Демонічна гра від української студії, що надихалася Disco Elysium, Slay the Princess та творами Джейсона Парджіна

Доброго дня, спільното! Я Саша, фаундер української інді-студії Haunted Dude.

Сьогодні у нашої команди важливий день: гра The Demons Told Me to Make This Game, над якою ми працюємо вже понад рік, нарешті отримала сторінку в Steam. А ще трейлер!

Власне, про гру

Демони... — це наративна пригода, що поєднує в собі жанри візуальної новели, часової петлі та детективу. Гравець бере на себе роль потойбічної істоти Дивна Тінь, що здатна залізати в голову людям, говорити з ними та впливати на їх поведінку.

Дія відбувається у маленькому американському містечку, що страждає від навали демонів та монстрів з іншого виміру. Група місцевих самопроголошених Джонів Костянтинів намагається зупинити ворога, але через власну некомпетентність вони аж ніяк не тягнуть таку задачу, тож гравець раз за разом спостерігатиме як бідосі-екзорцисти фейлять та помирають.

На щастя, Дивна Тінь існує поза межами часу, тому кожна невдача — це можливість дізнатись щось нове, озброїтись цими знаннями та спробувати ще раз.







Особливості

  • Обирай своїх хостів. Ти можеш обрати лише одну маріонетку за раз, іншим доведеться справлятись самостійно. Вирішуй, кого та коли обрати, щоб запобігти зайвим втратам.
  • Говори з ними. Допомагай їм. Жартуй над ними. Знущайся з них. Вони не завжди тебе слухають, але завжди чують.
  • Познайомся з ними поближче. Це може здатись контрінтуїтивним, але твої хости більш ніж ходячі мішки з м’ясом. Вони яскраві та глибокі особистості, і кожен потребує унікального підходу.
  • Ламай їх волю! Твої хости не слухаються та всі спроби договоритись із ними провалились? Схоже, час зігратив міні-гру та силою змусити їх зробити те що треба.
  • Досліджуй таймлайни! Ти майстер часу. Роби вибори, вчись на своїх помилках, повертайся назад у часі та пробуй заново, використовуючи нові знання.
  • Збирай підказки. У Ред Хайвз повно таємниць, що тільки й чекають, поки їх розкриють. Поговорюють, з цим містечком все було сильно не так задовго до появи демонів...
  • Ніяких боїв. Кому вони взагалі потрібні? По-справжньому розумні створіння вирішують конфлікти через діалог. Так, і демони теж. Ну, здебільшого.
  • Дай волю своїм найгіршим проявам. Давай, дай пенделя тій поважній похилій жінці. Не бійся. Ми перемотаємо час назад і вона навіть не згадає. Давай. Ти ж хочеш. Все в порядку. Просто зроби це.

Команда Haunted Dude

До початку розробки Демонів ми більше трьох років працювали над f2p мобільною грою про дейтинг-шоу. У 2023 ми зрозуміли, що нам тісно у цьому жанрі, та вирішили ризикнути та створити щось більш творче, цікаве, веселе та інноваційне.

Обрали з беклогів студії ідею наративної гри про таємниче містечко з демонами. Під час предпродакшену остаточно сформувалась ґеймплейна концепція reverse Disco Elysium + time loop puzzle. Протагоніст має голоси в голові? Цього разу ти будеш таким голосом. А протагоністів буде декілька. І кожний зі своїм характером. І тобі треба знайти спосіб їх скоординувати, бо від цього залежить судьба всього світу...

Весною ми презентували перше концепт-демо Демонів на конференції Games Gathering у Львові. А сьогодні презентуємо світу трейлер та сторінку в Steam. Далі буде!

Додати гру у вішліст можна за цим посиланням.

Реліз заплановано на 2025 рік. Будемо дуже вдячні, якщо додаси гру до списку бажаного ❤️

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось9
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Якщо у грі немає можливості влаштувати абсолютний суцільний армагеддон по всіх її локаціях з можливістю телепортуватися у будь яку просто для спостереження як все буде відбуватися то це слаба гра.

