Прив’язка PSN в іграх Sony на ПК впроваджена заради «безпеки», і компанія не збирається від цього відмовлятися

В керівництві Sony знають, що необхідність прив’язувати акаунт PlayStation Network в ПК-версіях проєктів компанії викликає негативну реакцію. Проте цей крок дозволяє користувачам «безпечно насолоджуватися» іграми.

Так вважає президент та операційний директор Sony Хірокі Тотокі. Він прокоментував привʼязку PSN під час розмови з інвесторами в межах публікації останнього фінансового звіту. Керівник підтвердив, що компанія не збирається припиняти «пропонувати» послугу.

«Ми багато чому навчилися. Наприклад, те, як розв’язувати проблеми, пов’язані з персональними комп’ютерами. Акаунти для PlayStation, які ми запропонували — насправді пропонуючи їх, іноді це викликає негативну реакцію. Але для ігор-сервісів, щоб підтримувати порядок в іграх, щоб будь-хто міг безпечно насолоджуватися іграми, ми повинні створити середовище, що сприяє цьому», — заявив Тотокі.

Sony впровадила необхідність прив’язувати PSN у всіх своїх проєктах на ПК. Це стосується й однокористувацьких ігор, як от нещодавніх Horizon Zero Dawn Remastered та God of War Ragnarök.

В обох випадках потреба в акаунті PlayStation Network ставала причиною критики. А першою грою, де Sony хотіла запровадити прив’язку, була Helldivers II. Однак користувачі виступили з масовою критикою та обвалили рейтинг проєкту в Steam. В результаті компанії довелося відмовитися від цього.

А що ви думаєте про прив’язку акаунтів PSN? Activision, Ubisoft, EA та багато інших компаній теж вимагають реєстрації у своїх сервісах на ПК, то чому критикують саме Sony? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

гірше звісно не стільки це, скільки лицемірна і нічим не прикрита відверта брехня. будь який розробник ПО може підтвердити, що до не мережевих ігор це не має ніякого відношення.

не знаю про інфраструктуру того як в них працює мережева гра, може соні виділяє всім охочим\спроможним свої сервери — тут питань би не було, що справедливо підмітив пан Тотокі. але йому хтось задавав пряме питання стосовно не мережевих ігор? відповідь на це я не бачу.

давати коментарі на тему, будучи «в теплій ванні» без тих хто в тебе запитає наболівші питання — це нажаль стандарт медіа сьогодення.

Бгг, безпека

Зроблено це лише щоб звіт акціонерам надати, що збільшили кількість користувачів псн, разом з тим розвиваючи реальну кількість користувачів псн в цифрах звіту. До того ж наносять незворотні репутаційні втрати. На місці акціонерів я б лише звільненям такого «працівника» не обмежився

а что тут писать? все как один пидарасы

Підписатись на коментарі