«Хардкорна RPG проти корпоративного продукту». Керівник розробки Kingdom Come II висловився про конкуренцію з Assassin’s Creed Shadows

Даніель Вавра — відомий творець Mafia та засновник Warhorse Studios, яка зараз працює під його керівництвом над Kingdom Come: Deliverance II. Нещодавно директор прокоментував реліз гри поруч з Assassin’s Creed Shadows. За його словами, цікаво буде подивитися, чи зможе «олдскульна RPG» зрівнятися за аудиторією з «корпоративним продуктом».

Вавра написав про це на власному акаунті в Х. Керівник також нагадав, що в Kingdom Come: Deliverance II не буде Denuvo. Попередня інформація про наявність DRM-захисту розсердила частину фанатів.

«KCDII з’явиться всього за кілька днів до виходу нової Assassins Creed. Це змушує мене трохи нервувати, але буде цікаво подивитися, чи зможе невелика компанія з хардкорною олдскульною RPG конкурувати з корпоративним продуктом, розрахованим на сучасну аудиторію. Що скажете? І ще. Ніякого Denuvo 😉», — написав Вавра.

Після цього керівник Warhorse пояснив свою позицію. Фахівець заявив, що був великим фанатом серії Assassins Creed. Проте останні частини йому не подобаються.

«До речі, я великий шанувальник АС. Але я трохи змінив своє ставлення після безглуздої Valhalla, відколи мій Бог їздить на восьминогому коні по небу. Останньою частиною, яка мені справді сподобалася, була Origins. Проходячи її, я розповідав своїй дочці про Єгипет», — додав Вавра.

Читайте також

В коментарях під постом зібралися фанати Warhorse Studios. Вони запевнили, що купуватимуть саме Kingdom Come: Deliverance II, а деякі — навіть двічі.

Нагадаємо, нещодавно ми писали, що Warhorse прокоментувала ситуацію з Denuvo в грі. За словами представника студії, сталася певна дезінформація, однак DRM-захисту в грі не буде.

Як гадаєте, чи може реліз Assassin’s Creed Shadows 14 лютого нашкодити продажам Kingdom Come: Deliverance II, яка вийде на три дні раніше? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Так, ігри серії АС звичайно повторюють багато механік, і праві ті хто говорить що вони однотипні, я можу це зрозуміти. Але нічого погано в тому щоб покататись по небу на восьминогому коні теж не бачу. Не можу пригадати іншої гри де я б міг це зробити. А ще у Одіна були ворони і вовк-переросток.
Також крім непоганого Origins, з прекрасними видами стародавнього Єгипту була не менш прекрасна Odyssey в якій так само можна було кайфувати від історії стародавньої Греції, звичайно закривши очі на трохи криву анімацію персонажів і часом недолугу та комічну гру акторів, в мене навіть вийшло з цими недоліками змиритись.
Як це все вплине на KCD 2 не знаю, але навряд чи вона зможе зайняти місце поряд з АС в моїй бібліотеці. Єдина гра яка може змістити АС з неї — це сама АС.

Мені здається, що у цих ігор абсолютно різна аудиторія. Тому я вважаю, що реліз асасина не дуже нашкодить, або взагалі не нашкодить KCD 2

Kingdom Come: Deliverance II штучный продукт
это не серия, где игры выходят каждый год и которые бесконечно критикуют за самоповторы

хардкорною олдскульною RPG

Это он про какую игру?)

А чим не хардкорна? Та й принципи ігроладу там доволі олдскульні.

Ну на хардкоре да, но по дефолту там особо ничего такого нет. Бойовка хардкорная ровно до момента тренировки парирования + контратаки, после этого просто «press q to win»

Не грав, сперечатися не буду, але від багатьох чув, як їх боївка зламала в грі.

Підписатись на коментарі