Новий напрямок для індустрії? Видавці відмовляються від 100-годинних ігор на користь менших проєктів
Протягом останніх років серед великих геймдев-компаній панувала тенденція до створення масштабних ігор. Однак в майбутньому це може змінитися. Видавці вже поступово зміщують увагу на менші проєкти.
Такою інформацією поділився надійний інсайдер, автор Insider Gaming Том Гендерсон. Він став гостем в новому випуску подкасту XB2+1. Однією з тем розмови стала зміна пріоритетів в компаніях.
«Деякі видавці вже починають відходити від великих
100-годинних ігор і починають робити менші за тривалістю проєкти. Деякі з них були скасовані, і, можливо, про це ми поговоримо пізніше, але я думаю, що це, ймовірно, той напрямок, в якому багато видавців хочуть рухатися», — заявив Гендерсон.
Перепоною на шляху до менших проєктів стають ризики. Як сказав інсайдер, не у всіх компаній є Fortnite, Apex Legends чи Call of Duty: Warzone, прибуток з яких дозволить «просувати таку творчу свободу» в невеликих іграх. Однак індустрія починає рухатися саме в цьому напрямку.
9 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів