Робив гру майже 3 роки. Потрібні відгуки спільноти

Усім привіт! Давайте почнемо з початку, і я вам все розповім. На даний момент мені 18 років, але розробкою відеоігор я цікавився ще з дитинства. Приблизно в 11-12 років я почав робити власні ігри. Звісно, вони були не дуже класні, та й робив я їх за допомогою Google і YouTube, але це теж був прогрес.

Впродовж багатьох років я розробляв ігри, і щороку вмів робити краще й краще. І ось, коли мені було майже 16 років, 11 лютого 2022 року, я почав розробку цієї гри, про яку вам зараз розкажу. Я вже плюс-мінус сам умів усе робити, і вирішив створити сюжетну гру.

Коли ви побачите гру, вам, напевно, здасться, що там нема чого робити три роки, але в мене кілька разів було вигорання, коли я довго не хотів нічого робити, а іноді просто не було часу. Але, попри все, я намагався завершити гру. Я вклав у неї серце, намагався зробити якнайкраще. Гроші мене не цікавили, я просто хотів, щоб про мою гру дізналися.

Тепер про гру

Я розповів свою історію, а тепер розкажу про свою гру. Це 2D-гра про те, як настав зомбі-апокаліпсис, і вам потрібно вижити. Але це не основне, що є в сюжеті. Там є й інші елементи, наприклад загадкові пов’язки на руки, які вам дадуть на початку гри. Але для чого вони, ви дізнаєтеся тільки наприкінці. Також у грі є різні модифікації, місцевості та інші ігрові режими. Гра доступна на Android (безплатно) і Windows (платно).

Я зробив усе, що міг, щоб гра вийшла хорошою, але коли завершив її, з’явилася велика проблема — у мене немає грошей. Так, у мене взагалі немає грошей для розповсюдження гри... Тому я щиро прошу саме вас:

Зіграйте й оцініть, а якщо сподобається, порекомендуйте знайомим та друзям. Якщо хтось хоче, можете, наприклад, поширювати гру в соціальних мережах. Всім дуже вдячний! Я відкритий до всіх і готовий робити гру кращою.

Посилання на гру: past-way.neirlast.com/ua


Зв’язок зі мною: ua.neirlast.com/support-service

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось7
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Одразу видно — черпали натхнення у zombsroyale

Чи плануєте абдейти. Щодо графіки спрайти виглядають як зі світу Atari 2600 youtube.com/watch?v=6kJ_79ih9rI?t=139
. Чи є якісь плани переробки растрів на вектор ? А так пригадало дуже стару штуку — Ass Hunter :)
P.S. Такий геймплей зветься Run and gun винайдений на початку 80-х років минулого століття японьским гейм дизайнером Тетцуа Сакаі. Перша гра з цим геймлеем Front Line en.wikipedia.org/...​i/Front_Line_(video_game

Переробку графіки планую, але дуже добре малювати я ще не вмію

Можете пошукати у вільному доступі. opengameart.org/...​_by=count&sort_order=DESC
Також для редагування векторної графіки чудові підходить вільний редактор inkscape.org в в них є купа навчальних матеріалів inkscape.org/learn
Якщо не секрет — а що за рушій використовуєте ? libGDX ?

Мені гра не сподобалася, але у тебе є потенціал і ти можеш зробити інші кращі ігри. Спробуй зробити щось не таке масштабне, де є десятки ігрових механік, а спробуй зробити декілька ігор, де в кожній буде лише декілька ігрових механік, але вони будуть набагато краще пропрацьовані.

Тож моя порада перестати оновлювати попередню гру і взяти невелику перерву, щоб пошукати ідей для нових ігор, а потім спробувати розробити одну нову маленьку гру за пару місяців. А потім ще декілька ігор.

Я сам займаюся розробкою і випуском власних ігор. Якщо хочеш поспілкуватися про стратегії розвитку для незалежного розробника, то напиши мені у телеграмі.

Одразу вибачаюсь, якщо якісь мої зауваження будуть здаватись занадто різкими

1) Катастрофічно (!) багато реклами
Ще до того, як я зміг почати сюжетну кампанію — я подивився рекламу 3 рази (буквально через кожен крок по меню)
Я досить терплячий до реклами, але і для мене це забагато, менш лояльні юзери, які прийшли не з DOU, і у яких немає задачі оцінити, не дойдуть навіть до старту гри, видалять десь на 2-й рекламі

Сучасні тенденції в мобільних іграх такі, що успішні ігри (ті що з рекламою) пропонують рекламу як спосіб отримання бонусу, тобто коли юзер сам її тапнув і погодився подивитись (rewarded video)
Так, дійсно, можна іноді показати інтерстішл, але не так, що реклама летить в обличча на кожному кроці

2) Коли йдуть сюжетні діалоги, то їх неможна пришвидчити
Ну тобто я прочитав текст на екрані, і чекаю ще 2-3 секунди коли з’явиться кнопка «далі»
Логічним рішенням було б показувати її по тапу на екрані (якщо ця фіча є, то у мене вона не працює)
Виходить що всі даілоги ну дуууже повільні, і це трохи бісить

3) Керування
3.1) автоповорот на найближчу ціль — це не завжди адекватно, коли поряд толпа зомбі
Має бути lock на цілі
3.2) трохи неадекватна поведінка руху джойстика, коли наближаюсь до краю локації, яка відноситься до активного квеста

4) Дизайн локації
Це напряму випливає з 3.2.
4.1) Перший приклад. У мене квест вбити 20 зомбі. Я йду по відкритій місцевості і відчуваю, наче вперся в стіну
Але стіна невидима. Це неправильно, гравець має бачити, що він не може рухатись далі, а то там можно бути притиснутим до стіни, тому що невірно оцінив обстановку
4.2) Другий приклад. Той же квест, бачу вихід, йду в нього, гра зупиняється вікном про те, що спочатку заверши квест, а потім зможеш туди пройти.
Замість цього можна поставити закриті двері, які відкриються коли квест буде виконаний.

