«Я на це не погоджувався». Творець Rust та Garry’s Mod натякнув, що Unity вимагає від нього $500 тисяч на рік за свої послуги
Гаррі Ньюман, засновник Facepunch Studios, яка відома завдяки Rust і Garry’s Mod, пожалівся на неназваного розробника рушія. Той вимагає виплачувати $500 тисяч на рік за використання своєї технології. Користувачі вважають, що йдеться про Unity, і знайшли потенційну причину, чому так відбувається.
Дискусія розгорнулася в X після поста Ньюмана. Творець запитав, чи виробник рушія вимагав ще від когось платити таку суму.
«Комусь ще дзвонили з певної компанії, яка займається розробкою ігрового рушія, і казали, що з якихось причин ви тепер повинні витрачати на них мінімум півмільйона доларів на рік?
Оскільки наша гра популярна, і ми використовуємо їхній рушій, ми тепер повинні витрачати 500 тисяч доларів на рік на інші їхні послуги. Це нормально?», — написав Ньюман.
Facepunch Studios випустила два дуже популярні проєкти — Garry’s Mod і Rust. Перший створено на Source, за який платиться фіксована сума. В неї входять кошти за використання проміжного програмного забезпечення. А от другий реалізовано на Unity. На думку коментаторів, саме про цей рушій йдеться.
Один з користувачів написав, що Rust, напевне, генерує понад 25 мільйонів доходу на рік. Тому Facepunch повинна сплачувати відрахування за Enterprise і взагалі може собі дозволити таку суму.
«Ми вже платимо за Enterprise. Це ще більше. Чи можете ви собі це дозволити, чи ні, насправді не має значення. Це перестає бути ліцензійною платою і починає бути роялті», — відповів Ньюман.
Він також опублікував фото з оплаченою ліцензійною угодою. На основі цього скриншоту користувачі спробували з’ясувати, чому Unity вимагає додаткову плату. За їхніми словами, Ньюман виклав стару версію угоди. У новій повинна бути плата «за місце».
Unity оновила умови ліцензійної угоди у 2016 році, прибравши безстрокову підписку. Проте компанія виділила невеликий період, щоб всі охочі клієнти встигли скористатися цією опцією до зникнення. На думку коментаторів, Facepunch не оформила безстрокову ліцензію у той момент. І Unity це побачила в ході нещодавнього аудиту, тому перерахувала кошти, які повинна сплачувати студія Ньюмана.
10 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів