Прив’язка PSN в іграх Sony на ПК впроваджена заради «безпеки», і компанія не збирається від цього відмовлятися
В керівництві Sony знають, що необхідність прив’язувати акаунт PlayStation Network в ПК-версіях проєктів компанії викликає негативну реакцію. Проте цей крок дозволяє користувачам «безпечно насолоджуватися» іграми.
Так вважає президент та операційний директор Sony Хірокі Тотокі. Він прокоментував привʼязку PSN під час розмови з інвесторами в межах публікації останнього фінансового звіту. Керівник підтвердив, що компанія не збирається припиняти «пропонувати» послугу.
«Ми багато чому навчилися. Наприклад, те, як розв’язувати проблеми, пов’язані з персональними комп’ютерами. Акаунти для PlayStation, які ми запропонували — насправді пропонуючи їх, іноді це викликає негативну реакцію. Але для ігор-сервісів, щоб підтримувати порядок в іграх, щоб будь-хто міг безпечно насолоджуватися іграми, ми повинні створити середовище, що сприяє цьому», — заявив Тотокі.
Sony впровадила необхідність прив’язувати PSN у всіх своїх проєктах на ПК. Це стосується й однокористувацьких ігор, як от нещодавніх Horizon Zero Dawn Remastered та God of War Ragnarök.
В обох випадках потреба в акаунті PlayStation Network ставала причиною критики. А першою грою, де Sony хотіла запровадити прив’язку, була Helldivers II. Однак користувачі виступили з масовою критикою та обвалили рейтинг проєкту в Steam. В результаті компанії довелося відмовитися від цього.
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів