«Близькі до завершення». Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 хочуть забезпечити стабільну продуктивність та FPS на релізі

GSC Game World приділяє багато уваги оптимізації S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Українські розробники хочуть забезпечити стабільну кадрову частоту та продуктивність на ПК і Xbox Series. Зараз команда активно над цим працює.

Таку інформацію озвучив Євгеній Кулик, Technical Producer у GSC Game World, в інтерв’ю Radio Times Gaming. Фахівець заявив, що оптимізація гри під цільові платформи — одна із задач розробників. Команда хоче забезпечити гарні показники.

«Загалом, щоб досягнути наших очікувань, наприклад, в плані оптимізації для Xbox та ПК, ми внесли багато змін у рендер, деякі оптимізації GPU, багато RAM-оптимізацій. Тому зараз ми справді близько до завершення всього процесу полірування. Наша ціль — забезпечити гру, яка виконується зі стабільним FPS та стабільною продуктивністю на постійній основі», — розповів Кулик.

Нагадаємо, нещодавно ми писали про плавучий трамвай з останнього ролика, присвяченого S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Користувачі знайшли реальний прототип, яким надихалися розробники під час створення моделі.

А ви як гадаєте, вдасться GSC забезпечити гарну оптимізацію на релізі? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Аби реліз вчасно відбувся. Чекаю новини «S.T.A.L.K.E.R. 2 відправився на золото»

Підписатись на коментарі