діляться враженнями в інтернеті

Зі S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl трапилася така ж неприємність, як і з багатьма ААА-проєктами до цього. Окремі користувачі вже отримали свої копії гри та почали ділитися ранніми враженнями.

Це трапилося через магазини, які завчасно розіслали фізичні видання. Таке відбувається регулярно з масштабними релізами. Серед нещодавніх прикладів можна пригадати Silent Hill 2. Покупці отримали диски з горором більш як за тиждень до офіційного виходу.

Читайте також

У випадку зі S.T.A.L.K.E.R. 2 ситуація не така критична, адже реліз вже завтра. Проте в мережі можна натрапити на певні спойлери. Тому користувачам, які не хочуть зіпсувати собі сюрприз, краще уникати обговорень гри на Reddit та в соцмережах.

Автор YouTube-каналу Open World Games проаналізував ранні враження про S.T.A.L.K.E.R. 2, опубліковані в мережі. Люди пишуть, що штучний інтелект кидає виклик навіть на початковій складності. В цьому аспекті сиквел близький до оригіналу. А ще користувачі, які встигли пограти, хвалять візуал та анімації.

Нагадаємо, GSC вже оголосила точний час релізу S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Гра стане доступна в Україні 20 листопада, о 18:00 за Києвом.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Це трапилося через магазини, які завчасно розіслали фізичні видання.

Це гарний приклад того, що цього разу пошта працює швидко.

Люди пишуть, що штучний інтелект кидає виклик навіть на початковій складності. В цьому аспекті сиквел близький до оригіналу.

Про що йдеться мова? Про Wallhack в NPC? Тому що в оригіналі вони завжди ціляться в гравця, але не стріляють, якщо заважає перешкода. В Survarium ситуація була така сама: боти часто цілились в гравців та стріляли, якщо обʼєкти прострілювались (як же я їх ненавидів на РЛС «Дуга»)

Оригінальний Сталкер враховує освітлення та звуки, я проходив першу та третю ( якщо коректно її так називати ) частину, і ніколи не виникало відчуття що противник якось нечесно себе поводить, більш того ти сам можеш чути противника через стіни і так само на них наводитись до того як побачиш

Ми в різний сталкер грали судячи з усього, мені кусти-вбивці досі в кошмарах сняться

Стережіться, якщо не помиляюсь.
Виправте, плз.
Не дуже хочу відігравати роль грамар-наци, але муляє око ))
Комент можна видалити.

Без проблем, замінив, проте обидва варіанти вживаються)

Підписатись на коментарі