«Інколи доводиться випускати гру, навіть якщо у вас є 700 багів». Lead Designer Skyrim згоден, що іграм Bethesda не вистачає полірування
Брюс Несміт, колишній Design Director Bethesda Game Studios та провідний дизайнер The Elder Scrolls V: Skyrim, подискутував на тему технічного стану ігор компанії. Він визнав, що проєктам команди не вистачає полірування. Однак фахівець також пояснив, чому так відбувається.
Несміт поділився думками в інтерв’ю Videogamer. Дизайнер вважає, що Bethesda отримує кредит довіри через наявність високої свободи у власних іграх та різноманітних можливостей в ігроладі. Саме тому компанії пробачають баги, однак технічному стану все ж не вистачає доопрацювання.
«Я буду першою людиною, яка скаже, що Bethesda Games могла б мати вищий ступінь полірування. Певний брак шліфування можна було б пробачити. Коли NPC деякий час бігає на місці перед стіною, це стає прийнятним через 17 речей, які ви можете зробити з ним», — сказав Несміт.
За словами розробника, виправити більшість багів до релізу в тій же Skyrim — це реальна задача. Проте у бізнесу зазвичай свої вимоги, і в певний момент стає неможливо переносити вихід проєкту. Тим паче що досягнути ідеального технічного стане не вийде, адже в кожній грі лишаються помилки.
«Отже, в якийсь момент ви повинні прийняти рішення про публікацію, навіть якщо у вас є 700 відомих багів», — додав Несміт.
Журналісти запитали, чи не краще тоді попереджувати гравців про помилки, які присутні в проєкті. Фахівець відповів, що це не поєднується з маркетингом. Покупці хочуть отримати гру, де немає багів, хоча на практиці такого не буває.
«Це цікава проблема, тому що коли ви займаєтеся маркетингом, ви прагнете керувати очікуваннями. Отже, маркетинг повинен сказати, як ми можемо максимально наблизитися до цих очікувань. Як ми можемо зробити так, щоб ці хлопці не ненавиділи нас за те, що не так, а любили за те, що правильно?», — продовжив Несміт.
Нагадаємо, раніше ексдиректор з дизайну поділився роздумами на тему рушія Bethesda. Він вважає, що компанія не відмовиться від Creation Engine, адже він налаштований під створення її ігор.
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів