Створюємо оригінальний горор TraumaCore. Потрібен фідбек спільноти

Вітаю! Мене звати Сергій Микович, я сценарист, композитор та геймдизайнер команди FlyGrayPix. Наша команда — троє ентузіастів, які обожнюють жанр горору, але відчувають, що йому чогось не вистачає, тож ми вирішили додати власні ідеї. Розробка TraumaCore триває з весни 2024 року, і за цей час ми реалізували ключові механіки.

Наразі працюємо над демоверсією і дуже хочемо почути ваші відгуки, адже проєкт включає нові для жанру дизайнерські рішення.

Як виникла ідея TraumaCore

Ідея народилася спонтанно. Ми обговорювали сучасні інді-ігри, особливо їх графічний стиль. Наш 3D-художник Мирослав Калинич зазначив, що застаріла графіка у стилі PS1 вже набридла і виглядає моветоном. Я частково погодився, але мені подобається ця стилістика затишком і ностальгією. До того ж, цей стиль дає змогу гравцеві самостійно уявляти лякаючі деталі у низькополігональній графіці. Так з’явилася ідея зробити гру, де графічний стиль змінюватиметься зі застарілої графіки на сучасну в залежності від подій у сюжеті, хронології та стану головного героя.

Наш програміст Мухаммед Ель-Факіг відповів, що реалізувати це саме у моєму баченні майже неможливо для такої маленької команди, але за кілька тижнів у нас вже була готова механіка. Відтак ми вирішили, що якщо TraumaCore базується на унікальній стилістиці, то й елементи горору та історія також повинні вразити гравців. Ви зможете побачити реалізацію цієї ідеї у демоверсії.

Про що TraumaCore

Історія занурює в життя молодого хлопця, який з дитинства мав амбіції та мрії, але суворі життєві обставини змусили його рости у закритому, консервативному середовищі, де не вітаються інші погляди. Він оточений знайомими, які не підтримують його прагнень, і відчуває, що тут йому не місце.

Попри всі зусилля, йому не вдається покращити своє життя — він застряг у старій панельній будівлі, яка ніби не хоче випустити його за межі своїх стін. Оточений сусідами, які змирилися зі своїм становищем і навіть ідеалізують його. Хлопець почувається чужинцем. Здається, що ця будівля перетворилася на організм, де мешканці — наче лейкоцити, покликані підтримувати його існування, а героєві доведеться стати у ньому раковою пухлиною.

Щоденні сумніви, невдачі у пошуках роботи та розлука з коханою підводять його до межі. Дні проходять непомітно, без жодних змін. Остання надія для героя — голос колишньої, який іноді звучить у його свідомості, ніби направляючи його правильним шляхом. Її голос лунатиме у головному меню гри, порушуючи четверту стіну. Чи слухати її — це вже вибір гравця.

Героя підтримують фантазії про успіх, що чекає на нього, якщо він «звільниться» від оточення і «скине баласт» уособлений його знайомими. Ці фантазії втілюються через телефонні дзвінки, де незнайомий роботодавець ніби підказує йому подальші дії.

Горор-складова

Історія, атмосфера та світ TraumaCore побудовані на гіперболізації буденних проблем. TraumaCore можна вважати побутовим горором з акцентом на психологізмі. Очевидно, що оточення негативно впливає на героя, спричиняючи в нього психічні розлади, які будуть втілені як горор-механіки. Наш пріоритет — налякати гравця та створити гідного представника жанру. Тому ми прагнемо зібрати спільноту та почути ваші враження й зворотний зв’язок.

..- / - . -... . / --- -... --- .— .----. .-.- —.. -.- --- .-- --- / .— ... . / .— .. .--- -.. .

Сподіваємося, що вам буде цікаво стати частиною нашого проєкту!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось6
До обраногоВ обраному2
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Автор десь загубився, хотів фітбек та зник

Не загубилися, просто активно розробляємо демо)

Привіт, люблю психологічні хоррори, ідея ваша подобається, прям те що мене «надихає» . Є декілька питань, вражень:
— «змінюватиметься зі застарілої графіки на сучасну в залежності від подій у сюжеті, » - це якось обумовленю сюжетом, чи навіщо? Чи просто фітча і все? Було б добре , якщо таке обігрувалось.
— в трейлері це схоже на пікесльний фільтр накладений зверху ( я не дуже шанувальник пікселів )
— голос дівчини потрібний впевненіший , мені не вистачило в ньому відчуттів та емоцій
— аватарка на ютуб каналі схожа на «jacob ladder»
Буду слідкувати за проектом, прам заінтригували

Кста, 4:20 тут має підтекст в грі?
У вас все вийде ...

Зміна графіки є ключовою оповідальною особливістю: стилістика змінюється залежно від подій у сюжеті. Події минулого зображені за допомогою застарілої графіки, тоді як події теперішнього — сучасною графікою. Це допомагає краще сприймати сюжет. Звуки та оточення також відповідатимуть своїй епосі, враховуючи хронологію подій у сюжеті, який ми плануємо зробити інтерактивним. Нам вдалося ефективно реалізувати це розмежування.

Щодо пікселізації: трейлер був попередньо відрендерений і не є прикладом геймплею. У самій грі графіка буде більш привабливішою, хоча пікселізація та лоуполі залишаться як елементи, що характеризують стиль старих ігор. Контраст між цими елементами та сучасною графікою створить унікальний і емоційний ефект. Також геймплей у деяких аспектах змінюватиметься.

Щодо сюжету: голос дівчини — це думки головного героя, який опинився в середовищі, що його пригнічує, і прагне звільнитися, але не вірить у власний успіх. Тому голос звучить мляво та невпевнено. Те, що це його думки, ми завуалювали тим, що голос чутно в головному меню. Меню іноді вмикається автоматично, незалежно від дій гравця, і «радить» йому щось.

Фільм «Драбина Якова» — мій улюблений, але схожість аватарки є випадковою. Приємне спостереження :)

Привіт, люблю психологічні хоррори, ідея ваша подобається, прям те що мене «надихає» .

Дякуємо. Дуже приємно знайти однодумців. Ваші коментарі — це дуже гарні зауваження. Чи є у Вас пропозиції для кращого втілення цієї ідеї? Чого очікуєте? Гарно дякуємо за актив, сподіваємося, Вам сподобається результат!

Підписатись на коментарі