Багато багів, атмосфера Зони та підхід старої школи. Про що розповіли у попередніх оглядах S.T.A.L.K.E.R. 2

GSC Game World дала можливість обраним виданням пограти у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Ми зібрали головні деталі з попередніх оглядів від західної преси.

Що нового вдалося дізнатися про S.T.A.L.K.E.R. 2

  • Гра починається дуже повільно. Перші пів години низький темп не дозволяє їй розкритися. Це змінюється, коли з’являється більше свободи пересування.
  • Зона відчуження навколо Чорнобильської АЕС — це окремий персонаж гри. Атмосфера світу тримає в напрузі й часто вселяє жах. Дослідження оточення супроводжується безліччю викликів, однак цікавість завжди підштовхує вперед.
  • Світ дає змогу йти, куди завгодно. Проте ця свобода також супроводжується складними викликами, коли гравець надто рано відвідує конкретне місце.
  • Квести дуже часто ставлять перед моральним вибором і змушують думати, який саме варіант дій обрати. А деякі місії передбачають задачі, які багатьом гравцям не захочеться виконувати через власні переконання.
  • Присутні розгалужені діалоги з можливістю дізнатися додаткову інформацію під час виконання завдань. Це один з рольових елементів S.T.A.L.K.E.R. 2.
  • Завдання побудовані гнучко: можна навіть не брати квест, а натрапити на ціль у відкритому світі й наперед досягти її.
  • В одному з доручень, якщо пограбувати тіло загиблого друга квестодавця, той просто перерве місію. Через це гравець залишиться без нагороди.
  • Менеджмент ресурсів — один зі стовпів ігроладу S.T.A.L.K.E.R. 2. Патронів постійно не вистачає, тож якщо їх бездумно витрачати, дуже швидко почнуться проблеми.
  • Є певна варіативність у досягненні окремих цілей. Можна вступити у відкритий бій, використати стелс, обійти небезпеку, дочекатися ночі для кращого прикриття тощо.
  • Битви запам’ятовуються високою складністю й необхідністю планувати свої дії. Багато видів зброї завдають високої шкоди й відчуваються смертоносними.
  • У боях часто трапляються моменти, коли заклинює гвинтівка або терміново потрібно перев’язати рані. При цьому вороги використовують паузу, щоб обійти з флангів або створити тиск на гравця.
  • Аномалії — це не лише небезпека, а й можливість розправитися з ворогами. Необхідно лиш розуміти, коли й куди потрібно заманити противників.
  • S.T.A.L.K.E.R. 2. наповнили багатьма взаємопов’язаними системами, які створюють цікаві ситуації. Журналісти перелічили декілька з них: мутант увірвався в табір, активував вогняну аномалію та втік або ж інший сталкер несподівано втрутився в сутичку гравця з бандитами, щоб допомогти.
  • Попри різні механіки, управління в проєкті інтуїтивно зрозуміле навіть при застосуванні контролера. Однак інтерфейс потребує доопрацювання.
  • Є проблеми з багами. Багато з них несуттєві й не заважають проходженню, проте трапляються і серйозні. Наприклад, петлі смерті на контрольних пунктах, через які відбувається софтлок. GSC вже пообіцяла вносити правки після релізу.

«Нещодавно я провів три години у майже фінальній збірці S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, і я пішов з відчуттям, що зіграв у гру, яка, без сумніву, претендує на звання найкращої гри року», — заявив автор Windows Central.

Нагадаємо, S.T.A.L.K.E.R. 2 вийде 20 листопада 2024 року на ПК, Xbox Series X та Series S як консольний ексклюзив. Нещодавно GSC підняла регіональну вартість гри у всіх сервісах на персональних комп’ютерах.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Завдання побудовані гнучко: можна навіть не брати квест, а натрапити на ціль у відкритому світі й наперед досягти її.

Ну нічого собі! Сталкер зробив те що американські игри зробили ще 20 років тому. Прогрес!)

У боях часто трапляються моменти, коли заклинює гвинтівка або терміново потрібно перев’язати рані. При цьому вороги використовують паузу, щоб обійти з флангів або створити тиск на гравця

А що, в Сталкері 1 такого не було?)

Квести дуже часто ставлять перед моральним вибором і змушують думати, який саме варіант дій обрати. А деякі місії передбачають задачі, які багатьом гравцям не захочеться виконувати через власні переконання.

Якщо це буде реалiзовано не тапорним чином, як в Chernobylite (а Сталкер 2 явно зазнав його вплив), це буде дуже гарною перевагою на фонi iнших тайтлiв

«GSC вже пообіцяла вносити правки після релізу.». Трохи дивно правити серйозні баги лише після релізу, проте вся інша інформація інтригує.

Ну це фактично вони просто визнали, що до релізу все не встигнуть. Думаю, частину таки поправлять, але софтлоки — це прямо неприємно.

Підписатись на коментарі