Альтернативний сценарій. Геймдизайнер Rockstar розповів про деталь в Red Dead Redemption 2, яку 99% гравців ніколи не бачили
Бен Хінчліфф протягом 13 років працював у Rockstar Games. Він доклав руку до багатьох відомих проєктів студії, включно з Red Dead Redemption 2. Нещодавно розробник поділився деталлю з RDR 2, яку, на його думку, пропустили 99% гравців.
Хінчліфф став гостем в подкасті GTAVIoclock. На 28 хвилині він розповів про місію з Red Dead Redemption 2, де потрібно організувати засідку. Проте розробники передбачили для користувачів альтернативний сценарій.
«Є фургон з самогоном, і ви повинні зустріти його посередині [маршруту], і ви повинні влаштувати засідку на мосту. І якщо ви влаштуєте засідку на мосту, круто, ви отримаєте його, я думаю, ви повинні доправити його до професора. Якщо ви не влаштуєте засідку на мосту, де вам наказано, і будете переслідувати його по дорозі протягом тривалого часу, він дістанеться до табору бандитів», — розповів Хінчліфф.
Тоді гравець побачить, як противники Артура Моргана та його банди вилазять з фургона та розміщуються у своїх наметах. Весь цей альтернативний сценарій було підготовлено для допитливих користувачів.
Хінчліфф вважає, що «99% людей ніколи не бачили цього, тому що вони влаштовували засідку на обоз там, де їм було сказано — на мосту». Проте гра спонукала до питань «що це за фургон», «яка в нього історія», «куди він їде».
І якщо все ж простежити за транспортом, то можна отримати додатковий шар наративу. За словами Хінчліффа, NPC в RDR 2 часто мають прописані дії для малоймовірних взаємодій з гравцями. Саме за таку високу інтерактивність та реалістичність аудиторія любить пісочниці Rockstar.
«Кількість „а що, якби?“ — це те, що робить ігри Rockstar такими хорошими — всі ці додаткові деталі та вміст, які вони вкладають у все, про що гравці навіть не знають, що воно існує. Але це існує для людей, які просто грають трохи по-іншому», — додав Хінчліфф.
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів