Альтернативний сценарій. Геймдизайнер Rockstar розповів про деталь в Red Dead Redemption 2, яку 99% гравців ніколи не бачили

Бен Хінчліфф протягом 13 років працював у Rockstar Games. Він доклав руку до багатьох відомих проєктів студії, включно з Red Dead Redemption 2. Нещодавно розробник поділився деталлю з RDR 2, яку, на його думку, пропустили 99% гравців.

Хінчліфф став гостем в подкасті GTAVIoclock. На 28 хвилині він розповів про місію з Red Dead Redemption 2, де потрібно організувати засідку. Проте розробники передбачили для користувачів альтернативний сценарій.

«Є фургон з самогоном, і ви повинні зустріти його посередині [маршруту], і ви повинні влаштувати засідку на мосту. І якщо ви влаштуєте засідку на мосту, круто, ви отримаєте його, я думаю, ви повинні доправити його до професора. Якщо ви не влаштуєте засідку на мосту, де вам наказано, і будете переслідувати його по дорозі протягом тривалого часу, він дістанеться до табору бандитів», — розповів Хінчліфф.

Тоді гравець побачить, як противники Артура Моргана та його банди вилазять з фургона та розміщуються у своїх наметах. Весь цей альтернативний сценарій було підготовлено для допитливих користувачів.

Хінчліфф вважає, що «99% людей ніколи не бачили цього, тому що вони влаштовували засідку на обоз там, де їм було сказано — на мосту». Проте гра спонукала до питань «що це за фургон», «яка в нього історія», «куди він їде».

І якщо все ж простежити за транспортом, то можна отримати додатковий шар наративу. За словами Хінчліффа, NPC в RDR 2 часто мають прописані дії для малоймовірних взаємодій з гравцями. Саме за таку високу інтерактивність та реалістичність аудиторія любить пісочниці Rockstar.

«Кількість „а що, якби?“ — це те, що робить ігри Rockstar такими хорошими — всі ці додаткові деталі та вміст, які вони вкладають у все, про що гравці навіть не знають, що воно існує. Але це існує для людей, які просто грають трохи по-іншому», — додав Хінчліфф.

А які цікаві чи незвичайні деталі під час проходження Red Dead Redemption 2 помічали ви? Зберемо добірку в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

про пісочниці Рокстар: ГТА завжди був відкритим світом і саме розміри світу диктують правила, а не Рокстар

що робити у GTA поза міссій у великому місті? Якщо згадаєте, хоча може і не грали, але Nintendo задає тренд відкритих світів в тій же Zelda, а франшиза Маріо — це взагалі мегазавод з механік

спробуйте пограти у GTA V Online і якщо ви не дитина яка днями всирає час на те щоб бити ботів, то вас вистачить на 1-2 неділі, далі — грінд і покупка цифрового сміття

Те саме з rdr 2 online. Дуже атмосферно та безкінечно нудно. Все швидко відкривається і потім немає сенсу грати

угу, проходил GTA V сильно после Zelda BotW — пробежал сюжетные миссии и ни одной минуты не было желания заниматься активностями этого типа открытого мира

варіант 1: це називається «про#б», а не суперсекретна міссія для людей-томатів

людям дали завдання і вони його виконують, ніхто не хоче витрачати час на WASTED

хоча, варіант 2: це зроблено щоб знову заговорити про гру (інфопривід) і щоб люди знову запустили гру

всієї правди ми не знаємо але тут вибір між 💩 та 💨, якщо грубо, але-але, це працює, я сиджу і коментую, а люди читають 💁

Ну да, тебя с начала игры дрессируют что лишний раз с лошади слезть нельзя, а на миссиях нужно ехать приклеевшись к напарникам, а в одной мисии прям дали возможность за фургоном покататься 👍

Підписатись на коментарі