Якщо люди не володіють іграми — розробники лишаться без роботи. Видавничий директор Baldur’s Gate 3 назвав стратегію Ubisoft «зламаною»

Майкл Даус — видавничий директор Larian Studios, який відповідав за просування Baldur’s Gate 3. Нещодавно він відкрито розкритикував Ubisoft на фоні інформації про те, що Prince of Persia: The Lost Crown не отримає сиквел, а команду розробників гри розпустили. Керівник назвав стратегію французького видавництва «зламаною».

Даус опублікував декілька постів на цю тему у власному мікроблозі. Фахівець вважає, що Ubisoft ставить в пріоритет підписку на Ubisoft+ і просування власного магазину, а не максимізацію продажів. Як приклад, директор навів останні проєкти компанії — The Crew Motorfest і Avatar: Frontiers of Pandora.

Даус також згадав Assassin’s Creed Mirage, хоча вона була успішною. За даними інсайдера Тома Гендерсона, продажі за перші три місяці склали 5 мільйонів копій. Директор вважає, що The Lost Crown мала шанси показати чудові результати при іншому підході Ubisoft.

«Якби гра вийшла в Steam, вона не лише мала б успіх на ринку, але й, ймовірно, отримала б продовження, тому що команда дуже сильна. Це така зламана стратегія. Найважче зробити гру на 85+ [балів] — її набагато, набагато легше випустити. Це просто не повинно бути так, як це зроблено», — написав Даус.

Prince of Persia: The Lost Crown зрештою вийшла в Steam, але лише 8 серпня — через пів року після релізу. Вона отримала позитивні відгуки в сервісі Valve.

«Якщо твердження „геймери повинні звикнути до того, що їхні ігри не належать їм“ є правдою через певну стратегію випуску (підписка над продажами), то твердження „розробники повинні звикнути до того, що вони не матимуть роботи, якщо зроблять визнану критиками гру“ (стратегія платформа над продажами) також є правдою, і це просто нерозумно — навіть з погляду бізнесу», — продовжив Даус.

Видавничий директор додав, що Steam — це 90% аудиторії для преміальних ігор на ПК. За наявності власного сервісу процент може трішки зменшитися. А Prince of Persia: The Lost Crown якраз ідеально підходила для випуску в сервісі й на Steam Deck.

«Гра не може резонувати з аудиторією, яку не охоплює, тому що її немає на платформі в потрібний момент», — підсумував Даус.

Нагадаємо, нещодавно Ubisoft прийняла рішення повноцінно повернутися в Steam. Всі релізи компанії з’являтимуться в сервісі з першого дня, а першою ластівкою стане Assassin’s Creed Shadows.

А ви згодні з думкою Дауса? Як гадаєте, чи заслуговує Prince of Persia: The Lost Crown на сиквел? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Майкл займаєтьcя популізмом. Steam в кращому випадку складає 20-25% ринку для такої гри. Це не врятувало б Lost Crown.

Показово, що Rogue Prince of Persia, який вийшов в Steam також йде на провал, бо в early access версію грають 50 чоловік.

Сучасним шанувальникам Prince of Persia не цікавий черговий сайдскролер, яких зараз і так як грибів після дощу. Вони виросли на трилогії Sands of Time, яка в свій час була справжнім пригодницьким блокбастером.

The Lost Crown могла б цілити в аудиторію метроїдваній, яка в Steam якраз велика, адже це прекрасний представник жанру. Однак в маркетинговій кампанії цього навіть не спробували показати. Зате був реп у трейлерах...

Скористаюсь моментом і повідомлю, що існує українізатор до Prince of Persia: The Lost Crown (+DLC). Шукайте на КУЛІ та в посібнику Steam. Дякую.

Все змішалось люди, коні...
Всю цю заразну хрінь з ліцензуванням, а потім і абонплатою, запустив Мілкософт! Бо йому як завжди мало бабла!
Звісно гравці, як і звичайні користувачі, не є власниками програми (точніше прав на неї). Але всі чомусь забувають, що для програмного продукту, окрім ліцензії та права на сам продукт, є поняття копірайту!!! Так от, користувач, становиться власником копірайту, без прав інтелектуальної власності і без права його подальшого копіювання/тиражування і може з тим копірайтом робити, що йому заманеться: продати, подарувати...видалити! А ліцензування, це право на користування, яке в тебе можуть забрати коли заманеться (наприклад просто припинивши підтримку продукту чи закрив фірму)

В цьому випадку знаком якості для будь-якого розробника є те, що він викладає свою гру на GOG, чим підтверджує, що при купівлі ваша гра належить вам. Тому чесно кажучи взагалі не бачу сенсу купувати ігри де інде, ніж GOG.

полагаю, что GOG это меньше 1% игр стима

Очень плохо, что Prince сразу не вышел в стиме.
И Ubisoft Laucher это просто невозможная боль.
Но вряд ли решение этих проблем способно переломить ситуацию с Ubisoft...

Prince стоил неприлично дорого в разработке и вряд ли его можно было хорошо продать по full price.

И потом есть другие примеры, типа Hi-fi Rush.
Вроде игра и вышла сразу в стиме и была успешной, и с супер рейтингами, а чем все закончилось в итоге...

Та з Hi-Fi Rush інша історія — там просто ніякого маркетингу не було. У Принца був, хоч і жахливий. Звісно, тут питання ще, що взагалі краще.

когда я вижу, как взрывообразно обретают популярность удачные инди игры в стиме (безо всякого маркетинга), я не верю, что главная проблема Hi-Fi Rush это моментальный релиз и отсутсвие маркетинга
более того, если ты сразу выпускаешь игру в Game pass, понятно, что ты не ожидаешь каких-то супер продаж

Але ж далеко не всі гарні інді стріляють, багато так і залишаються невідомими. Ось і тут так вийшло, питання лиш в тому, що зробила Майкрософт, щоб розповісти про цю гру широкій аудиторії.

я думаю, что в рамках современного стима практически невозможно, чтобы хиты типа Balatro не получили заслуженного успеха
добротно сделанные, но не сильно оригинальные середнячки — да, находятся в зоне риска, но это совсем другая история

Підписатись на коментарі