Продюсер Assassin’s Creed Shadows вважає, що гра змінить наратив про «непостійну якість» проєктів Ubisoft

Виконавчий продюсер Assassin’s Creed Марк-Алексіс Коте впевнений в успіхові наступної частини франшизи. Він вважає, що Shadows змінить ставлення критиків до проєктів Ubisoft та наратив про їхню «непостійність якості».

Про це керівник заявив в інтерв’ю Eurogamer. Коте визнав, що впродовж останніх років частина гравців активно критикували проєкти Ubisoft. Причиною була «нібито непостійність в якості».

«Гравці можуть дозволити собі бути вибірковими, обираючи лише найкраще, і вони справедливо вимагають досконалості. Середньостатистичний гравець у 2024 році очікує від ігор, які ми випускаємо, більшої досконалості, більшої інноваційності та глибшого залучення, і він не соромиться повідомляти нам про це, коли відчуває, що ми не дотягуємо до його вимог», — сказав Коте.

Читайте також

Shadows має можливість «змінити цей наратив, не тільки для Assassin’s Creed, але й для Ubisoft в цілому». Саме тому гру перенесли на лютий 2025 року.

В цьому контексті Коте пригадав ситуацію з Unity. Через технічні проблеми гру розкритикували на релізі, і це стало «найгіршим моментом» для Ubisoft, особливо з урахуванням французького коріння видавця. Ситуація залишила «глибокий слід» у всіх відділах компанії.

«Цей додатковий час дозволив нам відшліфувати кожен аспект і встановити новий стандарт для франшизи, який, я сподіваюся, буде вести нас вперед протягом багатьох років. Ми віримо, що Shadows засяє як справжня вітрина таланту і відданості Ubisoft, встановлюючи новий стандарт якості для франшизи», — підсумував Коте.

Нагадаємо, рішення про перенесення Assassin’s Creed Shadows ухвалили на фоні незадовільних показників продажів Star Wars Outlaws. Тоді ж Ubisoft вирішила повноцінно повернутися в Steam і випустити продовження серії в магазині Valve на релізі.

А ви вірите в успіх Assassin’s Creed Shadows? Чи зможе гра стати однією з найкращих частин франшизи? Діліться думками в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Без питань. Люди запамʼятають це, як «постійно погану якість»

пам’ятаємо жахливий наднудний міраж, що мав повернутися до істоків

Assassin’s Creed Shadows = Ghost of Tsushima 0.5

По трейлерах вони ще досі далеко від планки якості анімацій, яку задала гра 10 річної давнини (юніті). В шедоус вони всі рвані і персонажі магнітяться до виступів і тд

Підписатись на коментарі