Порівняння з оригіналом показало, що в ремастері Horizon Zero Dawn будуть значні графічні покращення
Guerilla Games та Sony готуються випустити ремастер Horizon Zero Dawn, анонс якого в мережі сприйняли доволі скептично. Однак нещодавнє порівняння оновленої версії з оригіналом продемонструвало значні покращення.
Його провів користувач форуму Reddit під псевдонімом Lanny16_I_think. Він взяв скриншоти з ремастера і підібрав аналогічні кадри в Horizon Zero Dawn 2017 року. Різниця виявилася разючою.
Найбільше помітно роботу з освітленням та тінями, яку провели творці. Ці аспекти значно покращили й зробили більш реалістичними. Тепер світло коректно розсіюється й падає на об’єкти. В багатьох сценах також додали глибини за допомогою деталей, а ще — попрацювали над оклюзією навколишнього середовища.
Різниця в якості текстур теж значна. Це стосується як роздільної здатності, так і деталей. Покращення можна легко помітити, роздивляючись будинки чи скелі в ремастері.
Які ще нововведення помітні в Horizon Zero Dawn Remastered
- Рослинність стала більш густою, а дерева на відстані тепер виглядають реалістично.
- Зросла кількість NPC в населених пунктах. Вони отримали ширшу модель поведінки.
- З’явився об’ємний туман, який місцями підсилює атмосферу.
- Якість водяних поверхонь та відображень на них значно підтягнули.
- Додали нові хмари, які відкидають тіні на гори.
- Значно покращили деталізацію персонажів, шейдери шкіри тепер мають підповерхневе розсіювання. Те ж стосується борід.
- Підкоригували анімацію губів, щоб вона більше відповідала реплікам.
7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів