Вислів «go woke, go broke» не спрацював з новою Dragon Age. Гра чудово продається, вважає Джейсон Шраєр, але користувачі не згодні
Dragon Age: The Veilguard вийшла 31 жовтня на ПК та консолях. Редактор Bloomberg та відомий інсайдер Джейсон Шраєр звернув увагу на стартові показники проєкту. Він написав, що вислів «go woke, go broke» не спрацював з грою.
Журналіст опублікував пост на власному акаунті в Х. Він перефразував правило противників woke-культури й написав, що цього разу «go woke» привів Dragon Age: The Veilguard на вершину чарту продажів в Steam.
Проєкт дійсно знаходиться на першому місці в розділі «Хіти продажу» сервісу Valve. Шраєр також звернув увагу на максимальний онлайн, який за першу добу перевищив 70 тисяч осіб.
Однак коментатори почали заперечувати журналісту. Один з них написав, що Dragon Age: The Veilguard не змогла перевершити показники Hades II, яка вийшла у дочасному доступі. Інший також виразив сумніви в здатності гри окупити бюджет, якщо її максимальний онлайн не перевищить 200 тисяч осіб.
«Чесно кажучи, однієї назви Dragon Age достатньо, щоб завоювати довіру людей, які не перебувають в інтернеті. Але з тих суперечок, які я чув, більшість критики стосується не стільки займенників, скільки якості сценарію», — заявив користувач під псевдонімом TellItWellMedia.
Тим часом у Steam The Veilguard на момент написання топіка мала 3474 відгуки. З них 79% позитивні.
19 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів