Інді-розробник Gloomwood вважає, що S.T.A.L.K.E.R. 2 може отримати змішані відгуки в Steam через неправильні очікування

Діллон Роджерс, розробник з New Blood Interactive, а також автор інді-гри Gloomwood, поділився думкою про S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Він вважає, що на релізі гра може отримати змішаний рейтинг в Steam. А причиною стануть неправильні очікування щодо проєкту в покупців.

«Просто не можу дочекатися, коли [S.T.A.L.K.E.R. 2] отримає змішані відгуки в Steam від людей, які починають грати в серію, очікуючи на Metro чи Fallout, і одразу ж отримають кабана прямо біля першого ж села. Це буде чудово», — написав Роджерс в Х.

У своїй публікації він відсилає до багу з Gothic, де на релізі кабани були надто сильними й легко вбивали гравців. Тобто розробник натякає, що попри схожий антураж постапокаліпсису, S.T.A.L.K.E.R. 2 буде складнішою за Metro і Fallout.

В коментарях користувачі відзначили іншу проблему очікувань. Фанати модифікацій GAMMA та Anomaly до першої частини можуть помилково розраховувати на схожі елементи виживання в сиквелі. Частина з них, як от необхідність їсти та спати, дійсно будуть в грі.

Але це далеко не та кількість, яка реалізована в модах. Тому їхні фанати теж можуть лишитися незадоволеними через помилкові очікування. І Роджерс згоден з такою думкою.

А як ви вважаєте, спільното, чи справді S.T.A.L.K.E.R. 2 отримає змішані відгуки через неправильні очікування? І чого очікуєте від гри саме ви? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підтримую пост Роджерса, бо він намагається хайпонути на франшизі. А від себе скажу що відгуки дійсно будуть на рівні Схвальні. Шкодую що не зміг купити коли він коштував 300 грн, після двох переглядів цін треба буде чекати пару років до 60-75-80%, хоча якщо сусіди завалять негативними відгуками тоді ціна впаде раніше. Дякувати гогу на релізі пограю з усіма, сподіватимемося що репакери не виріжуть і не замінять нашу локалізацію.

Які люди токсичні, якщо ви навіть не знаєте як тяжко робити такий великий проект замотужки, то не пишіть таке про Діллана, він справді правий, та він знає про що говорить, велика частина людей в New Blood грають та люблять сталкер, наприклад є хдооща рецензія на Atom RPG, а ви — токсичні українці які готові обісрати просто за чужу думку, і чим ви краще?

Головне щоб комп потягнув гру. А комп далеко не у всіх з новим процом та RTX картою.

Особисто, я з ним не згоден. Сумніваюся, що хтось очікує від Stalker 2 , щоб він був як Fallout чи Метро. Серія Stalker це вже окремий всесвіт та вид мистецтва, від Stalker 2 можна очікувати тільки те що було в попередніх частинах, але тільки краще у ґеймплеї, графіці тощо. Лише дурачки не знавши, що взагалі таке серія ігор Stalker, очікуватимуть шось інше. Погодьтеся, ніхто ж не буде очікувати, що ARK 2 буде як Rust, тому що обидві гри про виживання?))

На заході Сталкер меньш популярний, ніж Фолич.

Прихований піар чувачка
Сталкер може буде й урпсивший
Але швидше за все дійсно гірший
Багато хто дійсно купить з ностальгії

Для мене якість нашої озвучки це вже майже вирок.

Ще якби можна було просто експлортти, без стрілянини

Він дурак? Хто, скажіть мені, чекає від сталкера метро чи фоллаут?:)

неанонсована версія гри ))
www.youtube.com/watch?v=vRWp2Ddr7VI&t=3s

ну, якщо через день писати про кожну, навіть найменшу незначну дрібницю, то так і буде

Та хай краще п***ує і доробить той глумвуд, скільки років пройшло вони не можуть доробить цю херню

Тобто, поки по світу несуться схвальні відгуки про гру, єдине, що ви запостили, це що сказав хлопець з твітера? Фантастична у нас локальна профільна преса

Ми збираємо всі деталі в матеріал. І якщо ви стежили за іншими публікаціями, то знаєте, що ми завжди публікували матеріали з новою інформацію.

Це зараз реально проблема, що у гравців в голові очікують уявну гру, а потім тупають ніжками і ставлять негативні оцінки тільки тому що вона виявляється такою, якою є

Так, таке трапляється, на жаль.

Спочатку маркетинг тіма «прожарює» публіку, а потім — ми цього не обіцяли?

Це загальна проблема. ПР та маркетологи показують ресторанний шедевр в розкрутці обіду в ланч боксі, а потім люди плюються що їм впарили не те що обіцяли🙂

Основна проблема сталкер два — ми самі не знаємо, чого ми хочемо від нього. Є багато «та я точно знаю, ось цього». Але ж якщо задуматися, то виявиться, що це вже було додано тією чи іншою модифікацією на попередні версії. Стосовно мене самого — в певний момент зрозумів, що не знаю, чого саме я чекаю від сталкера, але при цьому чекаю. Й тому накатило легким сумом.
Але це точно не те, що описав той інді — розробник. Його слова скоріше гучне гавкання на дуже відомий та великий проект за для звернення уваги на свій. Бо у сталкера велика фан база. Й вже точно ніхто не чекає від цієї гри бути як Метро чи Фаллаут. Мабуть, тільки що ті, хто ніколи не грав у сталкер .

Підписатись на коментарі