Тепер точно без перенесень. Розробка S.T.A.L.K.E.R. 2 офіційно завершена, про що оголосили в новому трейлері

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl офіційно «пішла на золото». GSC Game World завершила розробку релізної збірки, яка буде випущена 20 листопада на ПК та Xbox Series. А всі наступні правки очікуються вже в патчах.

Про це стало відомо з нового трейлера, випущеного українською студією. На початку ролика коротко демонструються ігроладні кадри з різних моментів. Можна побачити декілька моторошних локацій та аномалії.

Далі показано, як головний герой Скіф вмикає старий ноутбук. І після цього з’являється напис, що S.T.A.L.K.E.R. 2 пішла на золото. Тобто більше не буде ніяких перенесень.

Нагадаємо, нещодавно ми писали, що команда комунікаційників GSC вже проходить гру. Про це стало відомо завдяки скриншоту, опублікованому Commynity Manager під псевдонімом McCulkin.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Чи варто писати що мені пофігу коли вийде гра, звичайно краще щоб по раніше, але із багатьох факторів не вийшло раніше. І от зараз буде, не дивно читати коментарі людей які пишуть якусь херню, я в Україні нічого зробити не можу, то влада куплена, то поліції більшість людей боїться, в політиків певно 95% населення не вірить, я не рахую пенсіонерів, здається деякі із них в своєму придуманому світі живуть. І в нас тут випустити гру коли все що тільки можна піратится, не так багато людей будуть її тут купляти, краще пивка і сигаретами, так літрів 20 пива і спати. В нас народ настільки далекий до чогось хорошого, при тому що десь більше мільйона населення готові працювати на користь, приносити користь, і бути вихованими до інших і до себе. І як створювати тут щось, якщо я не правий поясніть. Я не песиміст я проклятий реаліст, кожен день спілкуюся з людьми і я не знаю де можна в Україні нормально жити, по справжньому нормально. Велика тема а я маленька людина, яку напевно і обматюкають люди без ніяких пояснень. Для чого пояснювати? Окей якщо я не був правий, мені хтось пояснить, я можливо стану кращі коментарі писати, і для тих хто мені щось пояснював, ви дізнаєтесь щось нове і ви в плюсі і я. Якщо не так, то я далі вчитися, можливо хтось задумається на цими словами

Ой ідіть на хер с цим сталкєром, напічкали його ска гівном, думаєте я зараді нього комп новий зберу, хєр вам а не дика качка

Кіберпанк 2077 довів, що навіть «золото» не зупинить переноси)

киберпанк доказал, что в золотом статусе можно выпустить совершенно неиграбельное забагованное гавно, за которое потом придется массово возвращать деньги

На консолях попереднього покоління так точно)

да хватит обсирать киберпанк, это даже не смешно уже.
На ПК в первые недели после выхода я не столкнулся с непроходимыми багами которые мне мешали пройти игру. Да, были люди в позе Т (и то я на ютубе только видел) и другие баги, но то больше смех вызывало чем злость. Продукт сырой явно был, но даже в сыром виде это лучше чем большинство игр которые выходили в те годы.
А сейчас после выхода ДЛС и доработок состояние киберпанка — это высший пилотаж геймдева.
У меня даже ютуб сохранился где на моём слабеньком компе было 70 фпс в среднем в киберпанке — youtube.com/watch?v=...​nxeqI?si=V4Q6R02-J_r4ZqPN

P.S. про консоли всё по справедливости. Консольщики — должны страдать. Что они успешно и делают. Я бы и до сих пор оставил ту версию киберпанка на консолях.

Консольщики — должны страдать

ну этот детский сад даже не хочется комментировать )

ну этот детский сад даже не хочется комментировать )

Да и не нужно комментировать. В вашем посту про консоль ничего не говорится, это не вам адресовано)
Просто странно предъявлять киберпанку за консоли. Очевидно, разработка делалась с упором на ПК. И потом уже портировалась на консоль.

А те кто делают изначально на консоли, сталкиваются со сложностями при портировании на ПК (ласт оф ас в первые дни был на ПК был физически неиграбельным, игра баговалась у большинства в начале и невозможно было пройти сюжетку. Поэтому у неё 30% положительных отзывов было в первое время. Потом подправили уже патчами).

странно предъявлять киберпанку за консоли

странно продавать игру на платформах, на которых она тупо неиграбельная

Есть такой момент. Им надо было по правильному делать перенос очередной и допиливать. Но запущенная маркетинговая компания и давление инвесторов уже не позволяли этого.
Но опять таки, на ПК игра была просто сырой. А хайп в интернете от консольщиков что их обделили уже следствие этого всего.

P.S. Выше пример я кинул. Легендарный The Last of Us, вау! Год назад только вышел, свежак! А по факту в техническом плане позорище которое даже не запустилось у многих. И пофиксили не с первого патча я помню, не дождался по итогу. Не вижу что-то хайпа.

Консольщики — должны страдать

Боже, який крінж, я аж очі закрив від сорому

Там є чемпіон з провалу дедлайну, на загал в усьому IT навіть не Gamedev.
Це був Duke Nukem Forever — 14 років переносили. Ананосвано в 1997 в випущено в 2011 році. Це абсолютний антирекорд в ІТ індустрії як такий.

Там остання команда яка це зарелізела пасхалки по вставляла з цього приводу :)

тут на доу ходили деякі розказували що навіть в 2025 не вийде

Анонсовано в 2018 році, тобто 6 років. В 2010 році проект офіційно відмінили.
Тоді GCS штормило як я пам’ятаю. Пів команди звалило у власну студію A4 Games робити Metro 2033, бо погано платили потім : закривали, відкривали і т.д.

Вообще пофиг. Не ждал и не жду. Я решил себе. Что каждый раз как я хочу купить себе игру. Я беру свою маму и иду с ней в магазин и мы покупаем все что она хочет.

4090 є, до гри готовий

та ще б вони за 10 днів переносили)

Підписатись на коментарі