Це те, що побачив за 15 хвилин геймплею

Гра виглядає сируватою, і в тому, що стосується графічного стилю, як писали в коментарях «артхаусною»

Але потенційно — цікаво

Успіху вам в подальшому розвитку

1. Реклама в меню, це просто не пощастило вам, бо коли натискаєш на «грати», «налаштування», «профіль», «магазин», то там шанс проявлення реклами 10%. А так, реклама раз в 5 хвилин.

2. Це було зроблено, щоб гравець читав все, а не скіпав.

3.1. Це звісно не дуже, але якщо воно залочить на одній цілі, і буде триматися до тих пір поки ви не вб’єте зомбі, то якщо до вас підійде інший зомбі, ви просто не зможете його вбити, бо направлені на іншого.
3.2. не зовсім зрозумів

4.1. ну гравець ж бачить, що більше не може рухатися.
4.2. хм, ну мені здається, що краще повідомити про те, що треба спочатку виконати, чим просто нічого не писати..

Не зовсім зрозумів, що значить «артхаусний» стиль.

Дякую за те що пограли, і за відгук, я щось зміню

Чуваче, тут я побачив чимало негативних коментарів та жодного підбадьорливого... не зважай, ніколи не опускай руки, роби завжди що подобається саме ТОБІ, в тебе все вийде. Якби розробники спирались тільки не те які ігри подобаються більшості ми б ніколи не побачили Майнкрафту. Шукай об’єктивну критику, виправляй.
Успіхів тобі!

Дуже дякую тобі, це справді підняло мені настрій

Я не грав, але згоден на всі 💯 про що писав автор цього топіка. А ви чомусь не сприймаєте критику. І наприклад пункт 4.1 мене б ввів в ступор, я б думав це баг, чи що це тупий дизайн. І з дверима (або тимчасовою перешкодою, яка руйнується після завершення квеста, ідея краща, аніж ефімерна стіна і напис).
І в плані діалогів, теж бісить, коли не можна погортати. Я читаю швидко. Також не для кожної гри мені цікавий сюжет (тільки якщо гра орієнтована на продуманий сюжет, а це топи типу балдура, сталкера і так далі)

гра орієнтована на продуманий сюжет
а це топи типу сталкера

Оце ви даєте)

Зі всією повагою, встановив, пограв, зацінив, та... Видалив...

У гри дуже багато цікавих, так би мовити... «Артхаусних» рішень, але моїх нервів вистачило буквально на 5 хвилин геймплею.

Я зі всією щирістю радію коли бачу як розвиваються вітчизняні інді-розробники, АЛЕ, «Не сварили тільки ту гру, яку ніхто не бачив»

Хочу побажати подальшої наснаги, креативності та творчих сил автору, а всім хто в цю гру грав із задоволенням — безкоштовний сеанс психотерапії та трохи більше смаку)

Що саме не сподобалося? Можете детальніше розповісти

Ну... дуже поганий маркетинг, мені навіть не зрозуміло, що за жанр у гри. Плюс не завадило б відео ґеймплея.

Мабуть, було б варто розібратись для початку, що таке маркетинг, та де він доречний. Перед вами пет-проєкт студента, який замість думскролінгу тіктоку займався чимось корисним, і матиме тепер що показати на своїй першій співбесіді. Це в першу чергу цінний досвід для самого автора, а не для аудиторії.

Маркетинг скоріше у лапках, це презентація для ком’юніті DOU. Я зробив ігру, ось скрін, скачуйте, грайте. Не знаєш що очікувати, та бажання зкачати не виникає.

Постоянно крашится при старте, так и не смог запустить, samsung j7

Будь ласка, напишіть мені в телеграм: @neirlast_support
Я спробую вирішити проблему

«Підтримувані мови: Англійська, Українська, Російська.»

Ясно...

Російська потрібна для країн колишнього СРСР, наприклад: Молдова, Казахстан Узбекистан. Але ніяк не для росії.

Більша частина мешканців Молдови у найбільшій ігровій віковій категорії 25-35 років погано або взагалі не знають російської. І, хто говорять російською — буквально меншина.

У Казахстані йде велика кампанія проти російської та розвитку ф підтримки казахської. Щодо Узбекистану не маю даних.

Якщо ви піклуєтеся про ці країни і ставите їх у приклад, то ліпше перекласти румунською і казахською — це значно більше підійме цікавість до вашої гри в тих регіонах, ніж додавання російської для них.

я працював у компании де на ремоуті були молоді програмісти з Узбекістану, є там пару пристойних коледжів — російську теж практично не знали. Спілкування було англійською. Ще й приємне — бо вони теж фіговато її знали, ну то й — нема чого комплексувати, всі такі знавці :)

Без ios та macOS мало хто зможе пограти

Без ios та macOS мало хто зможе пограти

Гарний жарт)

Що?) У вас є якась інфа, яка підтверджує переважну більшість користувань ios та macOS, ніж Android і Windows?)

en.wikipedia.org/...​hare_of_operating_systems

відношення вінди\андроіда до макось\іосі — 5 до одного

макоюзери шось трохи завеликої думки про себе :)))))

на IOS гарна органіка, і буде більше шансів окупити проєкт. Без видавця на Android гра просто загубиться (можна спробувати ASO, але навряд це сильно змінить ситуацію). Рекомендую спробувати.

Щоб випустити гру на ios потрібно мати мак, в мене його немає 🤷

Я робив білд через емулятор VMware. Багато мороки, але це можливо

Приємно бачити закінчений проект

Підписатись на коментарі