Багато багів, атмосфера Зони та підхід старої школи. Про що розповіли у попередніх оглядах S.T.A.L.K.E.R. 2
GSC Game World дала можливість обраним виданням пограти у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Ми зібрали головні деталі з попередніх оглядів від західної преси.
Що нового вдалося дізнатися про S.T.A.L.K.E.R. 2
- Гра починається дуже повільно. Перші пів години низький темп не дозволяє їй розкритися. Це змінюється, коли з’являється більше свободи пересування.
- Зона відчуження навколо Чорнобильської АЕС — це окремий персонаж гри. Атмосфера світу тримає в напрузі й часто вселяє жах. Дослідження оточення супроводжується безліччю викликів, однак цікавість завжди підштовхує вперед.
- Світ дає змогу йти, куди завгодно. Проте ця свобода також супроводжується складними викликами, коли гравець надто рано відвідує конкретне місце.
- Квести дуже часто ставлять перед моральним вибором і змушують думати, який саме варіант дій обрати. А деякі місії передбачають задачі, які багатьом гравцям не захочеться виконувати через власні переконання.
- Присутні розгалужені діалоги з можливістю дізнатися додаткову інформацію під час виконання завдань. Це один з рольових елементів S.T.A.L.K.E.R. 2.
- Завдання побудовані гнучко: можна навіть не брати квест, а натрапити на ціль у відкритому світі й наперед досягти її.
- В одному з доручень, якщо пограбувати тіло загиблого друга квестодавця, той просто перерве місію. Через це гравець залишиться без нагороди.
- Менеджмент ресурсів — один зі стовпів ігроладу S.T.A.L.K.E.R. 2. Патронів постійно не вистачає, тож якщо їх бездумно витрачати, дуже швидко почнуться проблеми.
- Є певна варіативність у досягненні окремих цілей. Можна вступити у відкритий бій, використати стелс, обійти небезпеку, дочекатися ночі для кращого прикриття тощо.
- Битви запам’ятовуються високою складністю й необхідністю планувати свої дії. Багато видів зброї завдають високої шкоди й відчуваються смертоносними.
- У боях часто трапляються моменти, коли заклинює гвинтівка або терміново потрібно перев’язати рані. При цьому вороги використовують паузу, щоб обійти з флангів або створити тиск на гравця.
- Аномалії — це не лише небезпека, а й можливість розправитися з ворогами. Необхідно лиш розуміти, коли й куди потрібно заманити противників.
- S.T.A.L.K.E.R. 2. наповнили багатьма взаємопов’язаними системами, які створюють цікаві ситуації. Журналісти перелічили декілька з них: мутант увірвався в табір, активував вогняну аномалію та втік або ж інший сталкер несподівано втрутився в сутичку гравця з бандитами, щоб допомогти.
- Попри різні механіки, управління в проєкті інтуїтивно зрозуміле навіть при застосуванні контролера. Однак інтерфейс потребує доопрацювання.
- Є проблеми з багами. Багато з них несуттєві й не заважають проходженню, проте трапляються і серйозні. Наприклад, петлі смерті на контрольних пунктах, через які відбувається софтлок. GSC вже пообіцяла вносити правки після релізу.
«Нещодавно я провів три години у майже фінальній збірці S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, і я пішов з відчуттям, що зіграв у гру, яка, без сумніву, претендує на звання найкращої гри року», — заявив автор Windows Central.
Нагадаємо, S.T.A.L.K.E.R. 2 вийде 20 листопада 2024 року на ПК, Xbox Series X та Series S як консольний ексклюзив. Нещодавно GSC підняла регіональну вартість гри у всіх сервісах на персональних комп’ютерах.
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів