«Інколи доводиться випускати гру, навіть якщо у вас є 700 багів». Lead Designer Skyrim згоден, що іграм Bethesda не вистачає полірування

Брюс Несміт, колишній Design Director Bethesda Game Studios та провідний дизайнер The Elder Scrolls V: Skyrim, подискутував на тему технічного стану ігор компанії. Він визнав, що проєктам команди не вистачає полірування. Однак фахівець також пояснив, чому так відбувається.

Несміт поділився думками в інтерв’ю Videogamer. Дизайнер вважає, що Bethesda отримує кредит довіри через наявність високої свободи у власних іграх та різноманітних можливостей в ігроладі. Саме тому компанії пробачають баги, однак технічному стану все ж не вистачає доопрацювання.

«Я буду першою людиною, яка скаже, що Bethesda Games могла б мати вищий ступінь полірування. Певний брак шліфування можна було б пробачити. Коли NPC деякий час бігає на місці перед стіною, це стає прийнятним через 17 речей, які ви можете зробити з ним», — сказав Несміт.

За словами розробника, виправити більшість багів до релізу в тій же Skyrim — це реальна задача. Проте у бізнесу зазвичай свої вимоги, і в певний момент стає неможливо переносити вихід проєкту. Тим паче що досягнути ідеального технічного стане не вийде, адже в кожній грі лишаються помилки.

«Отже, в якийсь момент ви повинні прийняти рішення про публікацію, навіть якщо у вас є 700 відомих багів», — додав Несміт.

Журналісти запитали, чи не краще тоді попереджувати гравців про помилки, які присутні в проєкті. Фахівець відповів, що це не поєднується з маркетингом. Покупці хочуть отримати гру, де немає багів, хоча на практиці такого не буває.

«Це цікава проблема, тому що коли ви займаєтеся маркетингом, ви прагнете керувати очікуваннями. Отже, маркетинг повинен сказати, як ми можемо максимально наблизитися до цих очікувань. Як ми можемо зробити так, щоб ці хлопці не ненавиділи нас за те, що не так, а любили за те, що правильно?», — продовжив Несміт.

Нагадаємо, раніше ексдиректор з дизайну поділився роздумами на тему рушія Bethesda. Він вважає, що компанія не відмовиться від Creation Engine, адже він налаштований під створення її ігор.

А наскільки вам баги псують занурення в гру? Чи готові ви пробачити незадовільний технічний стан, якщо у проєкті цікавий ігролад або сюжет? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Як стосовно того, що ААА студії а 2000-ому випускали гри з мінімумом багів? Морровінд вийшов стабільним більш-менш.
Неможливо випустити гру без них, скоріше за все. Але можна звести їх до десятка, з 7 сотен.
Видавців дуже розбещують онлайн магазини. Коли ти робиш гру на дисках — тобі критично важливо робити якісний продукт, бо до твоїх матчів не факт що дійдуть всі люди і ти будеш мати репутацію жахливого розробника. Інша справа цей наш сучасний інтернет, де качати патчі кожен день — норма. От би ще збереження гри переносились від патча до патча, бо це не завжди так...

ААА на початку нульових не існувало, бюджети і команди були зовсім не ті. Усі відомі великі студії зараз як от Беседка чи Рокстар тоді були маленькими компаніями що робили нішевий продукт для вузької групи задротів (компи тоді були далеко не у всіх, мобайлу не існувало в принципі). Проекти були простіші, щось рівня моровінду зараз може зробити 10 людей за кілька місяців. ГТА вайс сіті має ну сильно простіший ігролад і світ ніж ГТА 5. Сьогоднішні проекти багатократно складніші в технічному плані, тож багів теж буде багато бо неможливо просто все охопити на етапі розробки. Сед бат тру.

Проблема Старфілду (мова, здогадуюсь, про нього) не в багах, а в абсолютно порожньому та нудному всесвіті. Fallout та Elder Scrolls мають свої унікальні світи, глибокий та цікавий лор. Старфілд — дженерік сцай-фай нудятина без якоїсь ідентичності.

Проблема Бесезди явно не в недополіруванні

баги сильно разные бывают

одно дело, смешно упершийся в стену NPC, другое, когда у тебя портится сохраненка или из-за вылета игры ты теряешь много прогресса

А в Скайрімі на релізі таке було, у мене частина сейвів зіпсувалися чомусь.

Підписатись на коментарі