У 2024 році інді-ігри зрівнялися з ААА за доходами в Steam — дані аналітиків

Згідно з новим звітом, у 2024 році ринок інді-ігор досягнув значних висот. Він зрівнявся з ААА та АА за доходами в Steam. А частка доходу від проєктів незалежних розробників зросла вдвічі у порівнянні з 2018-м.

Такими висновками поділилася аналітична компанія VGI. Експерти розкрили інформацію про найуспішніші релізи та тенденції на ринку інді-ігор. У звіті сказано, що цього року проєкти незалежних розробників отримали 48% від загального доходу.

Досягнути таких показників вдалося завдяки декільком дуже вдалим новинкам. Сюди першочергово відноситься Black Myth: Wukong від китайської студії Game Science. Продажі проєкту досягли позначки у 20,6 мільйона копій.

На другій сходинці розташувалася Palworld з 20,1 мільйона примірників. За нею йдуть Manor Lords, Enshrouded та Content Warning, які теж увійшли до верхньої частини рейтингу найуспішніших релізів.

Аналітики відзначили, що попри загальний спад в індустрії, інді-ринок продовжує зростати. Порівняно з 2021 роком, кількість проєктів збільшилася на 7%, а продажі — одразу на 20%, досягнувши 295 мільйонів реалізованих копій. А дохід зріс до $4 мільярдів.

У підсумку аналітики заявили, що інді-ринок стає зрілішим. Розробники стають досвідченішими й частіше випускають свою другу або навіть третю гру без допомоги видавця.

Як вважаєте, чи свідчать ці дані про зміни тенденцій в ігровій індустрії? Чи у 2024-му багатьом інді-розробникам просто пощастило? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Гадаю, що свідчать і це було очікувано, бо чим більший бюджет гри, тим більші ризики, ААА індустрія топчеться на місті, в той час як інді пропонують унікальний досвід.

При соизмеримых продажах в штуках имеем соизмеримый доход, что говорит о том, что инди стоит столько же, сколько и AAA. Только мне это кажется несколько неправдоподобным?

С другой стороны, если к инди относить игры типа «Black Myth: Wukong», то можно получить и не такие цифры )

...ну або ж середній рівень випущенних ААА ігор в 2024 бажає кращого)

...як і останні років 5)
З вдалих соло ігр за цей час можна згадати:
GoW 1-2, TLOU 1-2, WH40k: Space Marine 2, Cyberpunk, Prey, Ghost of Tsushima, BG3, Banishers: Ghosts of new Eden, Elden Ring, Doom Eternal, Horizon 1-2, Frostpunk, Ghostrunner, Hogwarts Legacy, It takes two, Plague Tale: Requiem, RDR2, Stray. Якщо подивитись то більшість з цього виходила не за останні декілька років (якщо не зважати на порти консольних ігор на ПК). Кількість серійного гівна типу асасінів та код + провалені проекти за цей же час рахуються сотнями, якщо не тисячами. Дуже шкода що індустрія йде по шляху найменшого супротиву та замість нових ідей кльопає продовження, спінофи та перезапуски.
Зібрав топовий ігровий ПК під 4к а грати окрім як в інді проекти та дуже не часті круті соло ігри нема у що.

куча игр в вашем списке это инди

З вашого ж списку 9 ігор — це ті, що вийшли у 2022-2024-му. Дивна заява

Так я ж вроді і написав, «останні років 5, з вдалих соло ігр за цей час можна згадати..»

Якщо подивитись то більшість з цього виходила не за останні декілька років (якщо не зважати на порти консольних ігор на ПК)

ваша фраза, до неї я й апелював. Половина з перелічених ігор якраз вийшли в останні декілька років.

Угу, Конкорд, Загін самогубців та Skull and Bones то теж на хвилинку ААА проекти.

Підписатись на коментарі