«Ігри не повинні бути про гроші». Актор озвучення Assassin’s Creed розкритикував ставлення до геймдеву, виключно як до бізнесу
Абубакар Салім — британський актор, відомий за серіалами «Дім драконів», «Виховані вовками», а також як виконавець головної ролі в Assassin’s Creed Origins. Нещодавно він розкритикував ставлення до геймдеву, виключно як до бізнесу. На його думку, ігри не повинні бути лиш способом заробітку коштів.
Салім дав інтерв’ю порталу Dexerto. Після ролі в Assassin’s Creed Origins актор заснував власну команду Surgent Studios. У квітні цього року вона випустила дебютний проєкт — метроїдванію Tales of Kenzera: ZAU. Під час розмови Салім розповів про досвід створення власної гри.
«Це змусило мене набагато глибше цінувати розробників і ту роботу, яка насправді вкладається в ігри. Я завжди бачив і знав, що ігри — це форма мистецтва і самовираження, але побачити, як насправді роблять сосиски, я вважаю дуже важливим», — розповів Салім.
Далі керівник Surgent перейшов до обговорення геймдеву. За його словами, ігри далеко не завжди сприймаються як вид мистецтва. Великі компанії розглядають їх як спосіб отримання прибутку.
«Єдине, що я зрозумів про індустрію в цілому, це те, що до ігор все ще ставляться як до бізнесу, а не обов’язково як до виду мистецтва. Я думаю, що її потрібно розглядати більше як художнє вираження, а не як бізнес, тому що тоді це дозволить більш сміливим іграм бути відомими за їхню сміливість, а не лишатися нішею», — продовжив Салім.
Керівник розуміє підхід компаній, заснований на максимізації прибутку. Однак він шкодить сприйняттю ігор, особливо людьми за межами індустрії.
«Існує причина, чому багато з цих великих ігрових видавництв і компаній намагаються розвивати ігри як сервіси. Вони хочуть спробувати створити наступний Fortnite, тому що це принесе їм більше грошей. Ігри не повинні бути про це. Вони мають бути не про гроші, вони мають бути про самовираження, вони мають бути про задоволення, про розповідь історій, про зв’язок, про інтерактивність, тому що це те, завдяки чому кіно і телебачення справді досягли успіху. Це історія, це розвага. Я думаю, що як тільки це приймуть, ігри будуть розглядатися більше як засіб для розповіді історій, а не як бізнес або продукт», — підсумував Салім.
Тим часом Tales of Kenzera: ZAU не змогла привабити велику аудиторію й відзначилася на релізі онлайном менш як 300 осіб в Steam.
9 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів