«Взагалі не несподіванка». Творець Ori та No Rest for the Wicked вважає, що труднощі у великих ігрових компаніях продовжуватимуться

Томас Малер, засновник Moon Studios, яка відома за дилогією Ori та No Rest for the Wicked, висловився про проблеми в ААА-студіях. Він не здивований такій ситуації й вважає, що труднощі продовжуватимуться. А причина полягає в масштабуванні компаній та зміні підходів.

«Для мене взагалі не є несподіванкою, що багато ААА-студій останнім часом зазнають труднощів, і я прогнозую, що найближчим часом ситуація не покращиться.

Я знаю, що це звучить абсурдно, але більшість ігрових студій, які досягли успіху, колись були просто невеликою групою захоплених людей, які хотіли створювати ігри разом. У багатьох випадках вони були просто друзями. І якщо їм пощастило, то в процесі роботи вони з’ясовували, що насправді згуртовує і робить команду чудовою», — написав Малер.

Однак Малер вважає, що після успіху команди збільшуються. До них приходять люди зі своїми вимогами, які змінюють внутрішню культуру та підхід до створення ігор. Тому не варто дивуватися, якщо якась відома студія перестала випускати чудові проєкти. Адже тепер вона працює зовсім інакше. Після цього Малер провів паралелі з музичними гуртами, вказуючи на схожу проблему.

«Візьмемо „Бітлз“. Вони стали успішними, але тепер їхня звукозаписна компанія вказує Джону, Полу, Рінго та Джорджу, як їм писати пісні, і, до речі, тепер вони також повинні найняти Лізу, Стюарда, Шейна та Мері й зробити їх частиною команди авторів пісень, щоб вони могли створювати більше матеріалу, і, звичайно, ці нові люди повинні мати право голосу, тому що в іншому випадку ми могли б зіткнутися з проблемами різноманітності — невже хтось думає, що ми отримали б той же результат, що і вони, якби діяли таким чином?

Ні, звісно, ні. І це не відрізняється для ігрових студій або будь-якої іншої групи талановитих людей, які створюють мистецтво разом», — додав Малер.

На завершення він заявив, що потрібно берегти магію, завдяки якій колективи гарно працюють. Однак ігрова індустрія часто забуває про це.

Нагадаємо, раніше Томас Малер заявляв, що йому «байдуже на політику». Саме тому він пообіцяв знайти спосіб відкрити купівлю No Rest for the Wicked для росіян, хоча видавець проєкту в особі Private Division не веде бізнес у рф.

А як ви гадаєте, спільното, чи обов’язково ріст компанії призводить до втрати якості ігор? І чи є якісь зворотні приклади? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

сказывается масштаб проектов
раньше значимую игру (типа Doom) могла создать кучка волосатых хакеров в (условном) папином гараже за полгода
теперь есть ААА индустрия, где проект разрабатывают сотни людей три-четыре года под бюджеты в десятки миллионов долларов
слава богу, что игры это не только графика и инди сегмент каждый год дарит массу невероятных игр

Підписатись на коментарі