Якщо люди не володіють іграми — розробники лишаться без роботи. Видавничий директор Baldur’s Gate 3 назвав стратегію Ubisoft «зламаною»
Майкл Даус — видавничий директор Larian Studios, який відповідав за просування Baldur’s Gate 3. Нещодавно він відкрито розкритикував Ubisoft на фоні інформації про те, що Prince of Persia: The Lost Crown не отримає сиквел, а команду розробників гри розпустили. Керівник назвав стратегію французького видавництва «зламаною».
Даус опублікував декілька постів на цю тему у власному мікроблозі. Фахівець вважає, що Ubisoft ставить в пріоритет підписку на Ubisoft+ і просування власного магазину, а не максимізацію продажів. Як приклад, директор навів останні проєкти компанії — The Crew Motorfest і Avatar: Frontiers of Pandora.
Даус також згадав Assassin’s Creed Mirage, хоча вона була успішною. За даними інсайдера Тома Гендерсона, продажі за перші три місяці склали 5 мільйонів копій. Директор вважає, що The Lost Crown мала шанси показати чудові результати при іншому підході Ubisoft.
«Якби гра вийшла в Steam, вона не лише мала б успіх на ринку, але й, ймовірно, отримала б продовження, тому що команда дуже сильна. Це така зламана стратегія. Найважче зробити гру на 85+ [балів] — її набагато, набагато легше випустити. Це просто не повинно бути так, як це зроблено», — написав Даус.
Prince of Persia: The Lost Crown зрештою вийшла в Steam, але лише 8 серпня — через пів року після релізу. Вона отримала позитивні відгуки в сервісі Valve.
«Якщо твердження „геймери повинні звикнути до того, що їхні ігри не належать їм“ є правдою через певну стратегію випуску (підписка над продажами), то твердження „розробники повинні звикнути до того, що вони не матимуть роботи, якщо зроблять визнану критиками гру“ (стратегія платформа над продажами) також є правдою, і це просто нерозумно — навіть з погляду бізнесу», — продовжив Даус.
Видавничий директор додав, що Steam — це 90% аудиторії для преміальних ігор на ПК. За наявності власного сервісу процент може трішки зменшитися. А Prince of Persia: The Lost Crown якраз ідеально підходила для випуску в сервісі й на Steam Deck.
«Гра не може резонувати з аудиторією, яку не охоплює, тому що її немає на платформі в потрібний момент», — підсумував Даус.
Нагадаємо, нещодавно Ubisoft прийняла рішення повноцінно повернутися в Steam. Всі релізи компанії з’являтимуться в сервісі з першого дня, а першою ластівкою стане Assassin’s Creed Shadows.
11 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів