«Ігри не повинні бути про гроші». Актор озвучення Assassin’s Creed розкритикував ставлення до геймдеву, виключно як до бізнесу

Абубакар Салім — британський актор, відомий за серіалами «Дім драконів», «Виховані вовками», а також як виконавець головної ролі в Assassin’s Creed Origins. Нещодавно він розкритикував ставлення до геймдеву, виключно як до бізнесу. На його думку, ігри не повинні бути лиш способом заробітку коштів.

Салім дав інтерв’ю порталу Dexerto. Після ролі в Assassin’s Creed Origins актор заснував власну команду Surgent Studios. У квітні цього року вона випустила дебютний проєкт — метроїдванію Tales of Kenzera: ZAU. Під час розмови Салім розповів про досвід створення власної гри.

«Це змусило мене набагато глибше цінувати розробників і ту роботу, яка насправді вкладається в ігри. Я завжди бачив і знав, що ігри — це форма мистецтва і самовираження, але побачити, як насправді роблять сосиски, я вважаю дуже важливим», — розповів Салім.

Далі керівник Surgent перейшов до обговорення геймдеву. За його словами, ігри далеко не завжди сприймаються як вид мистецтва. Великі компанії розглядають їх як спосіб отримання прибутку.

«Єдине, що я зрозумів про індустрію в цілому, це те, що до ігор все ще ставляться як до бізнесу, а не обов’язково як до виду мистецтва. Я думаю, що її потрібно розглядати більше як художнє вираження, а не як бізнес, тому що тоді це дозволить більш сміливим іграм бути відомими за їхню сміливість, а не лишатися нішею», — продовжив Салім.

Керівник розуміє підхід компаній, заснований на максимізації прибутку. Однак він шкодить сприйняттю ігор, особливо людьми за межами індустрії.

«Існує причина, чому багато з цих великих ігрових видавництв і компаній намагаються розвивати ігри як сервіси. Вони хочуть спробувати створити наступний Fortnite, тому що це принесе їм більше грошей. Ігри не повинні бути про це. Вони мають бути не про гроші, вони мають бути про самовираження, вони мають бути про задоволення, про розповідь історій, про зв’язок, про інтерактивність, тому що це те, завдяки чому кіно і телебачення справді досягли успіху. Це історія, це розвага. Я думаю, що як тільки це приймуть, ігри будуть розглядатися більше як засіб для розповіді історій, а не як бізнес або продукт», — підсумував Салім.

Тим часом Tales of Kenzera: ZAU не змогла привабити велику аудиторію й відзначилася на релізі онлайном менш як 300 осіб в Steam.

А ви погоджуєтеся з думками актора? Чи справді ігри не повинні створюватися з думками про гроші? І чи реально це взагалі у сучасній індустрії? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Не «все ще», а «вже» ставляться як до бізнесу. І пізно — великі корпорації відчули смак грошей на цьому ринку. І з одного боку принесли ризик-менеджмент коли менше інноваційних проектів , а більше сиквелів, пресиквелів, ремастерів і т.д. А з іншого принесли девелопмент-менеджмент, маркетинг, паблішинг.

Та ні, таки повинні.
Бо розробникам, тестерам та геймдизайнерам тож треба щось їсти та свої сімї годувати.

В первую очередь игра должна быть интересной, для игрока, без повесток. А деньги будут с ростом продаж. Если ты изначально создаешь игру для заработка, это обречено на провал

Якщо люди створюють гру БЕЗ думок про гроші, то на першій чи другій грі ця компанія прогорить. І будемо потім лапу смоктати.
Крім того оця вічна ідея: робіть ігри з душею. Блін. А давайте ви свою роботу теж будете робити з душею? Чому ви на касі стоїте без душі, чому ви код пишете без душі, чому ви точите детальку без душі? Робота — це на 99% відповідальність, і на 1% душа. Цікава ідея гри — це 1%. А все інше — це реалізація, це програмування, тестування, відлагоджування.
Щоб зробити цікаву гру достатньо хороше — робить, нехороше — не робить. Все просто

Якщо зробити гру з душею і вона зайде піплу, то гроші потечуть річкою, що типу логічно.
Але ж вони більше переймаються про те як викачати грошенят із гравців, а не про душу в грі. От і маємо розвал ігрокомпаній.

Hi-Fi Rush робили з душею і вона зайшла піплу. Гроші потекли річкою?

Це теоретично. На практиці — прогорять

А в чому погане ставлення як де бізнесу ?;
Ті же Nintendo навпаки зробили бізнес слоган — If it’s not fun — why does it mather ?
Йдеться скоріше в бізнес підхід, в якому намагаються мінімізувати ризики не вірними методами. Тобто роблять ігри в які іноді занадто просто грати — бо гра не дає програти. Так званий підхід Pay for win, це в свою чергу породжує слабкий Game play без складностей для ігрока. Тоді щоби конкурувати упор починає робитись на графіку та відео ефекти, яскравість локацій і т.п. а і брудні трюки типу сексуальних підтекстів, або взагалі провокацій. Далі сюжет — який теж намагаються брати по темам які раніше набирали популярність. Скажімо : Зоряні війни, Червона загроза та особливо багато фентезі — де + сотий черговий Конан чи Володар Кілець.

Ну бо ці підприємці — їм би лише простих людей надурить. А програмісти — так тим взагалі, дай лише нагівнокодити, а не випустити якісний продукт. )))

Підписатись на коментарі