«Ніколи не ставимося до цього легковажно». Керівник PlayStation заявив, що звільнення обумовлені необхідністю «вести сталий бізнес»

Sony була однією з великих компаній, яка скорочувала свій штат протягом останніх двох років. Співголова Sony Interactive Entertainment Гермен Хюльст нещодавно назвав причину скорочень. За його словами, це важке рішення, яке повинно забезпечити «сталий бізнес».

CEO дав інтерв’ю порталу Variety. Він заявив, що в компанії ніколи не ставляться легковажно до звільнень. Однак Sony довелося піти на цей крок.

«Наш обов’язок — дивитися в майбутнє. Наш обов’язок — переглянути наше планування ресурсів і переконатися, що ми ведемо сталий бізнес. Це частина роботи генерального директора. Ми ніколи не ставимося до цього легковажно, тому що ми знаємо цих людей особисто, і це зачіпає наші серця, команди й гарну робочу атмосферу. Але так, у нас було кілька звільнень», — заявив Хюльст.

Генеральний директор також сказав, що ігровий підрозділ Sony значно зріс. Це стосується як контенту, так і зайнятості в командах.

«Це органічне зростання, якого наші поточні команди, я думаю, [досягли] завдяки інтенсивному найманню [людей], а також через злиття та поглинання. Тож організація, зайнятість зараз набагато більша, ніж це було, скажімо, п’ять років тому», — додав Хюльст.

Нагадаємо, впродовж двох років у стані Sony відбувалися хвилі звільнень. Осінню 2023-го розпустили студію Pixelopus, яка створила Concrete Genie, у лютому 2024-го скоротили 900 людей, а нещодавно розформували творців Concord — Firewalk Studios.

Як гадаєте, спільното, чи дійсно без звільнень Sony не змогла б вести сталий бізнес? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі