Колишній технічний директор Rockstar розповів про «найгірший баг» у GTA: San Andreas і лайки в коді

Оббе Вермей, колишній Technical Director у Rockstar Games, часто ділиться інформацією про роботу над іграми культової студії. Нещодавно він відповів на декілька питань користувачів щодо Grand Theft Auto: San Andreas. Екскерівник назвав найгірший баг, який не встигли виправити до релізу, а також пояснив нецензурні назви в коді.

Читайте також

Обговорення почалося з публікації Вермея, в якій він порадив користувачам завантажити Silent Patch. Це неофіційний фанатський патч для ранніх частин GTA.

Директор заявив, що у всіх проєктах є баги, і Grand Theft Auto тут не виключення. Далі Вермей назвав помилку в San Andreas, яку хотів би виправити до релізу. Він вважає її найгіршою зі всіх проблем на момент запуску.

«Це баг з інтерфейсною картою, який змушує випадкові речі змінюватися, коли гравець виходить за межі карти», — написав Вермей.

Директор також відповів на інші питання. Одне з них стосувалося нецензурних назв у файлах гри. Наприклад, одна з моделей зброї має ідентифікатор #cuntgun, а ще є варіація автомобіля, позначена як #slamvan.

«Усе, що не видно гравцям, як правило, містить лайку. Просто розробники роблять це, щоб не втрачати розум», — розповів Вермей.

А з якими найгіршими багами в іграх зустрічалися ви? Збираємо добірку в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

яка гра — такі і розробники

Культова гра мого дитинства)) Цікаво, ніколи не помічала цей баг, хоча за межі карти виходила у спробах знайти четверте місто, яке було показано в одній з місій.

Підписатись на коментарі