«Будь-яку гру можна оптимізувати під Series S». Розробники з GSC Game World розповіли, як S.T.A.L.K.E.R. 2 працюватиме на консолях Xbox
В GSC Game World розповіли про те, як S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl працюватиме на консолях Xbox. Фахівці поділилися інформацією про кадрову частоту та адаптацію гри для Series S.
Відомості надійшли з інтерв’ю представників української студії виданню Windows Central. Розробники визнали, що спочатку не уявляли, як портувати таку велику гру на Series S. Але впоралися з цією задачею і зараз, на їхню думку, будь-яку гру можна оптимізувати під консоль.
«Спочатку ми думали, що перенесення S.T.A.L.K.E.R. 2 на Xbox Series S може бути неможливим. У нас така велика гра, з такою кількістю механік, величезною кількістю речей. Здавалося, що це неможливо зробити. Але потім ми почали оптимізувати, додавати нові функції для потокової передачі інформації. Unreal Engine має багато можливостей для цього, але для нашої гри нам дійсно потрібно було вичавити кожен мегабайт з кожного системного контенту, який ми могли, і тепер ми це зробили.
Після цього досвіду я вважаю, що будь-яка гра може досягти лімітів пам’яті Xbox Series S. І так, не кожен розробник, не кожна студія має можливість або додатковий час для оптимізації під Xbox Series S. Нам довелося посилити нашу експертизу з боку оптимізації, що також допомогло ПК-версії, зробивши її набагато продуктивнішою. У нас досить низькі мінімальні вимоги на ПК як для сучасної гри», — розповіли в GSC.
Далі розробники повідомили про кадрову частоту на консолях Xbox. Творці запевнили, що просідання FPS трапляються лиш в окремих місцях, і вони будуть незначними.
«На Xbox Series X гра працює при 60 кадрах/сек, бувають моменти, коли вона може впасти до 55 або близько того, але, сподіваємося, ми зможемо оптимізувати її до або після релізу. Ми допускаємо більше падіння частоти кадрів у сюжетних сценах, які наповнені складністю, VFX та іншим, оскільки це не вплине на досвід пересування гравця.
На Xbox Series S ми дотримуємося 30 FPS. Однак у багатьох випадках нам вдавалося досягти 60 кадрів/сек, але це не так стабільно, як на Series X. Але ми прагнемо отримати режим продуктивності для Xbox Series S, щоб підняти його до 60 кадрів/сек. Ми вважаємо, що це можливо», — додали в GSC.
7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів