«Зусилля зі зміцнення бізнесу». Sony закрила творців провального шутера Concord

Після провалу шутера Concord в мережі довго гадали, яка доля чекає на Firewalk Studios, розробника гри. Тепер це вже відомо: Sony розформувала команду.

Про це стало відомо з листа генерального директора Sony Interactive Entertainment Гермена Хюльста до працівників. Текст його повідомлення можна знайти на офіційному сайті компанії. Керівник повідомив про закриття двох внутрішніх команд — Neon Koi та Firewalk Studios.

«Ми постійно оцінюємо наше портфоліо ігор та стан наших проєктів, щоб переконатися, що ми відповідаємо короткостроковим та довгостроковим бізнес-пріоритетам. В рамках наших постійних зусиль зі зміцнення студійного бізнесу SIE нам довелося прийняти складне рішення щодо двох наших студій — Neon Koi та Firewalk Studios», — написав Хюльст.

Щодо першої команди, то PlayStation все ще робить ставку на мобільні ігри. Однак вони повинні «відповідати родоводу» компанії й мати потенціал охопити широку аудиторію. В межах цієї переорієнтації вирішили закрити Neon Koi.

Про Firewalk Studios Хюльст заявив, що останні декілька місяців розробники та Sony думали, як бути з Concord. Проте зрештою вирішили не повертати проєкт на ринок.

«Після довгих роздумів ми вирішили, що найкращий шлях вперед — це остаточне закриття гри та студії. Я хочу подякувати всім співробітникам Firewalk за їхню майстерність, творчий дух і відданість справі.

Жанр PvP-шутерів від першої особи — це конкурентний простір, який постійно розвивається, і, на жаль, ми не влучили в ціль з цією грою. Ми візьмемо до уваги уроки, отримані з Concord, і продовжимо розвивати наші сервісні можливості, щоб забезпечити майбутнє зростання в цій галузі», — підсумував Хюльст.

Нагадаємо, Concord провалилася на релізі, маючи максимальний онлайн в Steam 697 осіб. За даними аналітиків, продажі гри на ПК і PS5 на релізі склали всього 10 тисяч копій. Через два тижні після запуску Sony відімкнула сервери проєкту і повернула кошти покупцям.

Як ви вважаєте, чи справедливе таке рішення Sony. Чи варто було дати Firewalk шанс перевипустити Concord зі змінами? Нумо обговорювати.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Конкорд гарна гра а провалився він не через дизайн чи воке культуру як більшість думає хоча самі не грали в нього а через те що соні провалила маркетингову компанію, бо вважала що всі її ігри вже само по собі таке геніальне що люди побіжать купляти а люди просто не помітили що ця гра вийшла.
Ті хто говорять що гра погана подивітся будьласка на записи гри, які гарні там текстури, яка анімація і тп, це гарна гра, але вона вийшла коли ринок вже був переповнений такими іграми а цілбовий покупець про неї і не знав.

Гра дійсно не така погана, як всі хочуть показати.
Хоча проблема була не тільки в маркетингу

Проблема в тому, що ігру продавали за 40 доларів коли на ринку повно фрі ту плей аналогів.

Іноді не можу осягнути, який це вийшов флоп за шалені гроші. Це не те що не влучили в ціль, це таке відчуття, що вони стріляли самі в себе весь цей час розробки.

Ну, то добре зробити — важко, а зафакапити можна що завгодно. Достатньо пари неадекватних менеджерів на середньому рівні і буквального одного на вищому, щоб довести своїм «баченням» що завгодно до ручки.

Підписатись на коментарі