Постав собі Tyranny — її за таке хвалили

ВАУ! Дуже круто!
Десь рік тому тут пробігала ідея створити гру про події з української історії — і я тоді продумував, що воно може буть іграбельним лише з таймлупом та можливістю впливати на дії персонажів. І тут ви це робите! Ще й зі стилістикою Fallen London + Gintama + Darkstalkers.

зла гра від злого розробника. Такі ігри то пляма на геймдеві, безсмислові і бездарні. Видали єї та не ганьбись.

Цікаво, як будуть реалізовані часові петлі. Бо з однієї сторони це умовний «save-load», з іншої, без обмеження по поверненням стає якось нецікаво. Як приклад я беру «Tradegy Looper», настолка, але там для реграбельності завезли багато різніх сценаріїв. Тобто якщо сценарій в гри один, реграбельність це не підвищує. Якщо механіка формату «повернутись в часі на день», то можна думати про умовні ігри від Quantic Dream. Тобто одна й та сама історія, але не всі доживають до кінця.
Якщо буде реліз на Свічі — буде круто :) (На компі я не граю)

Дякую за питання! Петля у нас працює покроково.
Якщо взяти за приклад першу петлю:
— у вас є два грабельних хости та п’ять грабельних сегментів (типу п’ять проміжків часу).
— В кожному сегменті ви обираєте одного хоста, якого супроводжуєте, а другий в цей час займається своїми справами самостійно, без вашого втручання.
— На якомусь сегменті хост може впоратись самостійно, а на якомусь — помре, якщо вас нема у нього в голові щоб дати слушну пораду.
— Може бути таке, що щоб врятувати одного хоста в певному сегменті, вам потрібна інформація, яку ви можете отримати тільки погравши за іншого хоста в цьому ж сегменті.

Петля є пройденою, коли всі ваші хости благополучно пройшли всі сегменти та вижили. Тобто ви проходите та перепроходите сегменти всередині петлі за різних хостів, робите різні вибори, бачите як складаються події, які між ними є взаємозв’язки, та до яких наслідків вони призводять. І в кінці у вас є такий собі фінальний ран, після якого ви переходите в наступну петлю, а події цієї пройденої — закріпляються в історії назавжди.

Сподіваюсь, зміг пояснити. Можу ще намалювати схему))

Звучить цікаво, якщо будуть варіанти, коли попередні подїї (що вже закарбувались) впливають на хід гри в наступних петлях, то це буде круто (я так зрозумів, що воно і є).

Так, все вірно, так воно і задумано)

я знаю аж целых трех с половиной человек, кто смог осилить DE до того, как туда завезли локализацию

О, клас! Закиньте їм посилання на гру, будь ласка ❤️

Трейлер просто шикарний! Додаю у вішлист теж. НАВ Ю КЕН КОНТРОЛ МАЙ БАДІ

Не знаю якою буде гра, але трейлер прямо ДУЖЕ класний.

Демони кажуть, щоб ви зробили українську локу

вона точно в планах! Вся гра зав’язана на тексті, тож в першому пріоритеті — все підготувати, протестувати та відшліфувати англійською. Як з цим впораємось, можна буде перейди до локалізацій. Українська, звичайно, перша в пріоритеті

Додайте на сторінку Steam українську, бо це те, що гравці перше будуть питати.

гравці перше будуть питати

Українські гравці будуть питати.

Звісно ж українські, ми ж з вами наче в Україні. А вони можуть бути дуже токсичні, на жаль. З іншого боку їх можна зрозуміти, бо коли українська студія не робить українську мову, то це виглядає як зрада.

mezha.media/...​old-me-to-make-this-game

Якщо вкладати ресурси (обмежені в інді команди) в українську локалізацію — то постраждає або англійська, або розклад релізів. А українських гравців 1%. А зарплатню треба звідкісь брати.
В мене так само з книжкою — український програміст пише англійською. І не матиме часу та сил це перекласти на українську.

А українських гравців 1%.

Звідки така статистика?

Ну може менше. Який відсоток української молоді в світі?

А, ви про загалом
от не знаю, якщо чесно)

вау! виглядає дуже амбітно :) клас. і трейлер атмосферний

Дуже дякуємо! ❤️

(додавайте у вішліст, додавайте у вішліст, додавайте у вішліст 😅)

Підписатись на коментарі