Продюсер Assassin’s Creed Shadows вважає, що гра змінить наратив про «непостійну якість» проєктів Ubisoft
Виконавчий продюсер Assassin’s Creed Марк-Алексіс Коте впевнений в успіхові наступної частини франшизи. Він вважає, що Shadows змінить ставлення критиків до проєктів Ubisoft та наратив про їхню «непостійність якості».
Про це керівник заявив в інтерв’ю Eurogamer. Коте визнав, що впродовж останніх років частина гравців активно критикували проєкти Ubisoft. Причиною була «нібито непостійність в якості».
«Гравці можуть дозволити собі бути вибірковими, обираючи лише найкраще, і вони справедливо вимагають досконалості. Середньостатистичний гравець у 2024 році очікує від ігор, які ми випускаємо, більшої досконалості, більшої інноваційності та глибшого залучення, і він не соромиться повідомляти нам про це, коли відчуває, що ми не дотягуємо до його вимог», — сказав Коте.
Shadows має можливість «змінити цей наратив, не тільки для Assassin’s Creed, але й для Ubisoft в цілому». Саме тому гру перенесли на лютий 2025 року.
В цьому контексті Коте пригадав ситуацію з Unity. Через технічні проблеми гру розкритикували на релізі, і це стало «найгіршим моментом» для Ubisoft, особливо з урахуванням французького коріння видавця. Ситуація залишила «глибокий слід» у всіх відділах компанії.
«Цей додатковий час дозволив нам відшліфувати кожен аспект і встановити новий стандарт для франшизи, який, я сподіваюся, буде вести нас вперед протягом багатьох років. Ми віримо, що Shadows засяє як справжня вітрина таланту і відданості Ubisoft, встановлюючи новий стандарт якості для франшизи», — підсумував Коте.
Нагадаємо, рішення про перенесення Assassin’s Creed Shadows ухвалили на фоні незадовільних показників продажів Star Wars Outlaws. Тоді ж Ubisoft вирішила повноцінно повернутися в Steam і випустити продовження серії в магазині Valve на релізі.
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів